Ostin Michael Kors laukun, tuliko nyt hutiostos =(
Sain 40v lahjaksi mukavan summaisen lahjakortin ja ajttelin ostaa itselleni kunnon käsilaukun. Tähän asti mulla on ollut halpislaukkuja ja sama helposti 5 vuotta käytössä. En selaa mitään muotiblogeja tai lue lehtiä. Löysin silmääni miellyttävän laukun, Michael Kors merkistä en ollut koskaan ennen kuullutkaan. No sitten jälkeenpäin tuli googlattua, että mitäs tulikaan ostettua, niin eikö ekana lävähtänyt ruudulle av:n mielipiteet. http://www.vauva.fi/keskustelu/1720503/ketju/mita_mielikuvia_michael_kors_merkki_herattaa_esim_
No eipä hyvä fiilis tullut kun noita luki...
Olenkohan nyt sit muiden mielestä pissis vai mummo??
Kommentit (30)
Tässä kyllä näkee miksi muoti on sellainen ehtymätön kultasuoni. Ihminen ostaa itselleen kalliin laukun ja on silti vieläkin epävarma itsestään. Kyllä teitä kusetetaan ja viedään kuin pässiä narussa. Saadaan myytyä vaikka sata usean tonnin bagia, kun se sisäinen epävarmuus ei sillä katoa. Naurettavaa ja säälittävää.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 17:02"]
Kannattaa tosiaan harkita Jenkeistä tilaamista. Esim. Macy's toimittaa Suomeen. Monet outletnettimyyjät sen sijaan feikkejä
[/quote]
Macy's Ei toimita Korsin laukkuja Suomeen. Ikävä kyllä. Siellä valikoima on aika paljon Suomen valikoimaa parempi nimittäin.
Muutenkin Jenkeistä tilaaminen ei loppupeleissä tule halvemmaksi, kun hintaan lisätään toimituskulut, verot ja tullit. Taitaa mennä itseasiassa kalliimmaksi kuin Suomesta ostettaessa.
Korsin laukut on hienon näköisiä ja hyvälaatuisia. Kultaisten metalliosien kultauksiin olen ollut omissa laukuissani tyytymätön (lähtivät kulumaan kohtuuttoman pian tuon hintaluokan laukussa), mutta muuten ei ole ollut valittamista.
Miten 40 vuotiaan ihmisen pitää noin paljon välittää muiden mielipiteistä? Mä olen jo 26 vuotiaana oppinut, että pääasia on, että itse tykkää. Luulin, että tuollainen muiden mielipiteiden mukana kulkeminen on enemmän niiden teinityttöjen juttua...
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 16:50"]
Olisi ihan kiva nähdä mimmoset laukut niillä oikeesti on, jotka Korsia niin täällä haukkuu. Laadukkaita, klassisia laukkuja. Tosin Suomen hinta järkyttää, Jenkeissä maksaa ehkä puolet siitä mitä täällä.
[/quote] Minakin haluaisin nahda ne haukkujien laukut! Michael Kors on ihan arvostettu merkki USAssa. Hanen mekkonsa kelpasi Michelle Obamalle viralliseen potrettiin joten se on nyt ikuistettu tuleville sukupolvillekin. Kuinkahan moni Vuittonin laukku on?
Korsin tuotteet on laadukkaita ja disagniltaan hyvin monet ajattomia ja klassisia, pissikset ei laukkuja käytä vaan nuoret tytöt jotka haluavat olla ajan hermolla ja in. Aloittajan ei syytä huoleen laukku ei viesti siitä että olisit mummo tai pissis kun ei kumpikaan ryhmä näitä oikeastaan käytä.
Kateelliset vaan kirjottaa että en tajua mikä järki maksaa laukusta nuin paljon, varsinkin jostain massalaukusta. Mistäkö tiedän? Koska itse olin samanlainen ja en tajunnu järkeä siinä ennen kuin ostin ekan korsin ja voin sanoa että joka pennin arvoinen ollut.
Hyvä ostos on ja kestää aikaa!
Itselläni on MICHAEL KORS- SELMA. Halusin kauniin ja yksinkertaisen aitoa nahkaa olevan laukun joka olisi kestävä :) tyytyväinen olen ollut!
Nojoo, täällähän nyt lytätään heti jos jollakin on jotakin kalliimpaa tai hienompaa. Jenkeissä on nini lepposia ihmisiä, olisipa täälläkin.
Jos jollakin on jotakin, niin kateudesta kihistään. Ja jos sitä on jollakin teinitytöllä, niin voi voi kahta kauhiampaa, kun teinitytöllä on kallis laukku mutta itsellä siihen ei ole varaa. Niin makaa kuin petaa.
Minähän ostan ihan minkälaisen laukun haluan olin sitten minkä ikäinen tahansa ja kenelläkään ei ole mitään sanottavaa, silmien muljauteltavaa eikä mitään muutakaan. Suksikoon suolle ja upotkoon sinne! :D
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 22:16"]
Nojoo, täällähän nyt lytätään heti jos jollakin on jotakin kalliimpaa tai hienompaa. Jenkeissä on nini lepposia ihmisiä, olisipa täälläkin.
Jos jollakin on jotakin, niin kateudesta kihistään. Ja jos sitä on jollakin teinitytöllä, niin voi voi kahta kauhiampaa, kun teinitytöllä on kallis laukku mutta itsellä siihen ei ole varaa. Niin makaa kuin petaa.
Minähän ostan ihan minkälaisen laukun haluan olin sitten minkä ikäinen tahansa ja kenelläkään ei ole mitään sanottavaa, silmien muljauteltavaa eikä mitään muutakaan. Suksikoon suolle ja upotkoon sinne! :D
[/quote]
Miten sä uskallat. Mä pelkään että joku kommentoisi kallista ostostani tai kallista laukkuani. Tai katsoo pahalla silmällä. =/
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 19:11"]
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 16:50"]
Olisi ihan kiva nähdä mimmoset laukut niillä oikeesti on, jotka Korsia niin täällä haukkuu. Laadukkaita, klassisia laukkuja. Tosin Suomen hinta järkyttää, Jenkeissä maksaa ehkä puolet siitä mitä täällä.
[/quote] Minakin haluaisin nahda ne haukkujien laukut! Michael Kors on ihan arvostettu merkki USAssa. Hanen mekkonsa kelpasi Michelle Obamalle viralliseen potrettiin joten se on nyt ikuistettu tuleville sukupolvillekin. Kuinkahan moni Vuittonin laukku on?
[/quote]
Kai tiedät, että esim. Stockalla myytävä MICHAEL Michael Kors on halvempi ja edullisempi mallisto kuin Michel Kors, jota ei edes Suomessa myydä.. :) Michael Korissa on kaksi mallistoa - edullinen ja kallis. Kalliimmassa mallistossa on luonnosllisesti käytetty parempi materiaaleja yms. Puhut nyt siis sekaisin kahdesta eri mallistosta.
Mä olen ylli kolmekymppinen, hippihenkinen naisihminen, joka ei välitä trendeistä, merkeistä sun muista tuon taivaallista. Mulla on Michael Kors laukku, jonka ostin laadun ja ulkonäön vuoksi. Mulla hajoo kaikki halpislaukut aina todella nopeesti ja aina saanut olla ostamassa uutta laukkua, joten toivon tämän Korsin kestävän vähnä pidempään. En osta uutta laukkua, ennen kuin tämä hajoaa.
Eikä muuten kiinnosta mitä tuntemattomat ihmiset av-palstalla tai tuolla kadulla ajattelee minusta tai laukustani. Omat ystävät eivät ole kiinnostuneita millainen laukku mun olalla heiluu, he ovat enemmän kiinnostuneita ajatuksistani ja seurastani. :)
Lontoossa niitä näkee todella paljon, katellisia av:lla ollaan. :)