Ostin Michael Kors laukun, tuliko nyt hutiostos =(
Sain 40v lahjaksi mukavan summaisen lahjakortin ja ajttelin ostaa itselleni kunnon käsilaukun. Tähän asti mulla on ollut halpislaukkuja ja sama helposti 5 vuotta käytössä. En selaa mitään muotiblogeja tai lue lehtiä. Löysin silmääni miellyttävän laukun, Michael Kors merkistä en ollut koskaan ennen kuullutkaan. No sitten jälkeenpäin tuli googlattua, että mitäs tulikaan ostettua, niin eikö ekana lävähtänyt ruudulle av:n mielipiteet. http://www.vauva.fi/keskustelu/1720503/ketju/mita_mielikuvia_michael_kors_merkki_herattaa_esim_
No eipä hyvä fiilis tullut kun noita luki...
Olenkohan nyt sit muiden mielestä pissis vai mummo??
Kommentit (30)
Hei AP,
jos ja kun itse pidät uudesta laukustasi, niin mitä väliä sillä, mitä muut ajattelevat?
Olet kerrankin (?) saanut hankittua itsellesi jotain itseäsi miellyttävää - nauti siitä ja unohda muiden mietteet! :)
Laukku kuin laukku. Hyvä se on. Et kai sinä muutenkaan asusteilla mitään pyri viestimään?
Jos sinä tykkäät niin se on pääasia. :) Eikä koskaan varmaan löydy sellaista laukkua, mekkoa, autoa tai naamaa, joka miellyttäisi ihan kaikkia, etenkin jos niitä mielipiteitä nettipalstoilta lukee.
p.s. Jos se on se Hamilton-malli niin se on minusta oikein hieno laukku.
Ei av:ta kannata ottaa niin tosissaan. Eikä ne av:n mielipiteet ole mitään totuuksia.
Hyvän laukun ostit!
Oho, onko tää maailmanhistorian eka kerta kun av ei lyttää avausta!
ap.
Mulla on Guessin bling bling laukku ja se on musta ihana. Aivan sama, vaikka mut laukun perusteella luokitellaan köyhäksi, koska Guesshan on palstan mielestä oikeasti halpakamaa, joka on tarkoitettu pissiksille ja yritän laukkuni kanssa olla osa nuorisoa. Olen siis täysin naurettava tapaus.
Mä kuitenkaan vähät välitän muiden mielipiteistä. Mä hain kauan mieleistä laukkua ja kun mä tuon näin, niin en siitä enää irti päästänyt. =) Nyt olen pari vuotta hakenut taas uutta, ihanaa laukkua, mutta ei ole valitettavasti tullut vastaan.
Minulla on Korsin, Furlan ja Pradan laukut, kaikissa niissä sama kestävä saffianonahka (joka tulee varmaan samalta tehtaalta?), harmittaa vaan kun Pradaan meni tonni enemmän kuin noihin kahteen ensiksimainittuun.
Olen 34-vuotias.
Etköhän tuota saa ostaa juuri sellaisen laukun kuin tykkäät.
Imagosta vähät välitetään jos laukku on kiva. Mullakin Korsin jet set travel bag, tosin otin sen pyöreän mk-lätkän pois kun musta se ei ollut hieno ja tuli mieleen lähinnä Suomen markka, enkä halunnut laukun huutavan merkkiään. Lukkoon joku heikoksi jos luulee. laukun laatu on tosin ollut pettymys. Avainnauha lähti irti 4kkn sisällä ja vuodessa hihnat olivat jo olan kohdalta vähän rispaantuneet. Tämän takia en enää ole ostanut Korsia. Laukku tosin on kivan mallinen.
Ei siis heikoksi vaan feikiksi. T. Nro 12 ja ennakoiva tekstinsyöttö
Minulla on kaksi Korsin laukkua, vanhempi 3 vuotta ja uudempi reilun vuoden. Molemmat olleet ahkerassa käytössä ja edelleen kuin uusia. Toki en heittele niitä pitkin auton lattioita, ravintolan lattioita enkä junan lattioita.
Nämä Korsin on sentään hauskoja ja sopivan trendikkäitä laukkuja ja sopivat moneen asuun, päinvastoin kuin jotkut Vuittonin logolaukut. Eikö joku Nykissä asuva muotialalla oleva kertonut äskettäin jossain että Nykissä näkee nykyään tosi paljon Korsin laukkuja ja että monet Vuittonin laukkujen käyttäjät siirtyneet näihin kun samalla kanvaslaukun hinnalla saa Korsilta kaksi eri väristä ja mallista nahkaista =)
Minusta Michael Korsin laukut on tosi tyylikkäitä eivätkä yleensä huuda merkkiä kilometrin päähän. Itse olen ajatellut ostaa tuon jet set travel bagin itselle valmitujaislahjaksi, koska olen sitä useamman vuoden katsellut, että onpas kivan yksikertaisen näköinen ja värivaihtoehtoja on vaikka mitä. Ainoastaan se tosi ohut olkahihna vähän mietityttää, kun jos vaikka painavampaa tavaraa kantaa, niin tulee aika paljon painetta olalle ja toisaalta kestääkö hihna.
Olisi ihan kiva nähdä mimmoset laukut niillä oikeesti on, jotka Korsia niin täällä haukkuu. Laadukkaita, klassisia laukkuja. Tosin Suomen hinta järkyttää, Jenkeissä maksaa ehkä puolet siitä mitä täällä.
Siellä kommentoi kukkahattu tädit Citymarketin musta, tylsä ja mitäänsanomaton nahkalaukku olallaan. Älä välitä. Korsin laukut ovat upeita ja laatu/hinta suhteeltaan erinomaisia. Mitä tuonne kurkkasin ja huomasin termin 'köyhän lv' niin pyh pah. Uskaltaisin väittää, että kaikki Korsin laukut lyövät teidän Madeiralta ostetut speedyt laudalta. Klassisen kauniita laukkuja.
Kannattaa tosiaan harkita Jenkeistä tilaamista. Esim. Macy's toimittaa Suomeen. Monet outletnettimyyjät sen sijaan feikkejä
Kyseisellä merkillä on aika monenlaisia laukkuja. Todella upeita ja todella tanttamaisia. Mitä väliä,,kunhan itse tykkää. En nyt jaksa uskoa, että jonkun mielestä Korsin laukku olisi maailman kamalin ostos, tai yleensäkään herättäisi vilunväreitä.
M Kors on ainakin USA:ssa tosi suosittu merkki ja ne on aika kalliita, Suomesta en osaa sanoa mitään.
Eikö se nyt ole ihan sama mitä joku nettipalsta on mieltä jos itse tykkäät laukusta?