Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän FB-kavereissa "salailkeilijöitä"

Vierailija
26.11.2013 |

Eli kavereita, jotka eivät juuri koskaan juttele facebookissa tai kommentoi päivityksiä. Ovat ystävällisiä, tosin etäisiä. Mutta heti, kun joku toinen kavereistasi laittaa vähän jotain kettuilevampaa vastausta, niin he tykkäävät tämän kaverin kommentista. 

Itse huomasin, että minulla oli parikin sellaista kaveria. Yksi sellainen, joka kommentoi positiivisiin päivityksiin ainoastaan negatiivisia asioita- Esimerkiksi, jos olisin vaikka jossain vaiheessa tehnyt päivityksen iltalenkistä ja muutaman päivän jälkeen toisen päivityksen leffaillasta sipsien kanssa, tämä yksi olisi kommentoinut siihen "Kannattais tuolla menolla käydä vähän useamminkin siellä lenkillä..." ja tällaisista kommenteista tykkää sit aina vaan ne samat tyypit.

Ja ennen kuin joku kommentoi, että miksi pitää tällaisia kavereita facebookissa, niin en pidäkään enää. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kolmen emännän tiivis porukka kavereinani. He harrastivat tätä minun kustannuksellani vähän aikaa, kunnes poistin kaksi heistä listaltani ja pidin yhden joka oli mielestäsni siedettävin. Siinähän jäivät miettimään syytä!

Nyt kun tämä yksi laittaa kommentin seinälleen saatan tykätä, mikäli tiedän sen osuvan pahasti näihin kahteen blokkaamaani tyyppiin. En sallisi samanlaista kuitenkaan tapahtuvan omalla seinälläni.

Vierailija
2/6 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa teinityttöilmiöltä. Vai harrastavatko aikuiset naisetkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 15:11"]

[/quote]

Valitettavasti kyllä. Aikuiset naiset saattavat pohtia pitkäänkin jonkin tykkäämisen merkitystä tai sitä, mitä profiilikuvan vaihto viestittää.

Vierailija
4/6 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 16:20"]

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 15:11"]

[/quote]

Valitettavasti kyllä. Aikuiset naiset saattavat pohtia pitkäänkin jonkin tykkäämisen merkitystä tai sitä, mitä profiilikuvan vaihto viestittää.

[/quote]

Minusta aikuiset harrastavat tällaista jopa enemmän, kuin teinitytöt. Teinit ilkeilevät suoraan, aikuiset antavat jonkun toisen tehdä "likaisen työn" ja hymistelevät perässä olematta kuitenkaan itse syyllisiä toisen mielen pahoittamiseen. Kieroilua parhaimmillaan. Ja jos joku kehtaa suoraan sanoa, että "Pahoitin mieleni, kun sä tykkäsit ilkeästä kommentista" niin siinähän voi sitten vielä nostaa itseään toisen yläpuolelle ja naureskella, että voi raasua, kun facebook-tykkäykset järisyttää elämää noinkin paljon.

Vierailija
5/6 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli joitakin tällaisia ihan läheisiäkin kavereita jotka salailkeili. Ja kietoivat sen aina huumorin sisään. Siitä tuli vaan niin paska fiilis että poistin heidät Facebookin lisäksi myös elämästäni. Ei jäänyt ikävä, ei tuollaista kannata kenenkään katsoa. Kyllä ne löytää uuden uhrin kenen päältä kävellä kun se oma huono itsetunto kaipaa kohotusta. :D

Vierailija
6/6 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuo nyt mitään salailkeilyä ole vaan ihan suoraa kiusaamista. Ihan tuli yläastevibat, hyi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme