Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen syy miksi ei lapsia on...

Vierailija
26.11.2013 |

Eli mies sanoi, ettei halua lapsia koska pelkää mun lihovan raskauden aikana ja etten saa raskauden jälkeen kiloja pois, jonka jälkeen hän ei tuntisi seksuaalista vetoa enää minuun. Tuntuu kuin hänen rakkaudellaan olisi ehdot, kun taas itse rakastan miestäni ehdoitta. Tää tuntui tosi pahalta enkä tiedä miten tästä pääsisin yli, varmasti jää vaivaamaan vaikka mies sitten pyysi anteeksi myöhemmin ja sanoi rakastavansa mua, olisin sitte 20kg laihempi tai lihavempi. Myös sanoi että haluaa lapsia mutta ei vielä, eikä aio minua suhteessa pitää jos ei koskaan halua lapsia, sanoi ilmoittavansa heti jos siltä tuntuu.

Aina olen pitänyt miestä lottovoittona kaiken paskan jälkeen mitä oon kestänyt edellisissä suhteissa. Tää jotenki tuntu vaan kamalalta varsinki ku mies tietää että paino-asiat on mulle arka paikka, oon sairastanu bulimiaa nuorempana ja painosta ja laihtumisesta on ihan sairas ajatusmaailma, toivon välillä sairastuvani anoreksiaan. En ole ylipainoinen, mutta tuntuu kauhealta ajatella, että mitä jos niin ihanan asian kuin lapsen syntymän jälkeen tulee kauhea stressi saada joka ikinen kilo pois mahdollisimman nopeasti....

Onko teidän miehenne ikinä sanonut pelänneensä tällaista? Tai onko miehillänne ollut ihan mitä vaan painoonne liittyviä pelkoja?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaihtoon. Kenenkään ei tarvitse kuunnella tuollaista.

Vierailija
2/42 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 13:24"]

Onko teidän miehenne ikinä sanonut pelänneensä tällaista? Tai onko miehillänne ollut ihan mitä vaan painoonne liittyviä pelkoja?

[/quote]

Ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan mut olis kiva kuulla muitakin vaihtoehtoja asialle kuin "jätä se" tai "mies vaihtoon", tuntuu et tää on copy paste vastaus aina kaikkien suhde ongelmiin täällä....

AP

Vierailija
4/42 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastat miestä ehdoitta, paitsi jos miehesi ei halua lasta?

Vierailija
5/42 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 13:33"]

Ei varmaan mut olis kiva kuulla muitakin vaihtoehtoja asialle kuin "jätä se" tai "mies vaihtoon", tuntuu et tää on copy paste vastaus aina kaikkien suhde ongelmiin täällä....

AP

[/quote]

Mitä itse ajattelet vaihtoehtona? Tää siis ei ole vittuilukysymys, vaan ihan oikea kysymys: miten ajattelet, että sinun kannattaisi tässä asiassa toimia?

Vierailija
6/42 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä se sika

Vierailija
7/42 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että haluaako mies lasta vai ei, on tässä kysymyksessä nyt ihan sivuseikka, kysehän on siitä että mies ei halua vaimonsa lihovan mistään syystä, edes lasten. Jos mies ei kestä vaimollaan muutamaa ylimääräistä kiloa, ei rakkaus ole kovin kaksista laatua, voisi sanoa että kovin on pinnallista. Minä jättäisin heti tuollaisen, varsinkin kun ottaa huomioon ap:n vaikean menneisyyden painon kanssa.

Eipä kai vaimokaan halua lihoa ja jäädä lihavaksi, todella loukkaavaa puhetta mieheltä, olisi nyt sanonut vieltä että ei tee lapsia ap:n kanssa koska ap olisi huono äiti.

Vierailija
8/42 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exälle painoni oli jotenkin tärkeä asia. Kyllä tuli huomauttelua jos vähänkin lihoin. Oli kyllä muutenkin jotenkin vaikeasti sitoutumispelkoinen. Onneksi sain kolmen vuoden jälkeen itsestäni irti niin paljon että läksin kävelemään. Ja nyt jälkeenpäin ajateltuna se oli elämäni paras teko!

Vierailija
9/42 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 13:35"]

Mitä itse ajattelet vaihtoehtona? Tää siis ei ole vittuilukysymys, vaan ihan oikea kysymys: miten ajattelet, että sinun kannattaisi tässä asiassa toimia?

[/quote]

En osaa sanoa, tuntui tosi pahalta ja jäi takaraivoon kummittelemaan vaikka mies pyysi anteeksi ajattelemattomuuttaan ja sanoi haluavansa lapsia kunnes raka-asiansa saa kuntoon (raha-ongelmat tulleet ennen tapaamistamme, itselläni raha-asiat kunnossa)... Myös tuntuu oudolta kun olen monesti sanonut että haluan lapsia ja on resurssit ainakin itsellä kasassa ja kun mies haluaa olla ilman suojausta varmistan aina että mies tajuaa seuraukset, jos tulen raskaaksi en aborttia tee ja aion viedä raskauden loppuun. Silti aina kummasti maistuu seksi ilman suojausta vaikka ei niitä lapsia juuri nyt halua. Jotenkin ajattelen sen niin että ehkä hän sitten alitajuisesti haluaakin kun ei pontevammin pidä suojauksesta huolta?

AP

Vierailija
10/42 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka eihän se vain miehen asia ole suojauksesta pitää huolta, mutta koska suojaamattomasta seksistä koituvat seuraukset eivät minulle olisi ongelma vaan ilon aihe niin minusta ihmisellä, jolle seuraus ei olisi hyvä juttu niin luulisi sitten olevan ehdottomampi asian suhteen.

AP

Vierailija
11/42 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä näkee, miten rehellisyys ei peri maata. Usein huudetaan, miten kurjaa on kun mies ei puhu. Mies puhui rehellisesti tunteistaan ja ajatuksistaan, ja siskoarmeija lynkkaa tämän yhden ajatuksen perusteella.

Mies tuntee itsensä ja tietää, että ylipainoinen nainen ei sytytä häntä seksuaalisesti. Hän ilmeisesti kokee myös, että isänä hän haluaisi jatkaa suhdetta lapsen äidin kanssa, mutta ei halua elää seksittömässä liitossa. Itsetuntemuksesta ja rehellisyydestä saa multa pisteitä.

Huonolla äityidellä, jonka vastaaja nro 8 toi esiin, ei ole asian kanssa tekemistä. Eihän mies yrittänyt loukata, hän vain jakoi tuntojaan. Jos hän ei halua lykätä lastensaantia kirjoittajan huonon äitiyden takia, miksi hän väittäisi niin?

Vierailija
12/42 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus ei oo ainut asia mikä sitä kroppaa voi muuttaa. Voithan sairastua tai joutua onnettomuuteen, joiden jälkeen vartalo arvilla, vaikea liikuntavamma tms. 

Ja vaikkei mitään tuommoista tapahtuiskaan niin ikä jokatapauksessa tekee tehtävänsä, ei se taiapuoli kenelläkään kuuskymppisellä enää kovin timmi oo. 

Onkse ukko tosiaan sellainen jonka kanssa aiot viettää loppuelämäsi? 

Vierailija
13/42 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin nro 11 sanoi, oli hyvä että mies pystyi suoraan sanomaan pelkonsa mutta toisaalta hyviä argumentteja nro 12... Ei se raskaus ole aina mikä muokkaa, mutta siitä seuraava lapsi pitäisi olla niin ihana asia mikä on vartalon muokkaantumisen arvoista. Näin minä sen asian näen. Ja kyllä, olen ajatellut viettäväni loppuelämäni tämän miehen kanssa, koska jos tämä on ainoa asia mikä on oikeasti nyt ollut paha niin en koe tarpeelliseksi jättää miestä vain koska oli rehellinen. Etsin nyt jonkinlaisia neuvoja millä saisin miehen tajuamaan ettei raskaus ole tuomio ja suhteen loppu, vaan luonnollinen jatkumo ja ihana asia. Tietysti se rajoittaa mutta myös rikastuttaa.

AP

Vierailija
14/42 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkään ei ole vittuilua: minusta tuntuu että mies rakastaa vain kroppaasi, ei sinua. Korjaili vain puheitaan jälkikäteen, ettet lähde sen jumalaisen kroppasi kanssa muille markkinoille. En olisi pinnallisen ihmisen kanssa. Minä luulen, että tuossa lapsiasiassakin se vain vedättää sinua. Lapset ei ole sille tärkeitä, ainoastaan ulkonäköasiat, ei ihmisen sisäinen hyvinvointi tai aito ehdoton rakkaus, vaan että sun kroppa näyttää hyvältä ja pillu on tiukka. Sinä taas suhtaudut sairaasti ja kipeästi ulkonäköösi, joten EN OLISI TUON MIEHEN KANSSA. EI SE OLE MIKÄÄN LOTTOVOITTO vaan sen pinnallinen ulkonäön arvostus ja arvostelu voi sairastuttaa sinut uudelleen.

Minä olen naimisissa miehen kanssa, joka halusi minut ,vaikka mulla oli 20 kiloa ylipainoa eli en ole mikään Gloria-lehden nälkäkurkimissi. Olen 15 vuoden jälkeen yhä naimisissa saman miehen kanssa, vaikka tässä vuosien varrella  se on menettänyt tukkansa, lihonut itsekin 20 kiloa, sairastunut ja on menty läpi pari keskenmenoa ja pyyhitty toiselta persekin, kun ei itse ole leikkauksen jälkeen kyennyt. Mulla on arpia siellä ja täällä, taisteluarpia, sanoi mies, kun surin niitä. Kolme viikkoa sitten se oli melkein kuoleman kielissä ja kävin sen luona joka päivä. Kun se pääsi sairaalasta kotiin, se pussasi mua suoraan suulle, halasi ja sanoi: "no voi hitto kun mulla oli ikävä kotiin sun luo" . Mulla on tukassa jo harmaata ja rypyt silmäkulmissa. Ja samat kilot.

Kuka on sun ystäväsi ja luotettusi, kun tarvitset apua vaikeimmilla hetkillä, läskeistä ja pinnallisista asioista huolimatta? Sitä ihmistä kannattaa rakastaa ja sitä kutsutaan rakkaudeksi.

Älä rakenna yhteistä elämää ihmisen kanssa, jonka rakkaus suhun ei ole ehdotonta. Jos lasten saamisen ehto on että kumppani ei läskiinny, niin en sellaista miestä kauan katselisi. Se on pinnallinen ihminen, joka ei ajattele elämää syvemmälti. Sanos miehelle että onko se reilua lopettaa rakkaus siihen, kun hän kaljuuntuu, väsyy, vanhenee, joutuu pyörätuoliin, muuttuu impotentiksi...saako nainen ottaa kersat ja häipyä uuden mukaan, kun ei enää panetakaan? Onko rakkauden ehto kuten laulussa että "älä koskaan ikinä muutu, pysy aina tuollaisena kuin nyt ooooooot..."?

Arvosta itseäsi ap!

Vierailija
15/42 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa idiootilta. Äijä pelkää muutaman kilon lihomista, ja harrastaa suojaamatonta seksiä vaikkei halua lapsia. Älä ole niin tyhmä että rakentelet jonkun pilvilinnan siitä kuinka "mies kuitenkin alitajuisesti haluaa lapsia". Paskat. Se haluaa suojaamatonta seksiä ja tietää että voi vahingon tapauksessa livistää vastuusta (tai sitten uskoo että voi painostaa sinut aborttiin, tai sitten on oikeasti niin tyhmä ettei vaan älyä riskiä).

Älä nyt sinäkin ole niin tyhmä että alat moisen kanssa lisääntymään. Jos sen teet, niin ansaitset kyllä kaiken sen paskan mitä moisesta isästä seuraa...

Vierailija
16/42 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mies ei halua lapsia.

Jos sinä haluat niin nyt on hyvä hetki lopettaa tuo suhde ja etsiä mies, joka myös haluaa perustaa perheen. Näitäkin miehiä on kyllä. Tsemppiä:)

Vierailija
17/42 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 13:44"]

Vaikka eihän se vain miehen asia ole suojauksesta pitää huolta, mutta koska suojaamattomasta seksistä koituvat seuraukset eivät minulle olisi ongelma vaan ilon aihe niin minusta ihmisellä, jolle seuraus ei olisi hyvä juttu niin luulisi sitten olevan ehdottomampi asian suhteen.

AP

[/quote]

Sen ajan murheita sitten.

T:mies

Vierailija
18/42 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä, nyt on puhelu tehty ja avioero vireillä! Onneks se on nykyään näin helppoa ;) Eipähän tarvi mitään vaikeuksia kestää, kerrasta poikki ja uutta kehiin! :)

Haloo nyt ihmiset, ei se ihan noin helppoa ole, ap selvästi rakastaa miestä ja haluaa tähän muun ratkaisun kuin eron.

Vierailija
19/42 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 13:45"]

Raskaus ei oo ainut asia mikä sitä kroppaa voi muuttaa. Voithan sairastua tai joutua onnettomuuteen, joiden jälkeen vartalo arvilla, vaikea liikuntavamma tms. 

Ja vaikkei mitään tuommoista tapahtuiskaan niin ikä jokatapauksessa tekee tehtävänsä, ei se taiapuoli kenelläkään kuuskymppisellä enää kovin timmi oo. 

Onkse ukko tosiaan sellainen jonka kanssa aiot viettää loppuelämäsi? 

[/quote]

Lihominen ja arvet vammat ja löystynyt iho eivät ole sama asia.

Vierailija
20/42 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 14:07"]

Selvä, nyt on puhelu tehty ja avioero vireillä! Onneks se on nykyään näin helppoa ;) Eipähän tarvi mitään vaikeuksia kestää, kerrasta poikki ja uutta kehiin! :)

Haloo nyt ihmiset, ei se ihan noin helppoa ole, ap selvästi rakastaa miestä ja haluaa tähän muun ratkaisun kuin eron.

[/quote]

Selvästihän toi lihominen on vain tekosyy. Jos mies ei halua lapsia niin ei häntä isäksi voi pakottaakaan. -16

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan