Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentti: Joillekin feminismi on edelleen miesvihaa

Vierailija
26.11.2013 |

http://www.vantaansanomat.fi/artikkeli/267524-kommentti-joillekin-feminismi-on-edelleen-miesvihaa

Lainaus: "Olen vuosikaudet joka kerta kertoessani olevani feministi pitänyt tiukan palopuheen siitä, ettei feminismi ole yhtä kuin miesviha. Nyt tuntuu siltä, että olen ollut väärässä. Joillekin se näyttää edelleen olevan sitä."

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin valitettavasti on. Ja joillekin se on vain valepuku, johon äärivasemmistolaisuus puetaan ja yritetään sitten myydä tietämättömille naisille. Samaan tapaan kuin tehtiin ns. rauhanliikkeen kanssa aikoinaan.

Vierailija
2/6 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan, olet ollut väärässä. Feminismi on miesvihaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministit ovat kyllä ärsyttävää sakkia, ja muutenkin kaikin puolin perseestä. Kuuluvat raiskareiden ja murhaajien kanssa samaan rupusakkiin.

Vierailija
4/6 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 12:36"]

Feministit ovat kyllä ärsyttävää sakkia, ja muutenkin kaikin puolin perseestä. Kuuluvat raiskareiden ja murhaajien kanssa samaan rupusakkiin.

[/quote]

Siinä vasta hieno ja upeasti perusteltu mielipide! Hyvää työtä, sovinisti.

Vierailija
5/6 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 12:43"]

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 12:36"]

[/quote]

Siinä vasta hieno ja upeasti perusteltu mielipide! Hyvää työtä, sovinisti.

[/quote]

Malliesimerkki siitä miten langetaan trollin pyydykseen.

Vierailija
6/6 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin feminismin kannalla, mutta ihmettelen, miksi julkisuudessa olevat feministit ovat juuri niitä, ööh, ei ihan täysillä käyviä. Ei tee hyvää naisten asemalle. Julkisuuteen täytyisi saada feministinaisia, jotka ovat nättejä ja henkisesti tasapainoisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä