Ärsyttävät blogien korulauseet:
"Tällä hetkellä insipiroidun..."
"Tunnen suurta tyytyväisyyttä..."
"Nautin hiljaisuudesta ja käperryin..."
Aaarrgh!
Kommentit (720)
Bloggaajien ei todella kannatakaan lisääntyä. Se ei vaan sovi minäminäminä ja mää -asenteeseensa, jonka lisäksi ovat usein sydämettömiä, itseriittoisia ja vähä-älyisiä tyrkkyjä sekä laskelmoivia pyrkyreitä ja jokapaikansomekiipijöitä.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 19:01"]
Nämä "nyt lopetan blogini"-uhoamiset on yhtä epätoivoista huomionhakua kuin "poistun julkisuudesta"-lehtihaastattelut.
[/quote]
tai kuten erään "glamourisen" julkimon jatkuvat blogikommentit, että muutan pois Suomesta koska täällä on niin pienisieluista :DDD
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 22:15"]
"En tiedä haluanko koskaan lapsia mutta ostin tämän merkkilaukun/maton/ties mitä tulevaa lastani varten!"
Suunnitellaan ostoksia muka tulevaa perheen lisäystä ajatellen ja silti bloggaajat eivät ole edes varma haluavatko koskaan lapsia, ristiriitaista? kyllä.
[/quote]
Aika paljon on ollut noita bloggaajia jotka ovat sanoneet etteivät pidä lapsista eivätkä halua lapsia mutta sitten ollaankin jättämässä perintöinä milloin laukkua, milloin takkia, milloin mattoa. No onhan se yksi tekosyy, ei tarvitse sanoa suoraan että ostin kalliin tuotteen koska halusin. Joillakin on vielä kilometrin verran selittelyjä miksi jotain osti, aivan kuin saisi sillä puhtaan omantunnon tuhansien eurojen tuotteen ostamisesta
Tuo laukku ON NIIN SUA, siis miten joku voi ilmaista asian noin typerällä tavalla?
"Tämä IHASTUTTAVA kynttilänjalka KOTIUTUI meille eilen"
Aaaaaarrggh
Hyvä kommentti toisesta ketjusta:
" Omasta elämään netissä bloggaava henkilö ei nauti yksityisyyden suojasta niiltä osin mitä itse on kertonut blogissaan, se on voivoi jos ihmiset eivät näe asioita samoin tai haluavat kritisoida ja keskustella.Monet bloggarit sen sijaan syyllistyvät muiden ihmisten yksityisyyden loukkaamisen melko heppoisesti blogeissaan. Kannattaa muistaa että ystävät, puolisot jne. voivat halutessaan syyttää yksityisyyden rikkomisesta jos blogissa näkyy kuva tai juttu josta on helppo tunnistaa tai hankkia lisää informaatiota laillisin keinoin. Syytteen voi nostaa pitkänkin ajan kuluttua vaikka suhteen tai ystävyyden kariuduttua, riittää kun bloggaajalla ei ole kirjallista todistusta siitä että kyseinen henkilö on suostunut kuvan tai muun omaan henkilöönsä tunnistettavasti esitetyn informaation julkistamiseen.
Oikeana tietona valheen levittäminen on toki rangaistavaa kumminkin puolin. Spekulointia, kritisointia ja keskustelua blogin sisällöstä selviävistä asioista ei voi kieltää. Ei myöskään totuuden esiin tuomista jos sitä on vääristelty tai piilotettu julkisesti. "
" mielestäni kaupallisia blogeja tulee tarkastella kriittisesti juuri siksi, että ne ovat kaupallisia.
Sen takia kommentit tyyliin "voi jestas, miten te jaksatte kritisoida blogia X, sehän on heidän verkkokauppansa mainosblogi, totta kai siellä keskitytään materiaan" tai "herranen aika, jos bloggaajan Y Nelly-kollaasit ärsyttävät noin paljon, lakatkaa lukemasta sitä blogia" tuntuvat uskomattomilta.
Mitä sitten sopii kritisoida, ellei näiden blogien olemassaolon tarkoitusta - eli niiden kaupallisuutta ja kulutusmyönteistä ilmapiiriä? Nenänsä koolle bloggaaja X ei voi mitään; blogissa markkinoitava elämäntyyli sitten taas on 100% itse valittua."
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 21:17"]
" Celine huutaa nimeäni;) " Ei muuten varmasti huuda eloton esine yhtikäs mitään;)
[/quote]
Kukakohan kirjottaisi että "yritin kotiuttaa Celineä mutta se sähähti minulle kun menin lähelle ja käski painua v-ttuun horo", joten rakkauslaukku/laukkuaarre jäi kotiuttamatta.
:DDDDDDDDDDDD
" On aina niin ihanaa saada teille ihanaisille lukijoille kasvot, sössötisöö.. "
Miksi ? Siksikö, että sitten voi ihan HYVÄÄHYVYYTTÄÄN ohjata ja personifioida mainosspämminsä paremmin? Kaikki eivät sitäpaitsi halua omaa identiteettiään hömpisteillekkään paljastaa -ja vielä ilmaiseksi. Se kun ei ole fiksua, saati kannattavaa.
"Äitini opetti mulle:" (Miksi aina äiti tai mummo? Ovatko miehet siis fiksumpia?)
"Jos sulla ei ole mitään hyvää sanottavaa, älä sano mitään."
Tyhmiä tyhjäpäitä ovat kaikki tämänkin latteushokeman hokijat. Todella kökkö sensuuriyritys, kuten ainaiset kateuskortit jne. Eli turpa visusti kiinni, jollet osaa mielistellä ja kritiikittömästi nuoleskella. =(
Tulee mieleen tämä eräs lainaus (propsit heille, jotka ilman KVG:tä tietävät ko. teoksen ja kirjailijan:)
"Jotkut mielipiteet ovat tasa-arvoisempia kuin toiset."
"Some opinions are more equal than others." ;)
Liian laihan laihuutensa vähättely & liian lihavan lihavuutensa vähättely.
Kaikki muut paitsi ihanaaihanaaaahh määkimääkin mullekans kaikkihetinyt -mielipiteet ovat vääriä, sietämättömiä, ilkeitä, julmia, tuhmia, tyhmiä ja mieluusti julistettaisiin varmaan virallisesti laittomiksi.
Entäs sit nää nimenomaiset laukkuaarteet, "jotka mahduttaa helposti puoli omaisuutta sisäänsä!" Siis voiko oikeesti olla enää kuluneempaa hokemaa kuin tuo, että tapana on kantaa koko elämä tai puoli omaisuutta mukana. Ja niin vaivattomasti!
Kaikki minä keskeiset ja narsistiset blogit joissa ei ole mitään muuta sisältöä kuin minä minä, vaikk minä -sanaa ei aina edes mainittaisi
"Minä lähden nyt -maan nimi- ja sitten minä tulen taas Suomeen"
"Minä ostin uuden rakkauspakkauksen" laukku on jo ihmisen asemassa?
Kaikki minä keskeiset ja narsistiset blogit joissa ei ole mitään muuta sisältöä kuin minä minä, vaikk minä -sanaa ei aina edes mainittaisi
Kaikki minä keskeiset ja narsistiset blogit joissa ei ole mitään muuta sisältöä kuin minä minä, vaikka minä -sanaa ei aina edes mainittaisi
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 09:36"][quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 19:01"]
Nämä "nyt lopetan blogini"-uhoamiset on yhtä epätoivoista huomionhakua kuin "poistun julkisuudesta"-lehtihaastattelut.
[/quote]
tai kuten erään "glamourisen" julkimon jatkuvat blogikommentit, että muutan pois Suomesta koska täällä on niin pienisieluista :DDD
[/quote]puhumattakaan siita tasaisin väliajoin toistettavasta ilmoituksesta että blogia saa lukea ILMAISEKSI, kiittämättömät lukijat!
"Pitänee käydä ostamassa sitä ja tätä! olen varma ettei kolmekymmentä samaa toppia/laukkua/kenkiä riitä"
miten niin pitänee kuka käskee? jos kaikki ajattelisivat näin maailma hukkuisi roskaan.
"En vieläkään ole päättänyt mitkä kengät/laukut/vaatteen ostan auttakaa minua valitsemaan"
Tosiasiassa bloggaaja ei kaipaa minkäänlaisia mielipiteitä lukijoiltaan vaan menee yleensä suinpäin ostamaan sen kaupan rumimman ja kalleimman laukun/kengät yhtään välittämättä siitä mitä lukijat suosittelevat.
"Muistutan teitä tästä alekoodista!"
muistutus miljoonannen kerran alekoodista jolla saa oikeasti vain noin 5% alen jostain 50-200 euroa maksavasta halvan näköisestä bilemekosta.
Blogit ja blogipissikset ovat nykypäivän friikkishown kummajaisia, joiden typeryydelle nauretaan ja narsismiaan kummastellaan sekä säälitään.
On koukuttavaa (=joskus harvoin=) käydä vilkaisemassa yhäkö he reppanat löyhämoraalisesti ja halvalla uhraavat itsensä ja identiteettinsä, vailla järjen hiventäkään.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 16:37"]
stellan blogi on ihana mutten kestä kun sen elämä on muka koko ajan niin IHANAA. ei vaan voi olla kellään niin ihanaa aina kaikki. pakko olla huonojakin päiviä!!
[/quote]
täh, kirjoittaahan se huonoista päivistäkin. mutta kai niitä on vähemmän kun on ihq lautalattiainen asunto ullanlinnassa ja ihq poikaystävä ja kämppiksenäkin muotikuvaaja joka ottaa kaikki asukuvat.. helppooks siinä.