Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekisin ihan mielelläni siivoustyötä, mutta siksi en tee koska muut ihmiset aina katsoo siivoojaa...

Vierailija
23.09.2020 |

...kuin jotain säälittävää raukkaa/halpaa makkaraa. Jotkut yrittää "lohduttaa" tulemalla kertomaan että "hei, sinä SIISTIJÄ teet tosi tärkeää työtä kiitos". Suurin osa jättää täysin huomioimatta, osa katsoo vaan rumasti nenän vartta pitkin, jotkut kettuilee tahallaan, jotkut on säälistä mukavia. Jos yhtään muita ihmisiä ei pitäisi kohdata, niin ei haittaisi tehdä kyseistä työtä. Jos ihan rauhassa saisi yksin tehdä.

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos ne oikeasti arvostaa? Ei kai muuten sanoisi.

Vierailija
2/60 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivotkoon itse jos ei arvosta siistijää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata välittää ilkeilijöistä.

Vierailija
4/60 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole mikään helkutin pórnokuteissa pölyhuiskan kanssa hipsuttava "siistijä" vaan SIIVOOJA tai LAITOSHUOLTAJA uunot. 

Vierailija
5/60 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi tehdä sitten mitään työtä koska voi olla joku joka ei arvosta sitä.

Vierailija
6/60 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän verstaalla katsellaan siivoojaa ihan eroottisesta näkökulmasta

Vierailija
7/60 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänen aika. Tuo oli joskus 1990-luvulla. Aika monet ovat jo tajunneet, että ala kuuluu niihin, jotka työllistävät hyvin, meni maassa hyvin tai huonosti. Mulle se maksoi asuntolainan, elätti perheen ja mahdollisti akateemisen haahuilun (kokeneen laitoshuoltajan leipä on leveämpi kuin märkäkorvan humanistin...kannustinloukku tämäkin).

Kovin herkkänahkainen ei tietysti auta olla, eikä turhan nöyrä. Ensimmäinen saa itsetunto-ongelmia ja toinen palkinnoksi lisää töitä.

Vierailija
8/60 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu omasta käytöksestä.

Minä en häpeile kun siivoan, ihan sama mitä minusta ajattelevat. Keskittyköön töihinsä, niin minäkin teen.

Vierailija
9/60 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä siivoan aina toimistoajan jälkeen. Ihana tehdä työ omassa rauhassa.

Vierailija
10/60 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu omasta käytöksestä.

Minä en häpeile kun siivoan, ihan sama mitä minusta ajattelevat. Keskittyköön töihinsä, niin minäkin teen.

Hyvä asenne👍

Vierailija
11/60 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka se olisi yli 50 vuotias lihava kouvolatukkainen tantta?

Vierailija
12/60 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan, jokainen tekee omia hommiaan, ei siinä ehdi muita tarkkailla. Nokka pystyyn vaan.

Vierailija
13/60 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ole edes mitään hävettävää. Tosi tärkeää työtä jonka huomaa jos ei oo siivottu.

Vierailija
14/60 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka se olisi yli 50 vuotias lihava kouvolatukkainen tantta?

Ikävä tuottaa pettymys, kyseessä on n.kolmekymppinen venäläinen hoikka nainen.

Vierailija
15/60 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki me ollaan tarpeellisia. Ilman meitä siistijöitä maailma hukkuisi paskaan.

Vierailija
16/60 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tervehdin siivoojaa, jos katsoo päin tai tervehtii joskus ensin. Nykyinen työpaikan siivooja on kovan oloinen nainen, joka ei paljoa ympärilleen katsele eikä moikkaile. Mulle sopii.

Tuskin kumpikaan toisiamme erityisesti arvostamme tai epäarvostamme. 

Vierailija
17/60 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siivooja on jotenkin sellainen ammatti jota pitäisi aina arvostaa niin paljon ylitse kaikkien muiden? En ymmärrä miksi jatkuvasti korostetaan aina että juuri he ovat niin tärkeitä, syylistetään muita siitä ettei siivoojia arvosteta tarpeeksi, siivoojat sitä ja tätä. Suomi on täynnä ammatteja joissa työolosuhteet ovat rankat ja palkka aivan naurettavan surkea verrattuna vaatimustasoon. Ihan samalla tavalla rekkakuskeja, lähihoitajia, sairaanhoitajia, bussikuskeja jne. katsotaan alaspäin yhteiskunnasssa eikä heitä todellakaan arvosteta. Mutta silti juuri siivoojat ovat ne jotka pitäisi arvostaa koska heidän, ja vain heidän työ on niin tärkeää, rankkaa ja kaikki muu on vähemmän tärkeää. Tämä ei varsinaisesti koske perustyöntekijää mutta siivousala on muutenkin niin täynnä k*settamista että minulle siivousyrittäjä on luultavasti kiinteistövälittäjän ohella kovimman p*skanjauhaajan maineessa.

Jos haluat rauhassa tehdä työtä omassa toimistossa niin sitten kannattaa vain uhrata usea vuosi koulutuksen hankkimiseen. Mutta et pääse silläkään helpommalla nimittäin on muillakin rankkaa kuin vain siivoojilla.

Vierailija
18/60 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse arvostan siivoajia/laitoshuoltajia. Tekevät tärkeää työtä ja ovat tärkeässä roolissa varsinkin näin korona-aikaan.

Itse olen hoitaja.

Vierailija
19/60 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi siivooja on jotenkin sellainen ammatti jota pitäisi aina arvostaa niin paljon ylitse kaikkien muiden? En ymmärrä miksi jatkuvasti korostetaan aina että juuri he ovat niin tärkeitä, syylistetään muita siitä ettei siivoojia arvosteta tarpeeksi, siivoojat sitä ja tätä. Suomi on täynnä ammatteja joissa työolosuhteet ovat rankat ja palkka aivan naurettavan surkea verrattuna vaatimustasoon. Ihan samalla tavalla rekkakuskeja, lähihoitajia, sairaanhoitajia, bussikuskeja jne. katsotaan alaspäin yhteiskunnasssa eikä heitä todellakaan arvosteta. Mutta silti juuri siivoojat ovat ne jotka pitäisi arvostaa koska heidän, ja vain heidän työ on niin tärkeää, rankkaa ja kaikki muu on vähemmän tärkeää. Tämä ei varsinaisesti koske perustyöntekijää mutta siivousala on muutenkin niin täynnä k*settamista että minulle siivousyrittäjä on luultavasti kiinteistövälittäjän ohella kovimman p*skanjauhaajan maineessa.

Jos haluat rauhassa tehdä työtä omassa toimistossa niin sitten kannattaa vain uhrata usea vuosi koulutuksen hankkimiseen. Mutta et pääse silläkään helpommalla nimittäin on muillakin rankkaa kuin vain siivoojilla.

Ala on ollut vuosia tapetilla väärinkäytösten vuoksi (työehtosopimusten noudattamatta jättäminen, heikennykset) ja nyt on sankarinviittaa soviteltu harteille koronan myötä. Koirat haukkuvat, karavaani kulkee. Samaa virttä veisataan hoitajien kanssa, ei tässä mitään uutta ole. -7

Vierailija
20/60 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se aina paha, jos katsotaan jollain tavalla, tai ei katsota millään tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi