Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ja seksi?

Vierailija
25.11.2013 |

Olen juuri tullut raskaaksi ja olen todella onnellinen tulevasta lapsestamme, onhan tietty huomioitava, että kyseessä on mahdollisesti tuleva lapsemme, mutta minua on ruvennut harmittamaan mieheni asenne raskaudeni tässä vaiheessa. Nimittäin mieheni vaatii päivä päivältä enemmän ja enemmän seksiä ja hän perustelee sitä sillä, että hän haluaa minua todella paljon koska olen nyt raskaana ja hänestä on tulossa isä. Minun on vain vaikea kuvitella ja ymmärtää tilannetta, koska kaikki tämä on totaalisen uutta minulle ja minä haluaisin myös keskittyä tulevaan lapseeni ja unohtaa edes hetkeksi lapsemme isän. En missään nimessä halua unohtaa häntä lopullisesti, koska hän on todella ihana mies minulle mutta minä haluan olla edes hetken yksin lapseni kanssa ja jättää tulevan lapsemme isän hetkeksi syrjään!

Joten voititteko te auttaa minua ja kertoa kuinka voisin selviytyä tätä kiperästä tilanteesta? Olen todellakin pulassa koska jokainen päivä töistä tuötuaan mieheni vaatii seksiä ja sanoo kiihkeästi haluavansa minua. Ja vaikka kuinka sanon hänelle, että rakastan häntä niin hän kiihkeästi sanoo minun hylänneen hänet ja rakastavan enemmän tulevaa lastamme.

Mitä inä teen miehelleni ja hänen haluillensa? Olen totaalisesti pulassa ja kaipaan apua koska jokainen päivä ahdistaa minua enemmän ja enemmän.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet itsekäs paska. Mitä hankalaa on levittää ne haarat ja antaa miehellesi pesää? Yllätä miehesi ja ole joskus alastomana valmiina odottamassa miehesi töistä saapumista!

Oletkohan ihan varma, että se lapsi on miehesi, kun tuntuu olevan niin vastenmielistä harrastaa seksiä hänen kanssaan? Epäilen, että lapsen pigmentti saattaa olla melkoisen tumma... Tai no, luultavasti se miehesi on jo musta mutta se toinen mies on myös, niin eihän siinä sitten ole eroa.

Vierailija
2/8 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vaan vitun palstasisar mutta mieheni on todellakin lapseni isä ja olen siitä aivan varma!

En ole koskaan pettänyt häntä, koska hän on maailman ihanin mies mutta minua vaan ahdistaa hänen halunsa haluta seksiä jokainen päivä, tai itseasiassa monta kertaa päivässä aina töidensä jälkeen. En todellakaan tiedä mitä tehdä hänen kiinkeille haluilleen, koska hän haluaa jokainen päivä minua ja hän haluaa upottaa peniksensä minuun ja mielellään niin syvälle minuun kuin mahdollista.

Hän kuiskii minun korvaani jokainen päivä haluavansa "nussia minulta aivot pellolle!".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kylläkään ole sisar vaan miespuolinen henkilö. Noiden sun kirjoitusten perusteella vaikuttaa kyllä siltä, että se onkin nussinut sun aivot pellolle.

Vierailija
4/8 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista sinä vittu senkin mulkku, mieheni rakastaa minua ylikaiken eikä hän missään nimessä pettäisi minua vaan hän rakastaa minua täydestä sydämestään mutta en ymmärrä sitä mksi hän himoitsee vain minun kehoa eikä laisinkaan minua. Itken jokainen ilta ajatellessani hänen nussivan jotain muuta minun sijaanmutta jokainen yö kotiin saapuessaan hän sanoo rakastavansa yksin minua.

Hän on minulle rakas ja hän rakastaa yksin minua, ei ketään muuta! Mutta minua pelottaa, että menetän hänet vieraalle naiselle!

Vierailija
5/8 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kävi silla tavalla lapseni synnyttyä, että keskityin kokonaan häneen. Miehestä tuli kuin haamu silmissäni. Määräsin mieheni nukkumaan eri huoneeseen ja itse nukuin lapseni kanssa. Nautin suunnattomasti lapseni seurasta ja hänen hoivaamisestaan. Mies ei kertakaikkiaan mahtunut enää kuvioihini.

Havahduin vasta neljän vuoden kuluttua, kun mieheni sai tarpeekseen ja uhkasi lähteä. Menimme terapiaan ja siellä selvisi kieroutunut asenteeni. Tällä hetkellä yhteiselomme kukoistaa jälleen melkein kuin ennen lapseni synnytystä.

Vierailija
6/8 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan oikein menettää mies jollekin muulle naiselle jos nainen ei halua seksiä! Pitäisi olla tehdä suhteen alussa kirjallinen sopimus, jossa sovittaisiin seksin määrä. Siitä sitten pidettäisiin kiinni ja sopimusrikkomuksista tulisi joku sanktio, vaikka eihän kukaan sopimusta rikkoisi, koska kukapa haluaa olla kusipää?

Vierailija
7/8 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta meillähän oli klausaali, jonka mukaan tarjoan seksiä vähintäänkin kerran viikossa mutta lopulta hänen mielestä se oli aivan liian vähän ja hän halusi  seksiä monta kertaa viikossa mutta minusta se oli aivan liikaa ja siitä välirikkomme syntyi. Minusta on oikein, että tuleva äiti saa aikaa myös lapselleen ja siksipä minustä on ylen väärin, että mieheni vaatii minulta seksiä jokainen päivä - rikkoen vieläpä sopimuksemme.

Ettekö te todellakaan ymmärrä, että minä haluan että lapsellamme on sopuisa tulevaisuus, enkä halua, että mieheni kiihkoissaan haluaa kaikkensa. Minua surettaa lapsemme syntymättömäm lapsemme tähden!

Vierailija
8/8 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 23:40"]

Minusta on oikein, että tuleva äiti saa aikaa myös lapselleen ja siksipä minustä on ylen väärin, että mieheni vaatii minulta seksiä jokainen päivä - rikkoen vieläpä sopimuksemme.  Minua surettaa lapsemme syntymättömäm lapsemme tähden!

[/quote]

Naimista varten nainen miehen ottaa. Toiset vain sitten unohtavat sen lapsen synnyttyä tai jo raskausaikana. Tässäkin käy varmaan lopulta niin, että miespolo ei saa pillua lapsen synnyttyä kuin muutaman kerran vuodessa. Sitten porataan, että kaikki miehet pettävät, kun mies käy astumassa kodin ulkopuolella.