Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuttaisitko työn perässä?

Vierailija
23.09.2020 |

Oletko muuttanut tai muuttaisitko työn perässä? Mikä on elämäntilanteesi?
Olen ymmärtänyt, että monikaan ei ole valmis muuttamaan. Miksi ei? Itse olen muuttanut parikin kertaa jopa pätkätyön perässä vaikka kumppani jäänyt toiselle paikkakunnalle töihin. Nyt taas työttömänä ja olen valmis muuttamaan vielä jos tilanne vaatii. Olenko harvinainen?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena muutin opintojen ja töiden perässä. Nyt päätän itse missä asun ja työasiat järjestyvät jollain tavalla.

Vierailija
42/48 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aion muuttaa. Asun nyt keskisuuressa opiskelijakaupungissa, jossa on paljon töitä, mutta vuokrasopimukseni loppuu pian ja aion muuttaa lähemmäs kotiseutuani ja vanhaa äitiäni. Olen siis opiskleija. Mutta aion jokatapauksessa sinkoilla töiden perässä jos työ on vähintään 6 kk. Laskin sen niin että jos muutto on 1000e niin tuon 6 kk palkan takia kannattaa muuttaa. Olen lapseton sinkku ja ikää on jo +40.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan muutettu miehen työn perässä 8 kertaa. Minä olen saanut aina töitä uudelta paikkakunnaltakin.

Nyt jos jäisin työttömäksi, en työllistyisi omalla paikkakunnalla (maaseutupitäjä) ja kauemmas en pystyisi kulkemaan. En silti enää muuttaisi työn perässä, olen sitä jo tarpeeksi tehnyt. 

Toivottavasti en jää työttömäksi. 

Vierailija
44/48 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen lapsia olen muuttanut monesti. Lasten jälkeen muuttaisin vain jos olisi TODELLA hyvä syy, eli vaikka tuplapalkka tai jos nykyiseltä paikkakunnalta ei vaan enää saisi töitä.

Vierailija
45/48 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen lapsia olen muuttanut monesti. Lasten jälkeen muuttaisin vain jos olisi TODELLA hyvä syy, eli vaikka tuplapalkka tai jos nykyiseltä paikkakunnalta ei vaan enää saisi töitä.

Me ollaan muutettu lasten kanssakin, mutta ennen kouluikää. Näin ei lapsilla ole vaihtunut kuin koti ja ympäristö. 

Vierailija
46/48 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuttanut ja siksi juuttunut tähän asuinpaikkaan. Sain 2 puolen vuoden jaksoa. Nyt työttömänä. 

Vierailija
47/48 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin muuttaa jos olisi kiinnostava kaupunki. Suurkaupunki ulkomailla voisikin kiinnostaa, jokin pikkukaupunki Suomessa ei. 

Vierailija
48/48 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain jos työ olisi varmasti pysyvä, hyvä ja sellainen, missä jaksaa olla pitkän aikaa. Muuten en, muuttamiseen ei ole edes varaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän