seksielämä synnytyksen jälkeen
Koska teillä on palautunut seksielämä normaaliksi synnytyksen jälkeen?
Meillä syntyi kolmas lapsi puoli vuotta sitten ja nyt seksiä ei ole kuin kerran kahdessa viikossa, jos sitäkään...
Tuntuu ettei jaksa, pelkää että lapset heräävät kesken kaiken ja halut ovat hukassa.
Pari- kolme kertaa viikossa on meillä ollut ennen aika vakio.
Kaipaan seksiä mieheni kanssa vaikka haluja ei ole. Muilta osin suhteemme on ihan kunnossa.
Kommentit (50)
Niin ja mä en käsitä miten kylmyys ja etäisyys ja suhteen hiipuminen liittyy tähän, mut meillä taitaa olla poikkeuksellisen vahvalla pohjalla suhde kun edes vauva-ajan lähes seksitön kausi ei onnistu horjuttamaan meidän rakkautta.
Lämpöä on, rakkautta on, hellyydenosoituksia on ja tuhmia puheita on. Mies tietää olevansa haluttava ja mä tiedän olevani haluttava, ja me molemmat tiedetään että päästään toistemme kimppuun kun halut palaa. En ymmärrä miten se olisi suhteen loppu jos on kuivempi kausi seksin suhteen täysin ymmärrettävässä elämänvaiheessa. Eiks siinä oo suhdekin aika heikolla pohjalla jos tilapäinen vaihe elämässä onnistuu kaatamaan sen?
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 10:32"]
Niin ja mä en käsitä miten kylmyys ja etäisyys ja suhteen hiipuminen liittyy tähän, mut meillä taitaa olla poikkeuksellisen vahvalla pohjalla suhde kun edes vauva-ajan lähes seksitön kausi ei onnistu horjuttamaan meidän rakkautta.
Lämpöä on, rakkautta on, hellyydenosoituksia on ja tuhmia puheita on. Mies tietää olevansa haluttava ja mä tiedän olevani haluttava, ja me molemmat tiedetään että päästään toistemme kimppuun kun halut palaa. En ymmärrä miten se olisi suhteen loppu jos on kuivempi kausi seksin suhteen täysin ymmärrettävässä elämänvaiheessa. Eiks siinä oo suhdekin aika heikolla pohjalla jos tilapäinen vaihe elämässä onnistuu kaatamaan sen?
[/quote]
Mä sanoin just eilen miehelle, että hän näyttää tosi hyvältä ja tekis mieli seksiä mutta väsyttää. Kaysottiin Solsidania, jossa pikkulasten vanhemmat joutuivat päättämään viikonpäivän seksille. Naurettiin miehen kanssa molenmmat koska se oli viin totta.
Ei kyllä tulisi mieleenkään uhrata hyvää sekselämää ja parisuhdetta lapsen takia.
Voi kuinka epäitsekästä pohdiskelua:)
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 10:38"]
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 10:32"]
[/quote]
Mä sanoin just eilen miehelle, että hän näyttää tosi hyvältä ja tekis mieli seksiä mutta väsyttää. Kaysottiin Solsidania, jossa pikkulasten vanhemmat joutuivat päättämään viikonpäivän seksille. Naurettiin miehen kanssa molenmmat koska se oli viin totta.
[/quote]
Huomioikaa kirjoitusvirheet unettoman yön jäljiltä :D
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 10:41"]
Ei kyllä tulisi mieleenkään uhrata hyvää sekselämää ja parisuhdetta lapsen takia.
[/quote]
Me ollaan kyllä naitu kuin puput ennen, mutta ymmärretään että tää on nyt tätä hetken aikaa 5kk vauvan kanssa.
Seksiseksiseksi. eikö teillä muuta elämää ole?Lapset ne tärkeimmät on kun niitä olette halunneet, seksielämä palaa kun on palatakseen.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 08:27"]
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 00:34"]
Sehän on tutkimusten mukaan sen verran kiihottavaa useimmille naisille, että he saavat vähintään ns. sekundäärisen orgasmin.
[/quote]
Niille tutkittaville on maksettu että ne on sanonut noin.
[/quote]
Tuskin on maksettu, sillä eihän tuollaista tutkimusta ole edes olemassa!
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 10:41"]
[/quote]
Onko se parisuhteen uhraamista jos vauva-ajan on vähemmän seksiä kun normaalisti? Miten vankalla pohjalla koet parisuhteesi olevan jos seksielämän tilapäinen hiipuminen (jonka parisuhteen molemmat osapuolet tiedostaa tilapäiseksi) mahdollisesti pilaa koko parisuhteen?
Tottapa turiset! En näin äkkiseltään tiedä minkään muun eläinlajin naaraan "nauttivan" suu auki, kun uros tyhjentää pussinsa sen nieluun!