Pikku Kakkosen huonoin ohjelma
Mikä on sinun mielestäsi Pikku Kakkosen surkein ohjelma? Tai huonoin/ärsyttävin/ turhin..
Ja puhutaan tosiaan vuoden tai kahden sisään esitetyistä ohjelmista.
Kommentit (131)
Varokaas haukkumasta Mimiä ja Kukua, saatatte olla homofoobisia!
Katti Matikainen? Vai miten se kirjoitettiin. Ei sellaista jaksa katsoa. Ja Taavi Tiikeri on jotenkin semmonen että sitäkään ei jaksa vaan kattoo loppuun saakka, kun on niin tylsä ohjelma. Sitte se Tommin kiertävä sirkus ja pälä pälä pälä pälä ...
Niin ne juontajat on melkein aian nuoria. Ja miksi muuten sinne pistetään lapsia juontamaan?
Eikö kukaan muu inhoa sitä Laura-ohjelmaa?? "nyt saapuu laura, meidän pikku laura" Voi oksennus. Aivan karmeaa ylinäyteltyä kimitystä ja lässytystä alusta loppuun. Ihan kylmät väreet tulee ajatuksestakin.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 22:34"]
Musta se neposen ja kaverien seikkailuohjelma on todella ahdistava. Aina korostetaan kuinka se on orpo eikä löydä äitiä ja kaikki muukin on heillä persiillään ja taustalla renkuttaa koko ajan joko molli-itkuvirsi, jotta kohta nää eläimet vetää ranteet auki. En ymmärrä.
[/quote]
tää ohjelma ahisti mua pienenä ihan hirveesti
Hassua, ite tykkäsin lapsena Katti Matikaisesta :D Tosin yleisesti ottaen kaikki näytellyt oli huonoja, ei ollu Rölli tai Pelle Hermannikaan mun makuun...
Mimi ja Kuku, ihan hirveitä! Neponenkin aika kauhee. Kansanlaulunaiset ihan hirveitä.
Närpiäiset vai mikä se on, jossa lumppuhin pukeutuneet aikuiset naiset kiekuvat sotkuisessa kämpässä. Ei meillä ymmärrä sitä lapset ei aikuiset.
Hertan maailma! Ne silmät on pelottavan näköiset ja riimittely todella tasotonta ja väkinäistä.
Mimi ja kuku!!!!! Ja katti matikainen!
Mä en voi sietää sitä pikku perunat ohjelmaa vai millä nimellä se nyt onkaan :D Meinaan tipahtaa tuolilta kun kuulen et se alkaa :D Ei luoja, rasittava jotenkin.
Annan ääneni niille naamojaan väänteleville liikennepoliiseille.
Katti Matikainen, meillä ei katso sitä edes lapset, joille muuten tuntuu kelpaavan vaikka pimeä ruutu.
Mä tykkään Närpiäisistä! Muuten, vain toinen puoli kämpästä on sotkuinen.
Lapseni istui toissailtana potalla ja katsoi Pikku kakkosta, ja siinä oli joku ohjelma, jossa lauloi joku lapsi aivan helvetin huonosti ja väärin! Ei siinä mitään, jos lapsi laulaa väärin, mutta pitääkö sellaisia pyytää telkkariohjelmia dubbaamaan? Ja jos pyydetään, voisko sitä autotunea sitten käyttää? En tiedä, mikä ohjelma oli kyseessä, luulen, että se oli joku uusi.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 21:27"]
Närpiäiset vai mikä se on, jossa lumppuhin pukeutuneet aikuiset naiset kiekuvat sotkuisessa kämpässä. Ei meillä ymmärrä sitä lapset ei aikuiset.
[/quote]
Komppi! Todellinen pohjanoteeraus.
Jepu Neulanen. Ohjelma tuli jokin aika sitten. Aivan ala-arvoinen ja ahdistava ohjelma. Myös Katti Matikainen on aivan kamalaa ylinäyttelemistä.
Jepu Neulanen ja se pupu Neposen ohjelma.
Minä en tule koskaan inhoamaan mimiä ja kukua koska mimi on minun kummitäti :)
Siinalla pullahtaa silmät päästä kun se renkuttaa aina niitä jumitusrytmejään. Enkä saa silmiä irti siitä ristipurennasta. Vahtasin pitkään onko sillä ylähampaita olenkaan. Joo, ampua voi samaan kuuhun jänöperheen ja Katti matikaisen kanssa.