Pikku Kakkosen huonoin ohjelma
Mikä on sinun mielestäsi Pikku Kakkosen surkein ohjelma? Tai huonoin/ärsyttävin/ turhin..
Ja puhutaan tosiaan vuoden tai kahden sisään esitetyistä ohjelmista.
Kommentit (131)
Kaikki missä tavalliset (tamperelaiset) lapset esiintyvät. Esim. missä tanssivat (huonosti) vuoronperään, Sirkus Temppula yms. Eli kaikki halvalla/ilmaiseksi tuotetut... Samalla voisi potkaista pois nämä kaikki kykykilpailuihin itseään tyrkyttävät lapsijuontajat sekä ne kaksospojat. Surkeita!!
Se missä ne lapset sen miehen johdolla "seikkailee" studiossa ja kerää niitä kirjaimia joista sitten lopuksi tulee jonkun eläimen nimi. Joka kerta ihan samanlainen ja niiden lasten vaatteet on kuin jotkut sairaalakaavut...
Oktonautit on mun pojan mielestä maailman paras <3 siis kaikki kuvatut (ei piirretyt) on turhia pikku kakkosessa, tosi huonoja. Poikkeus vahvistaa säännön kun Rölli sentään on aivan huippu :)
[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 21:33"]
[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 21:27"]
Närpiäiset vai mikä se on, jossa lumppuhin pukeutuneet aikuiset naiset kiekuvat sotkuisessa kämpässä. Ei meillä ymmärrä sitä lapset ei aikuiset.
[/quote]
Komppi! Todellinen pohjanoteeraus.
[/quote]
Samoin Närpiäiset. Meillä uhkailukeinona käytetään, että "jos et nyt sitä tai tätä tee, niin joudut katsomaan Närpiäiset". :)
Siis se neponen, kaapo ja late ja se vitun pylli ja jepu neulanen. Ei ssssttttna.
Silloin chillataan renkutus on kyllä aika hirvee : D
komppaan monia toteamalla, että pelle hermannia ja rölliä lukuun ottamatta kaikki suomalaisten tekemät näytellyt jutut on enemmän tai vähemmän huonotasoista. varsinkin se matikainen, surrrkea hahmo. ei sitä jaksa lapsetkaan seurata. musiikkijutuissa on ihan viihdyttäviä, ainakim rytmireissu ja kolme blondia. satuja soitosta on kyllä surkea.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 23:13"]
Se missä pompitaan sohvalla. 3v ei voi ymmärtää, että on kotona kiellettyä. Seuravaksi varmaan kieritellään kuralätäkössä, ja se on niin hiton hauskaa...
[/quote]
Juu samaa mieltä. Katti Matikaista ei meidän lapset katso ollenkaan, samoin ei sitä missä on mies ja lapset ja ne menee jotain temppurataa ja arvuutellaan eläimiä sun muita.
Mä vihaan Taavi Tiikeriä ja sitä ärsyttävää laulua, joka jää soimaan päässä. Mä en yleensä näe niitä ohjelmia, kuulen vain, koska lapsi katsoo niitä koneelta.
Mun lapsi rakastaa suunnilleen kaikkia Pikku kakkosen ohjelmia. Tällä hetkellä suosikki on ilmeisesti Norsulan perhe, ja mieheni sanoi, että joku niistä jaksoista tekee lapsen ihan maaniseksi. Ehkä mun pitää katsoa, mistä siinä on kyse. Kuulostaa ihan tavalliselta, tylsältä lastenohjelmalta.
Se teletappi-tyyppinen outous, missä ne isosilmäset "nuket" ihmettelee jotain kiliseviä kristalleja. Siinä on erittäin omituinen aurinkokello tms ja kaikenvärisiä lapsia telmii näiden isosilmästen kanssa. En osaa nyt paremmin selittää, mutta toivon että ymmärsitte ;) Sen lisäksi, että ohjelma on todella huono / outo, se on myös aivan liian pitkä... Yle saanut varmaan aika halvalla.
Niin, ja mä oon käsittänyt, että mun lapsi pitää Satuja soitosta -ohjelmasta. Musta ne laulut on ihan kivoja, mutta ilmeisesti tosiaan ne veivaa sitä samaa biisiä jatkuvasti...?
Niin, ja mä oon käsittänyt, että mun lapsi pitää Satuja soitosta -ohjelmasta. Musta ne laulut on ihan kivoja, mutta ilmeisesti tosiaan ne veivaa sitä samaa biisiä jatkuvasti...?
[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 21:25"]Mikä on sinun mielestäsi Pikku Kakkosen surkein ohjelma? Tai huonoin/ärsyttävin/ turhin..
Ja puhutaan tosiaan vuoden tai kahden sisään esitetyistä ohjelmista.
[/quote]
Neponen vois painuu vittuun!
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 21:56"]Kaikki missä tavalliset (tamperelaiset) lapset esiintyvät. Esim. missä tanssivat (huonosti) vuoronperään, Sirkus Temppula yms. Eli kaikki halvalla/ilmaiseksi tuotetut... Samalla voisi potkaista pois nämä kaikki kykykilpailuihin itseään tyrkyttävät lapsijuontajat sekä ne kaksospojat. Surkeita!!
[/quote]
Mun lapset lähtee heti pois kun noi alkaa.
Kyllä pahimmat pohjat vetää "kuvat liikkuvat" jossa on pikkulasten piirustuksia eli tuherroksia ja pikkulapsen äänellä kerrottu epämääräinen satu ja niissä piirustuksissa vähän joku paperikuva liikkuu. sitä ei jaksa KUKAAN lapsi katsoa. Vähän samantyyppinen on mielestäni Sukkapyykkiä.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 22:30"]
Meillä tykätään Mimistä ja Kukusta, Anniina ballerinasta ja Oiva-nallesta!
Katti Matikaista pelkäävät ja samoin niitä liikennepoliiseja pelkäävät ihan itkukurkussa (3- ja 4-vuotiaat). Henk. koht. inhokkini on jotenkin ahdistava kansanlauluohjelma (Satuja soitusta??), mutta 3-vuotias katsoo sitäkin =0
[/quote]
Miedän4-v, rakastaa sitä satuja soitosta
- laphilainen
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 22:15"]Se teletappi-tyyppinen outous, missä ne isosilmäset "nuket" ihmettelee jotain kiliseviä kristalleja. Siinä on erittäin omituinen aurinkokello tms ja kaikenvärisiä lapsia telmii näiden isosilmästen kanssa. En osaa nyt paremmin selittää, mutta toivon että ymmärsitte ;) Sen lisäksi, että ohjelma on todella huono / outo, se on myös aivan liian pitkä... Yle saanut varmaan aika halvalla.
[/quote] käsitin että se ois joku lasten joogakoulu? Siinähän tehdään niitä liikkeitä, ja ajattelin et se verkkaisuus liittyy joogaan..?
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 22:28"]
Kyllä pahimmat pohjat vetää "kuvat liikkuvat" jossa on pikkulasten piirustuksia eli tuherroksia ja pikkulapsen äänellä kerrottu epämääräinen satu ja niissä piirustuksissa vähän joku paperikuva liikkuu. sitä ei jaksa KUKAAN lapsi katsoa. Vähän samantyyppinen on mielestäni Sukkapyykkiä.
[/quote]
Lapsetrakastaa sukkapyykkiä! JA kyllähän sen nyt itekinkatsoo.
Katti Matikainen on tylsä,lastenkinmielestä.Saara ja sorsa on oikeesti perseestä, haluttas ampua se vitun sorsa ja tehdä siitä paisti.
- laphilainen
Haluaisin pikku kakkoseen heviä.