Pian tuo Juha Tapiokin eroaa ja ottaa nuoremman
Niinhän nuo julkkismiehet tekee. Juha tekee Eppusalmiset.
Kommentit (14)
Olisin kyllä todella yllättynyt, jos Juha Tapio eroaisi ja vaihtaisi nuorempaan. Pitäisi kaverilla mennä elämänarvot täysin uusiksi, jos niin tekisi.
En minäkään kyllä oikein pidä todennäköisenä, että vaihtaisi nykyistä perhettään mihinkään muuhun.
Ihminen se Juhakin vaan on eikä mikään pyhimys. Ja mies.
on ollut ilmeisesti tosi nuoresta yhdessä vaimonsa kanssa. en ihan ymmärrä tänä päivänä näitä childhood sweerheartseja, jotain kokemuksia kannattaa hankkia muistakin ihmisistä. mun mielestä on surullista että nuori mies kertoo säveltäneensä avioliitostaan laulun, jossa puolisot ovat kuin kaksi vanhaa puuta.
Ei kai uskovaiset eroa vaikka mikä tulisi
Ja aloituksen pointtihan on se, että pääsee sitten sanomaan "Mitä mä sanoin jo silloin", jos näin kävisi.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 20:35"]
on ollut ilmeisesti tosi nuoresta yhdessä vaimonsa kanssa. en ihan ymmärrä tänä päivänä näitä childhood sweerheartseja, jotain kokemuksia kannattaa hankkia muistakin ihmisistä. mun mielestä on surullista että nuori mies kertoo säveltäneensä avioliitostaan laulun, jossa puolisot ovat kuin kaksi vanhaa puuta.
[/quote]
Mäkin olen aina luullut, että on sen Kaksi puuta tehnyt ajatellen vanhempien tai isovanhempien suhdetta.
Minusta kuulostaa esimerkilliseltä ja tavoittelemisen arvoiselta suhteelta. Paljon hienommalta kuin se kokemuksien hankkiminen. Todellakin nostan hattua.
Tä?
Eikö täälläkin vähän väliä joku kurttunaama käy tilittämässä, miten puuman elämä on yhtä auvoa?
Eikö kukaan oikeesti haluukaan vanhaa naista BYHYY, mutku haluu ne leffoissaki!!
Itse ajattelen, että ala on vain altis tälle eroamis ilmiölle; on helppo kriisin (olipa sitten kyse ikäkriisistä, parisuhdekriisitä tai mistä tahansa) tullessa antautua jatkuvien, vuosia jatkuvien houkutuksille.
Ajatelkaapas sitä, että omassa parisuhteessa olisi ollut pitkään matala lentoa; ei seksiä, riitoja jatkuvasta poissaolosta, ja sitten kun on kotona, haluaa "tähti" vain levätä ja nukkua eikä osallistua kodin arkeen (josta helposti tulee ulkopuolinen jatkuvasta reissaamisesta). Kun pitkästä työputkesta pääsee kotiin, haluaa vain rentoutua ja tehdä niitä juttuja mitä haluaa, kun taas arjen pyörittämisestä väsähtänyt puoliso haluaisi kerrankin rentoutua ja saada omaa aikaa... Sitten siihen ongelmavyyhteen sekaantuu mustasukkaisuutta, etäisyyttä, ja jatkuvia mimmejä kiehnäämässä lupauksineen, ihastuksineen, ja palvomisineen.... En puolustele pettämistä, vaan yritän ymmärtää, miten raskasta ja toisaalta riskialtista ala on. Palvonta ja ihailu ruokkii narsismia, toistaalta ilkeät puheet ja panettelut ja valheet loukkaavat esim netissä ja lehdistössä, ja tekee helposti tosi ristiriitaisen tunteen. Kauniita naisia pyörii joka paikassa iholle kiinni, ja flirttaillaan ja tarjotaan suoraankin ihan seksiä ja kivaa seuraa.
Anssi Kelalle, Jukka Pojalle, Mikko Kuustoselle jne kaikille on käynyt näin. Voisin luetella kymmeniä laulajia, joilla pitkä parisuhde on kaatunut sitten vakavasti rakastumiseen uudelleen, enkä ihmettele ala kun on mitä on.
jos joku muslimityttö on uskonnon takia koko elämänsä 14-vuotiaaksi asti yhdessä saman miehen kanssa, on tyttö sorrettu ja alistettu. kun seurakuntanuori juha tapio on epäilemättä myös uskonnon myötävaikutuksesta 14-vuotiaasta asti saman naisen kanssa, on se ihailtavaa omistautumista ja uskollisuutta parisuhteeelle. av-talibanit ovat puhuneet. miehen paikka on kotona vaimon valvovan silmän alla, muut suhteet tuomittakoot syvästi saati sitten miesten halut. naisillahan ei muita haluja lähtökohtaisesti olekaan kuin perheen perustaminen ja saman miehen kyljessä kyhnääminen.
No eihän! Juha on kunnon mies.