Teini ei hyväksy äidin pukeutumista
Mikä avuksi, kun teini-ikäiset 14v poika ja 16v tyttö eivät kehtaa liikkua kanssani missään esim.kaupoissa? Ovat sanoneet, että miksen voi pukeutua niin kuin muutkin äidit? Tykkään pukeutua tyylikkään naisellisesti, ja yleensä käytän jalat paljastavia lyhyitä, polvipituisia mekkoja/hameita. En siis miltei koskaan käytä farkkuja tai muitakaan housuja. Olen ihan normaalipainoinen mielestäni.
Mikä lapsiani siis voi mekkojen käytössä risoa? Teinit taas usein käyttävät juuri farkkuja ym.normivaatteita, ovat kotonakin farkut jalassa.
Kommentit (362)
Tänäänhän on lämpimät kelit, mitä sukkahousuilla tekee?
Eikun oikeasti, laita ne jalkaan
Pidä tuo tyyli, näin miehenä kelpaa kyllä katsella
M45
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tarkalleen polvipituisen määritelmä, näkyykö polvet seistessä?
Itsekin haluaisin tietää saman, onko polvet silloin esillä jos hame on polvipituinen?
Vierailija kirjoitti:
No, huomenna lähdetään tyttären kanssa kaupunkiin asioille, pakko olla mukana. Saa nähdä mitä siitä tulee. Tytär kuitenkin kelpuuttaa minut mukaan sentään tällä kertaa.
AP
Jätätkö alushousut kotiin?
Vierailija kirjoitti:
https://images.app.goo.gl/VPeRermKPGaZWueW6
Olihan hänellä tällainenkin mekko, en ole aloittaja mutta mitä mieltä? Tämäkin melko lyhyt itseni mielestä ainakin
Tuo mekko on jo sen verran lyhyt, että pitää jo katsoa miten istuu tai kumartelee, jos ei ole sukkahousuja alla. Ei tyylikästä
Elämä taitaa vain olla AP:lle jatkuvaa juhlaa
Yksikään noista kolmesta mekosta ei ulotu edes polveen asti. Helmaa saisi pidentää huoletta ainakin 10 cm.
No, shoppailut shoppailu ja päästy kotiin. Kyllä se 16v kanssani tallusti, minulla oli polven yläpuolelle ulottuva hame ja ihonväriset 20 denierin sukkahousut. Ei puhuttu asiasta mitään ja siltä osin meni hyvin. Kohta pojan kavereita tulossa kylään, jota hän tosin vähän nolostelee :(
Vierailija kirjoitti:
No, shoppailut shoppailu ja päästy kotiin. Kyllä se 16v kanssani tallusti, minulla oli polven yläpuolelle ulottuva hame ja ihonväriset 20 denierin sukkahousut. Ei puhuttu asiasta mitään ja siltä osin meni hyvin. Kohta pojan kavereita tulossa kylään, jota hän tosin vähän nolostelee :(
Ja olen AP
Palsta taisi kyllästyä aloittajaan kun ei tule enää kommentteja
Vierailija kirjoitti:
Olisipa hauska nähdä nuo, jotka paheksuvat reiden puoliväliin päättyviä mekkoja 😀
Minäkin olen 40+ ja käytän niitä. Hajotkaa siihen ihan vapaasti vaan 😀
Mietin aivan samaa, ihan naurettavia kommentteja. Itselläni voi olla päällä esim paksut sukkahousut tai leggingsit ja joku kiva laadukas tunika, pituus siinä polven yläpuolella. Pukeudun noin usein esim töissä. Ihme mummoarmeija täällä paheksumassa.
N40.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisipa hauska nähdä nuo, jotka paheksuvat reiden puoliväliin päättyviä mekkoja 😀
Mietin aivan samaa, ihan naurettavia kommentteja. Itselläni voi olla päällä esim paksut sukkahousut tai leggingsit ja joku kiva laadukas tunika, pituus siinä polven yläpuolella. Pukeudun noin usein esim töissä. Ihme mummoarmeija täällä paheksumassa.
N40.
Samaa mieltä. Mitään ei vilku mistään jos on paksut mustat sukkahousut, sama kuin olisi pitkät housut jalassa. Päinvastoin, ovat vielä lämpimämmät kuin farkut.
Vierailija kirjoitti:
No tuskin tunget heidän seuraansa, kun he teillä olevat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N40.Samaa mieltä. Mitään ei vilku mistään jos on paksut mustat sukkahousut, sama kuin olisi pitkät housut jalassa. Päinvastoin, ovat vielä lämpimämmät kuin farkut.
Itsekin näin hiljattain kaupassa naisen, jolla oli varmaan puoleen reiteen ulottuva mekko, mutta mustat sukkikset, ja näytti todella hyvältä. Ei millään muotoa "alastomalta".
Siis ihanko oikeasti täällä aikuiset naiset ovat huolissaan mitä teinit heistä ajattelevat? Ja vielä miettivät tyylinsä muuttamista teinien vaatimusten mukaisesti? Mitä ihmettä!?
Vierailija kirjoitti:
Siis ihanko oikeasti täällä aikuiset naiset ovat huolissaan mitä teinit heistä ajattelevat? Ja vielä miettivät tyylinsä muuttamista teinien vaatimusten mukaisesti? Mitä ihmettä!?
Pukeutua voi tyylikkäästi ja vähemmän tyylikkäästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pukeutua voi tyylikkäästi ja vähemmän tyylikkäästi.
Älä helvetissä.
Hei, pää pystyyn! Poikasi kaverit korkeintaan katsovat, että onpa pojallasi tyylikäs äiti.
AP:n kanta on tullut kyllä jo hyvin selväksi