Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni teistä on exänsä fb-kamu?

Vierailija
25.11.2013 |

Ja miksi? Jos ei ole yhteisiä lapsia eikä yhteistä elämää miksi pysyä kamuna? Jos exänne menee uuteen suhteeseen ja jakaa uuden kumppanin kanssa kuhertelukuvia käyttekö tykkäämässä näitä kuvia? Entä jos joku kommentoi jotain negatiivista kuvista, tykkäättekö noista negä-kommenteista, ja miksi? 

Miksi pysyä exän kanssa kamuna, mä en ymmärrä sitä ollenkaan. Se on jotenkin noloa ja junttia, mä oon niin open minded ja cool. Vaikka oikeesti kyttäät exää ja oot stalkkeri

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein nolointa on huolia takaisin kaveriksi, jos on kerran jo poistanut. Näitä näkee yllättävän paljon.

Vierailija
22/39 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 17:47"]

Haluan tietää jos eksälläni on peliä muiden naisten kanssa... fb:n kautta sen varmaan nopeiten hoksaa.

[/quote]

Miksi haluat tietää? Etkö ole päässyt yli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 16:41"]

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 16:29"]

Mutta viimeisin ex ei ole kaveri, vaikka stalkkaan häntä (julkinen profiili) joka päivä :) Toivottavasti pikkuhiljaa unohtuu.

[/quote]

Ei se unohdu ikinä, jos jatkat tuota stalkkaamista. Nyt teet tiukan päätöksen, ettet enää käy hänen profiilissaan.

[/quote]

Miksi mun ystävällistä neuvoani alapeukutetaan?

Vierailija
24/39 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ja ollaan muutenki hyvissä väleissä ja parempia kavereita kun naimisissa oltuamme :)

Vierailija
25/39 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan tietää jos eksälläni on peliä muiden naisten kanssa... fb:n kautta sen varmaan nopeiten hoksaa.

[/quote]

On joo ihan kauheen noloo tieäks. Keskustelun taso on suoraan yläasteelta.

Mitä noloa siinä on jos pyydetään anteeksi ja sovitaan? Tai mitä kummallista on siinä, että pysyy ystävänä entisen puolison kanssa? Laajempi katsontakanta elämään voisi tehdä teille kummastelijoille hyvää.

Vierailija
26/39 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 17:55"]

Mä olen ja ollaan muutenki hyvissä väleissä ja parempia kavereita kun naimisissa oltuamme :)

[/quote]Seksikavereita?

Vierailija
27/39 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on viisi eksää kaverina facebookissa. En ymmärrä miksi se on joidenkin mielestä outoa.

Vierailija
28/39 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 17:53"]

[/quote]

[/quote]Olen päässyt yli mutta mies on niin helposti vietävissä että jonkun pitää vähän katsoa sen perään.

Vierailija
29/39 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 18:27"]

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 17:53"]

[/quote]

[/quote]Olen päässyt yli mutta mies on niin helposti vietävissä että jonkun pitää vähän katsoa sen perään.

[/quote]

Kuulostaa vähän selittelyltä...

Vierailija
30/39 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole exien kanssa kamu fb:ssä, ei olla oltu seurusteluaikanakaan. Nyt olen naimisissa ja mies ei ole Facebookissa.

En ole koskaan jatkanut yhteydenpitoa exien kanssa sen jälkeen kun ollaan erottu, se on jotenkin selkeää niin eikä tule mitään mustasukkaisuuskuvioita puolin eikä toisin. Tilanne ois tietysti toinen jos exän kanssa olisi lapsia.

Vierailija
31/39 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaveri muutaman exän kanssa. Ei olla tekemisissä oikeassa elämässä oikeastaan ollenkaan, mutta fb-kamuja ollaan silti. Tarvetta kyttäämiselle ei ole, olen vain iloinen jos heillä menee mukavasti. 

Vierailija
32/39 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ex on edelleen mun fb.

Vierailija
33/39 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 18:56"]

Kyllä ex on edelleen mun fb.

[/quote]

No tämä nyt ei ainakaan ole hyvä idea.

Vierailija
34/39 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Mies haluaisi mutta varmaankin siksi kun sillä on muuten niin vähän kavereita siellä

Vierailija
35/39 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi koska ei kiinnosta sen tekemiset. Toisaalta voi olla että olisin nauttinut postata kuvia omista häistä ja lapsen syntymästä jne. kun tiedän että sillä vaan kaatuu parisuhteet. Mutta siis ei, vie voiton se ettei tarvii tietää ton enempää sen lieron elämästä.

Vierailija
36/39 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enkä tule!

Vierailija
37/39 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen eksän kanssa kaveri fb:ssä. Vastauksena kysymyksiisi, en kävis tykkäämässä kuhertelukuvista, varmaan kun en naista tunne. Vähän saattaisin jopa tuntea mustasukkaisuutta vaikken eksää ottais takaisin vaikka maksettais! Jos hänen kuviin tai mihin tahansa päivityksiin joku kommentoisi negatiivisesti, niin en tykkäis koska musta on tyhmää olla ilkeä, vaikka olisinkin negatiivisen kommentin jättäneen kanssa samaa mieltä.  

Miksi sitten olen eksän kaveri? Kohteliaisuudesta ja kiltteydestä. Miksi eksä sitten lähetti mulle kaveripyynnön, no oma teoriani on, että hän hieman itsekeskeisenä ihmisenä haluaa huomiota kaikilta mahdollisilta ihmisiltä. Hänellä on joku alemmuuskompleksi ja siksi pitää olla esillä. Öh, kai mun pitää se kaverilistalta poistaa mun sitä näin dissaan.

Käyn muuten häntä silloin tällöin stalkkaamassa, kurkkaan, että sen vanhemmat voi hyvin, tai jos olen kiukkuinen, käyn nauramassa sen itsekeskeisille päivityksille. Asetuksissa on ettei sen jutut näy mun feedissä. Harvoin kuitenkin ajattelen koko ihmistä. Eri asia on yhden toisen eksän kanssa, joka ei ole edes kaverin fbssä, kun vihoissamme erottiin, silti olen häneen edelleen ihastunut ja stalkkaan edelleen!

Sinuna olisin siis enemmän huolissaan niistä eksistä, jotka EI ole kavereita. Sehän kertoo vain siitä, että aihe on arka ja tunteita on edelleen kuten tämän viimeksimainitun eksän kanssa.

Vierailija
38/39 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep! Ja vasta hänen fb-profiilinsa nähtyäni olen todella tajunnu, mikä ääliö hän on...

Vierailija
39/39 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ja olen tykkäillyt uuden suhteen kuviakin. Onnitellut kihloista ja asunnosta.

En mä exäni kanssa halua enää seurustella, enkä muutoinkaan ole kiinnostunut hänestä romanttisesti, edes sänkyyn en halua.

Meitä yhdistää 8v yhteistä elämää, yhteiset kaverit, toistemme perheet, yhteiset unelmat jne. Tykkäsin keskustella exän kassa, tykkään edelleen keskustella hänen kanssaan, se ei ole muuttunut. Mies on täysin narsisti, mutta hyvä kaverina.

Suhteemmekin aikana hän oli enemmän kaveri kuin mies minulle.

Siksi.

Enkä tykkää negoista, vaikka joskus aihetta olisikin.

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 16:09"]

Ja miksi? Jos ei ole yhteisiä lapsia eikä yhteistä elämää miksi pysyä kamuna? Jos exänne menee uuteen suhteeseen ja jakaa uuden kumppanin kanssa kuhertelukuvia käyttekö tykkäämässä näitä kuvia? Entä jos joku kommentoi jotain negatiivista kuvista, tykkäättekö noista negä-kommenteista, ja miksi? 

Miksi pysyä exän kanssa kamuna, mä en ymmärrä sitä ollenkaan. Se on jotenkin noloa ja junttia, mä oon niin open minded ja cool. Vaikka oikeesti kyttäät exää ja oot stalkkeri

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi