No niin naiset! Paljonko painat?
Pituuden voi myös laittaa mukaan. Ja rohkeasti ja rehellisesti kaikki vastaamaan. (toinon että tänne uskaltautuu myös ne jotka ei ole pitkiä ja hoikkia) Mutta tekin toki vastaamaan. Kertokaa myös oletteko tyytyväisiä yms.. :)
Minä 155/69
ja ihan ok, muutaman kilon voi aina pudottaa. Lähinnä haluaisin kiinteytyä.
Kommentit (737)
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 19:40"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 19:37"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 19:33"]Tiedän että kysymys on suunnattu naisille, mutta kyllä tähän miehenäkin pitää vastata koska olen sellaisissa mitoissa joita monet naiset kadehtivat: 174cm/56 kg. (BMI 18,5)
Olen siis selvästikin hoikka mieheksi, mutten mitenkään todella ruipelo, ja kuitenkin ihmettelen miten moni minua lyhyempi nainen painaa minua selvästi enemmän.
[/quote]
Njaa, mittas näyttää vain naisella hyvältä.
Samaa ihmettelen.
[/quote]
No ei kyllä, nainen noissa mitoissa olisi luuranko ja lauta.
[/quote]
No eikä ole. Tuossa bmissä ollaan vasta hoikkia.
172/69, laskettu aika huomenna!
163cm 75kg ja en oIe tyytyväinen. Painoin 5 vuotta sitten kun tapasin mieheni ainakin 10 kiloa vähemmän. Haluaisin päästä siihen painoon takaisin. Kilot ovat tulleet ns. vaivihkaa ja vasta hetki sitten havahduin tilanteeseen. Laihduttaminen ei vaan innosta vaikka tuloksia haluankin. Meillä mies kokkaa lähes aina ja hänen herkkujaan olen syönyt hyvällä halulla viime vuodet. Mies itse on varmaan sitten ns. läpipasko koska syö vielä enemmän ruokaa ja herkkuja mutta on silti hoikka. Pakko ottaa itseä niskasta kiinni ennen kuin paino nousee vielä enemmän :(
172cm 60kg
Tiedän olevani normaalipainoinen mutta laihdutan silti. Inhoan nimittäin 75C rintojani ja toivon kovasti, että ne pienenisivät tässä samalla :D
164/53 mutta ei se paino vaankun kaikki rasva kertyy keskivaetaloon, tiimalasista jälkeäkään ---> laihdutan koko ajan
166/108. Näillä mitoilla syytä lienee tarkentaa, että 166 on pituus ja 108 paino. Olen aikuisiällä kahdesti ollut suurin piirtein normaalipainoinen ja painanut 62kg. Oi niitä aikoja.
160 cm / 79.5 kg. Tässä se paino on pyörinyt +/- 2 kg jo vuosia. Olen 12-vuotiaan äiti. Viimeisilläni raskaana painoin 62.5 kg, että kyllä tämä on sen lapsen syytä.
175/64, lihoin 7 kg ku ei jaksanu enää harrastaa liikuntaa (ellei lenkkejä lasketa) :D nyt olenvuoden ollu harrastamatta rankkaa liikuntaa, ni tavoitteena ois nousta sängystä ja liikkua sekä pudottaa 5 kg !
181/68. 2-4 kiloa pois niin olisin tyytyväinen.
162cm ja about 54kg. Vaa'alla tosin en oo kuukauteen käyny.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 19:48"]
172cm 60kg
Tiedän olevani normaalipainoinen mutta laihdutan silti. Inhoan nimittäin 75C rintojani ja toivon kovasti, että ne pienenisivät tässä samalla :D
[/quote]
Minkä takia vihaat 75C rintoja?! Nehän on varmaan hyvänkokoiset ja kanssa kiinteät?! Ole tyytyväinen rintoiin kun LUOJALTA olet sellaiset saanut :)
162 cm, 74 kg. Todellakn pari kiloa liikaa....60 kg olis ok.
Oon 180cm pitkä ja painan noin 100kg. Muutaman kilon heittoja on ollut molempiin suuntiin tässä lyhyen ajan sisällä. Vaatekoko on 44-46, L-XL merkistä ja mallista riippuen.
Yritän jouluun mennessä saada 10kg pois, niin olisin tyytyväisempi. En kuitenkaan stressaa painosta.
165cm/47kg. Ihan turha ulista että "anorektikko" jne jne. En jaksa enää "todistella". N. 43kg olisi MULLE se ihannepaino. Kyllä, jenkkakahvaa löytyy ja vatsalle on alkanut kertymään ylimääräistä. Olen kyllä hoikka, mutta rasva menee väärään paikkaan. :/
Rehellisesti, 158/65kg. Olen tyytyväinen, vaikka reisistä voisin muutaman sentin ottaa pois.. Mun painoa ei tiedä ees mun mies :D Mutta ei sillä kilomäärällä niin merkitystä olekaan, vaan ympärysmitoilla ja hyvinvoinnilla mun mielestä..
N23