No niin naiset! Paljonko painat?
Pituuden voi myös laittaa mukaan. Ja rohkeasti ja rehellisesti kaikki vastaamaan. (toinon että tänne uskaltautuu myös ne jotka ei ole pitkiä ja hoikkia) Mutta tekin toki vastaamaan. Kertokaa myös oletteko tyytyväisiä yms.. :)
Minä 155/69
ja ihan ok, muutaman kilon voi aina pudottaa. Lähinnä haluaisin kiinteytyä.
Kommentit (737)
170/69
Ennen lapsia painoin 62. Puolitoista vuotta sitten painoin vielä 83, mutta sitten ryhdistäydyin ja PT:n avulla pääsin takaisin normaalipainoon. Olen ihan tyytyväinen nyt.
157cm/ 52kg. Ihan normaalipainoinen, ennen lasten saantia olin ehkä vähän liiankin hoikka, 47kg.
167/56
Ollut jo 50 vuotta, raskausaikoina paino oli 59 tai 60.
Olen 160 pitkä ja nyt 4 viikkoa synnytyksestä painan 53, paino ennen raskauksia on ollut 50-52 kieppeillä. Olen tyytyväinen, aina vähän jännittää jääkö paljon raskauskiloja, mutta imettämällä ja odottamalla ne on mulla lähteneet. Tietenkin lähden taas lenkille kun tuntuu hyvältä, mutta en vielä uskalla kevyttä jumppaa enempää.
70.2kg olen 170 pitkä. Synnytin kk sitten ja koko ajan teen töitä jotta palaudun sinne 60-63kg tienoille.
Kyllä hieman harmittaa, että ylimääräisiä kiloja tuli 10.... Ekojen viikkojen aikana on nimittäin pudonnut jo toiset 10.
179/59 teinistä asti eli 30 vuotta aika lailla muutaman kilon sisällä paino pyörinyt.
180/76
Ei valitettavaa. Makean syömistä ja juomista voisin toki vähentää, mutta kun olen niin perso makealle. No eipä siinä, aktiivinen kuntoilu pitää painon kurissa, joten päivittäinen makean mässyttäminen ei painooni vaikuta. Tuolla tasolla painoni on siis pysynyt jo vuosia.
170cm/67kg, ”parin kilon laihdutus kesäksi” epäonnistuu joka vuosi, pitäisi unohtaa mokoma ja olla tyytyväinen, ettei ole enempää lihonut.
158 cm / 55 kg. Keskivartalolihava. Sais jakaantua noi kilot tasasemmin, mutta vyötäröllä kaikki, ei persettä ja pienet rinnat.
165cm/70 kg. Painoa liikaa ainakin 5kg joista yritän päästä eroon. .
170, 92 kg. Munapaastolla paraikaa :D
160/88. Olisin tyytyväinen kun paino olisi noin 80 kg.
163/69