No niin naiset! Paljonko painat?
Pituuden voi myös laittaa mukaan. Ja rohkeasti ja rehellisesti kaikki vastaamaan. (toinon että tänne uskaltautuu myös ne jotka ei ole pitkiä ja hoikkia) Mutta tekin toki vastaamaan. Kertokaa myös oletteko tyytyväisiä yms.. :)
Minä 155/69
ja ihan ok, muutaman kilon voi aina pudottaa. Lähinnä haluaisin kiinteytyä.
Kommentit (737)
128kg, 172 cm
Voisi olla laihempikin, mutta ei tämäkään mitenkään kauheata ole.
180cm/97kg
Tavoitepaino 80-85kg. Alle 75kg näkyy kylkiluut rumasti.
172/56 ollut varmaan ainakin 10 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
180cm/97kg
Ei varmana näy.
Vierailija kirjoitti:
180cm/97kg
Tuskin esim. 70- kilosella vielä kylkiluut liikaa näkyy.. sori nyt vaa
170/90. Omasta mielestä läski, mut rakastajani juuri tänään sanoi: "Sulla on ihana vartalo." Kai se on uskottava.
167/58
Olen laihaläski, haluaisin kiinteytyä. Muutaman kilon voisi tiputtaakin.
160/46, en ole tyytyväinen. Olen perus laihaläski ja 5kg saisi tulla lisääkin painoa, ei kyllä rasvaa. Liikuntaan pitäisi löytää aikaa, että vähän kiinteytyisi ja voisi kantaa itsensä ryhdikkäämmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
180cm/97kg
Tavoitepaino 80-85kg. Alle 75kg näkyy kylkiluut rumasti.Tuskin esim. 70- kilosella vielä kylkiluut liikaa näkyy.. sori nyt vaa
Kummasti terkkari oli huolissaan mun painosta amiksessa, kun painoin 73kg. Rauhoittui vasta, kun kävin puntarilla. Moni muukin huomautti mun kylkiluista.
157,5 cm ja 40 kg. Välillä olen yrittänyt lihottaa mutta tuloksetta.
165/61
Olen tyytyväinen, ylhäältä kokoa s, alhaalta m. Juoksen viikoittain noin kolme kympin lenkkiä. Siksi en lohi enempää. Kunto on Ok, vaikka en ole super hoikka. Ennen lapsia painoin 58, et kolme kiloa jäi pysyvästi.
159/72. Helkkaristi liikaa, kolme raskautta imetyksineen ja syömishäiriötausta. Yritän päästä irti ahmimisesta ja löytää tasapainoisen ruokavalion jonka kanssa olisin sinut. Hoikaksi tuskin enää tulen.