No niin naiset! Paljonko painat?
Pituuden voi myös laittaa mukaan. Ja rohkeasti ja rehellisesti kaikki vastaamaan. (toinon että tänne uskaltautuu myös ne jotka ei ole pitkiä ja hoikkia) Mutta tekin toki vastaamaan. Kertokaa myös oletteko tyytyväisiä yms.. :)
Minä 155/69
ja ihan ok, muutaman kilon voi aina pudottaa. Lähinnä haluaisin kiinteytyä.
Kommentit (737)
159/83.
Synnyttänyt olen 1kk sitten. 20kg haluisin painosta pois. Niin ja neljä lasta,joten kiloja jäänyt joka kerta.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 13:38"]
Pituuden voi myös laittaa mukaan. Ja rohkeasti ja rehellisesti kaikki vastaamaan. (toinon että tänne uskaltautuu myös ne jotka ei ole pitkiä ja hoikkia) Mutta tekin toki vastaamaan. Kertokaa myös oletteko tyytyväisiä yms.. :)
Miksi sanot no niin?
Minä 155/69
ja ihan ok, muutaman kilon voi aina pudottaa. Lähinnä haluaisin kiinteytyä.
[/quote]
165cm/ 54kg, painoon erittäin tyytyväinen.
Mitä sinä siitä kostut, jos oikein lihava laittaa mittansa tänne?
178cm ja 82 kg, tavoite 79 kg sit olis sopivan hoikka.
En ole käynyt puntarilla kahteen vuoteen, mutta samat vaatteet mahtuu päälle kuin silloin ja peilissä näytän samalta eli 29v, 166cm, 55kg. Ruumiinrakenne on laihaläski.
168cm/62-65kg, ihan soppeli :) Ikää 22v
169cm 72.5kg lievästi ylipainoinen, mutta vatsalitteä kun urheilen paljon
173/51...saisi tulla painoa lisää vähän, mutta en liho sitten millään vaikka syön kuin hevonen :D
170cm ja 70kg. Voisihan tässä vähän hoikempikin olla, mutta en jaksa stressata
162 cm ja 58 kg, eli normaali. Ja kaksi vuotta sitten pudotin 65 kilosta nykyiseen painoon. Lopun ikää saan olla syömisten kanssa tarkkana.
166 cm ja paino jotain vähän alle 60. Puntaria en omista. Ikää kohta 40. Painoa en halua pudottaa, mutta kiva olis joskus ehtiä urheilla.
167cm/58kg. -25 kiloa keväästä :)