No niin naiset! Paljonko painat?
Pituuden voi myös laittaa mukaan. Ja rohkeasti ja rehellisesti kaikki vastaamaan. (toinon että tänne uskaltautuu myös ne jotka ei ole pitkiä ja hoikkia) Mutta tekin toki vastaamaan. Kertokaa myös oletteko tyytyväisiä yms.. :)
Minä 155/69
ja ihan ok, muutaman kilon voi aina pudottaa. Lähinnä haluaisin kiinteytyä.
Kommentit (737)
165 cm ja 55 kg. Loppukesän ja syksyn aikana on lorvailun takia kertynyt pari lisäkiloa, jotka yritän nyt paremmilla elämäntavoilla saada pois. Olen aina ollut suht kevytrakenteinen ja tavoite-/peruspainoni on sellainen 52-53 kiloa.
158/~60 oon raskaana, ennen raskautta painoin 56 ja ennen ensimmäistä 49 ;)
167cm / 53kg. Olen periaatteessa tosi tyytyväinen, ainakin geeneistäni, koska pysyn näissä mitoissa ja suht timminä vaikka ruokavalio on epäterveellinen enkä juurikaan harrasta liikuntaa. Toisaalta olen aina ihaillut todella siroa, mallimaista vartalotyyppiä johon lantioni ja hartiat on vain liian leveät. Eipä noille luille kuitenkaan mitään voi :) Hoikkuudesta huolimatta mulla on kuitenkin hieman kurveja, ainakin verrattuna todella kapeaan vyötärööni. Yritän kyllä saada ruokavaliota vähän puhtaammaksi, olisi varmasti energisempi ja terveempi olo.
176cm ja 55kg. Olen tyytyväinen, tosin olisin mielelläni vähän lihaksikkaampi tai kiinteämpi.
172/54. Mahassa on läskiä mutta kropan malli ok.
170/67 Haluisin olla kiinteempi ja lihasvoimaa vois olla enemmän.
168/80. En ole tyytyväinen, enkä olisi missään painoluokassa koska olen aina saanut arvostelua osakseni, olen sitten reilusti alipainoinen tai näin ylipainoinen tai mitä tahansa siltä väliltä. Miksi siis kelpaisin jatkossakaan.
Olin siis laihimmillani 41-43kg tämän pituisena.
T. 259
168/90
Reilu kuukausi sitten painoin viisi kiloa enemmän. Ensimmäistä kertaa aikoihin oon löytäny tasapainon oman pääni sisällä ja osaan syödä normaalisti ilman kaloreiden laskemista. Hyvä fiilis. Tavoite siinä 70kg hujakoilla(69kg kuulostais huippu kivalta!)
163cm/53kg. Olen nyt normipainossani, 9 kk synnytyksestä. Olen tyytyväinen. Kiinteytyä voisi kyllä lisää.
173/57. Ihan ok, saa jonkin verran noustakin.
159cm ja 60kg. Nyt tultu 4kg alas, sama tahti jatkuu vielä kunnes saavuta 55kg
178/62, ottaisin reisistä pois hieman läskiä, muuten hyvä.
174/54. Tämä paino sopii vartalotyypilleni, joten olen tyytyväinen.
163 ja 54,5 kg. Tavoite saada viimeiset kolme raskauskiloa vielä pois! Ja kiinteytyä samalla.