Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tilata hajuvesi?

Vierailija
25.11.2013 |

Mistä tilaatte hajuvettä? Onko esim. perfume.fi tai parfyymi.fi luotettavia toimittajia? Vai mistä kannattaa tilata? Kokemuksia?

Olen ihastunut kissan muotoiseen hajuvesipulloon, olikohan se Kate Perryn.

Heh, ensimmäisen kerran elämässäni (olen kuitenkin jo 40+) haluan ostaa hajuvettä ja sen takia haluaisin kokemuksia teiltä, jotka tilaatte hajuvettä harva se viikko. ;)

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmia perfume.fi lanssa. Ei toimita tavaraa eikä palauta rahoja.

Asiakaspalvelu toimii kehnosti. En suosittele.

Vierailija
42/56 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://aroma24.fi  Tilaaminen oli helppoa ja toimitus nopeaa - lisäksi iso plussa hyvin pakatusta toimituksesta. Suosittelen. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pefume.fi ei vastaa yhteydenottoihin. Rahat meni yli kk sitten eikä tuotetta ole saatu. Kukaan ei vastaa. Rikosilmoitusta tekemään..

Vierailija
44/56 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan vanhan ketjun. Onko kenelläkään kokemusta hajuvesi.fi -nettikaupasta? Tilaisin sieltä yhden "halpis"hajuveden, jota en enää missään kaupoissa ole nähnyt aikoihin.

Vierailija
45/56 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Royal Mail ei toimita enää hajuvesiä, joten briteistä ei kannata tilata (myöskään ebay uk:sta).

Vierailija
46/56 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelläkään tuoreita kokemuksia perfume.fi nettikaupasta? Tilasin hajuveden useampi viikko sitten, asiakaspalvelua ei saa tavoitettua puhelimitse ja sähköisiin tiedusteluihin ei vastata. Onko rikosilmoituksen paikka, vai onko toimitus yleisesti ottaen vain todella hidas?

Vierailija
47/56 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
48/56 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän nuo toimittavat n. viikossa. Tavara tulee Virosta eli virolaiset yrittäjät. Puhelinpalvelu ei näköjään toimi.

Vastaavat kuitenkin sähköpostilla kyselyihin.

Tuotteet vaikuttavat aidoilta .

Vierailija
49/56 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän nuo toimittavat n. viikossa. Tavara tulee Virosta eli virolaiset yrittäjät. Puhelinpalvelu ei näköjään toimi.

Vastaavat kuitenkin sähköpostilla kyselyihin.

Tuotteet vaikuttavat aidoilta .

Siis kyseessä perfume.fi

Vierailija
50/56 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enligo on kokeilemisen arvoinen, suosittelen. 

Vierailija
51/56 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaas, kaipaan kokemuksia hajuvesi.fi kaupasta ja perfume.fi:stä. Epäilyttävän halpaa on ainakin hajuvesi.fi sivustolla..

Vierailija
52/56 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan taas, haussa Mercedes Benz -tuoksu. Kelpaa myös vinkki siitä, myykö joku tavallinen kauppa pk-seudulla tätä merkkiä.

Vierailija
53/56 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ebay uk paras. ei alvia ei mitään lisäkuluja. Originaalit parfyymit todella markkina hintaan. 15-20 euroa puteli. Kaikki merkki parfyymit. 

Usein löytää myös pienempiä näyteputeleita, jos haluaa jotain tuoksua testata.

Vierailija
54/56 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinnat huomattavasti edullisemmin, voit itse vertailla vaikka Hugo Boss tuoksut: https://kaunella.fi/collections/hugo-boss

Vierailija
55/56 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edullisimmat minun mielestäni: Hobby hall, Parfumdreams, Bangerhead, Cocopanda, Parfyymi-klikkaus ja Notino. Alepäivien aikaan olen ostanut myös Sokokselta ja Kick'sistä. Kaikista edellä mainituista olen saanut aitoja tuotteita. Hajuvesi.fi oli ennen tosi edullinen, eipä ole enää. Kautta linjan vaikuttaa siltä, että hajuvesien hinnat ovat nousseet viimeisen vuoden aikana jokaisella sivustolla.

Vierailija
56/56 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttäviä hintoja 80-100€ 50-75 ml EDT hajuvedet joita itse käytän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi