Mistä tilata hajuvesi?
Mistä tilaatte hajuvettä? Onko esim. perfume.fi tai parfyymi.fi luotettavia toimittajia? Vai mistä kannattaa tilata? Kokemuksia?
Olen ihastunut kissan muotoiseen hajuvesipulloon, olikohan se Kate Perryn.
Heh, ensimmäisen kerran elämässäni (olen kuitenkin jo 40+) haluan ostaa hajuvettä ja sen takia haluaisin kokemuksia teiltä, jotka tilaatte hajuvettä harva se viikko. ;)
Kommentit (56)
http://aroma24.fi Tilaaminen oli helppoa ja toimitus nopeaa - lisäksi iso plussa hyvin pakatusta toimituksesta. Suosittelen. :)
Pefume.fi ei vastaa yhteydenottoihin. Rahat meni yli kk sitten eikä tuotetta ole saatu. Kukaan ei vastaa. Rikosilmoitusta tekemään..
Nostan vanhan ketjun. Onko kenelläkään kokemusta hajuvesi.fi -nettikaupasta? Tilaisin sieltä yhden "halpis"hajuveden, jota en enää missään kaupoissa ole nähnyt aikoihin.
Royal Mail ei toimita enää hajuvesiä, joten briteistä ei kannata tilata (myöskään ebay uk:sta).
Kenelläkään tuoreita kokemuksia perfume.fi nettikaupasta? Tilasin hajuveden useampi viikko sitten, asiakaspalvelua ei saa tavoitettua puhelimitse ja sähköisiin tiedusteluihin ei vastata. Onko rikosilmoituksen paikka, vai onko toimitus yleisesti ottaen vain todella hidas?
Kyllähän nuo toimittavat n. viikossa. Tavara tulee Virosta eli virolaiset yrittäjät. Puhelinpalvelu ei näköjään toimi.
Vastaavat kuitenkin sähköpostilla kyselyihin.
Tuotteet vaikuttavat aidoilta .
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän nuo toimittavat n. viikossa. Tavara tulee Virosta eli virolaiset yrittäjät. Puhelinpalvelu ei näköjään toimi.
Vastaavat kuitenkin sähköpostilla kyselyihin.
Tuotteet vaikuttavat aidoilta .
Siis kyseessä perfume.fi
Nostetaas, kaipaan kokemuksia hajuvesi.fi kaupasta ja perfume.fi:stä. Epäilyttävän halpaa on ainakin hajuvesi.fi sivustolla..
Nostan taas, haussa Mercedes Benz -tuoksu. Kelpaa myös vinkki siitä, myykö joku tavallinen kauppa pk-seudulla tätä merkkiä.
Vierailija kirjoitti:
ebay uk paras. ei alvia ei mitään lisäkuluja. Originaalit parfyymit todella markkina hintaan. 15-20 euroa puteli. Kaikki merkki parfyymit.
Usein löytää myös pienempiä näyteputeleita, jos haluaa jotain tuoksua testata.
Hinnat huomattavasti edullisemmin, voit itse vertailla vaikka Hugo Boss tuoksut: https://kaunella.fi/collections/hugo-boss
Edullisimmat minun mielestäni: Hobby hall, Parfumdreams, Bangerhead, Cocopanda, Parfyymi-klikkaus ja Notino. Alepäivien aikaan olen ostanut myös Sokokselta ja Kick'sistä. Kaikista edellä mainituista olen saanut aitoja tuotteita. Hajuvesi.fi oli ennen tosi edullinen, eipä ole enää. Kautta linjan vaikuttaa siltä, että hajuvesien hinnat ovat nousseet viimeisen vuoden aikana jokaisella sivustolla.
Järkyttäviä hintoja 80-100€ 50-75 ml EDT hajuvedet joita itse käytän.
Ongelmia perfume.fi lanssa. Ei toimita tavaraa eikä palauta rahoja.
Asiakaspalvelu toimii kehnosti. En suosittele.