Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tilata hajuvesi?

Vierailija
25.11.2013 |

Mistä tilaatte hajuvettä? Onko esim. perfume.fi tai parfyymi.fi luotettavia toimittajia? Vai mistä kannattaa tilata? Kokemuksia?

Olen ihastunut kissan muotoiseen hajuvesipulloon, olikohan se Kate Perryn.

Heh, ensimmäisen kerran elämässäni (olen kuitenkin jo 40+) haluan ostaa hajuvettä ja sen takia haluaisin kokemuksia teiltä, jotka tilaatte hajuvettä harva se viikko. ;)

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perfume.fi on hyvä ja edullinen, sieltä saa kalloksen litran samppoopöniköitä noin vitosella ja salooksen laatu kosmetiikkaa (vaikkakin sivuilla lukee väärin, et salus) mm 100% sheavoita tosi edulliseen hintaa...

Vierailija
2/56 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 10:59"]

Pystyykö strawberrynetistä tai allbeautysta tilaamaan, jos ei ole luottokorttia? En ole päässyt sivustojen omilta sivuilta puusta pitkälle, kun ne ohjeet ovat todella epämääräiset.

Olen tilannut  hajuvesiä nettioutletista ja sitten löysin sellaisen sivun kuin shopping4net, jossa oli myös aika laajat valikoimat. Nordicfeel ja parfyymi.net toimivat myös. Nellycomin tuoksut ovat niitä samoja, joita löytyy stockalta ja sokoselta, mutta perustuoksuja myydään kyllä ylihintaan. Kuka sieltä tilaa, jos saman tuoksun saa esim. Sokokselta edullisemmin? 

[/quote] Laita tuote koriin ja siirry checkouttiin ja katso mitä vaihtoehtoja maksamiseen saat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut kokemuksia molempien parfyymi.fi sekä www.perfume.fi kanssa. Perfume.fi:sta tilattu tavarat toimitettiin seuraavana päivänä.

Vierailija
4/56 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.allbeauty.com/search.php?q=katy+perry

Täältä olen tilannut muutaman kerran.

Vierailija
5/56 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun on tullut hyviä ehdotuksia! Kiitos.

Tässä menee jonkin aikaa kun selaa noiden kaikkien sivuja. :)

Hyvä tietää, että tuotteet tulevat muutamassa päivässä, on siis hyvin aikaa tilata.

ap

Vierailija
6/56 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin..

Matka turusta helsinkiin kestänyt 2 viikkoa....

Vierailija
7/56 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parfyymi.fi ja Nordicfeel.fi molemmista tilannut ja ollut tyytyväinen hintoihin, laatuun ja toimitukseen.

Vierailija
8/56 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Galaxyperfume!

Vierailija
9/56 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hajuvesi.fi

Vierailija
10/56 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parfyme.fi olen kerran tilannut. Nopea toimitus. Hieman pettynyt tuotteeseen, koska pullo oli B-luokkaa ja tuoksu ei ollut se aito, jota olen aiemmin käyttänyt :(  Onni kuitenkin että tuoksu ei ollut niin pielessä etteikö sitä arkena vähän voisi käyttää. Mutta uudestaa en uskalla tilata, jos en saa sitä mitä olen tilaamassa. Mielummin maksan sen parikymppiä enemmä että saan aidon tuoksun.

Vierailija
11/56 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 17:57"]Strawberrynet toimii hyvin.
[/quote]

Sain Strawberrynetistä vanhentuneen hajuisen / väärennetyn parfyymivartalovoiteen. Roskikseen lenti.

Vierailija
12/56 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kohtuu hinnat nordicfeel.fi tai muita mistä tilata netistä on http://www.hajuvesi.fi/, http://www.thefragranceshop.co.uk/default.aspx

Vierailija
13/56 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se pitää tilata? Etkö voi kaupasta ostaa? Eihän sitä voi edes testata muuten!

Vierailija
14/56 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

allbeauty.com

Vierailija
15/56 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 12:19"]

Miksi se pitää tilata? Etkö voi kaupasta ostaa? Eihän sitä voi edes testata muuten!

[/quote]

Suomessa on yleisesti ottaen aika kälyiset hajuvesivalikoimat, joten jos jotain erikoisempaa haluaa, pitää tilata tai ostaa ne ulkomailta. Itse olen kyllä toistaiseksi aina ostanut kaikki matkoilta, mutta nyt pitäisi ehkä tilata paria loppuunkulutettua lisää. Onneksi näitä saa tuottajan omien sivujen kautta, joten en tiedä, onko tästä hirveästi hyötyä ap:lle. 

Vierailija
16/56 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Strawberrynet toimii hyvin.

Vierailija
17/56 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 17:57"]

Strawberrynet toimii hyvin.

[/quote]Joutuuko tästä nykyään maksaan vielä tullia?

Vierailija
18/56 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulliraja on 150 euroa, joten aika kallis pitää tuoksun olla, että joutuu tullia maksamaan. Arvonlisävero taas peritään, oliko nyt 22 vai 23 euron ylittävistä ostoksista, jotka tulee EU:n ulkopuolelta.

"Jos sinulta veloitetaan ALV tai muita veroja tilauksesi toimituksen yhteydessä, korvaamme kulusi. Teemme tämän täysin vapaaehtoisesti, sillä emme ole velvoitettuja maksamaan ALV kuluja."

http://fi.strawberrynet.com/customer-service/faq/#21

Vierailija
19/56 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin parfyymi.fi ja hajuvesi saapui parissa päivässä~

Vierailija
20/56 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

fragrancedirect.co.uk 

Olen tuolta tilannut pari kertaa, ja vaikka nettisivut ovat vähän kälyiset, kauppa on luotettava, hinnat edulliset ja valikoima hyvä. Toisinaan on aika mahtavia tarjouksiakin. Kissaparfyymi näyttäisi maksavan siellä 19,99 puntaa. Postikuluja en muista, mutta paljon ne eivät ole ja tullimaksuja ei tule, koska tuotteet lähetetään Briteistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme