Helsingin neuvolan takaisinsoittopalvelu, argh!
Soitin joitakin viikkoja sitten Helsingissä neuvolaan. Käytössä on takaisinsoittopalvelu ja soittivat minulle takaisin, kun olin töissä, enkä pystynyt vastaamaan. Soitin seuraavana päivänä uudelleen ja taas kävi sama juttu. No odotin sitten vastausta seuraavaan neuvolakäyntiin saakka.
Nyt minun pitäisi saada sokerirasitustestin tulos. Olen taas kahtena päivänä soittanut tuohon palveluun, enkä ole ainakaan huomannut saaneeni sieltä puhelua takaisin.
Viime viikolla yritin siirtää esikoiseni neuvola-aikaa, mutta sekään ei onnistunut, koska en saanut koko edellisen päivän aikana ketään kiinni. Entinen systeemi, jossa oli käytössä puhelinajat oli niin paljon parempi. Sähköpostilla eivät kuulemma saa vastata. Kaipaako joku muu puhelinaikasysteemiä takaisin?
Kommentit (23)
Lue kabratulokset kanta.fi. Tai voit soittaa terveysasemalle ihan normi ajanvarausnumeroonkin. Tosin siinäkin taitaa olla takaisinsoitto, mutta meillä on soitettu aina puolen tunnin sisään takaisin. Nopeammin kuin neuvolan palvelusta.
Onko Helsingin hammashoidossa taas joku megaruuhka? Aamukahdeksalta soitin, eikä ole kuulunut takaisinsoittoa. Saako akuuttiajan vain valehtelemalla? Millaiset oireet riittää siihen?
Mikset laita sähköisen asioinnin kautta viestiä omalle terveydenhoitajalle ja pyydä sokerirasituksen tuloksia? Saisit luettua ne milloin sinulle sopii.