Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsingin neuvolan takaisinsoittopalvelu, argh!

Vierailija
25.11.2013 |

Soitin joitakin viikkoja sitten Helsingissä neuvolaan. Käytössä on takaisinsoittopalvelu ja soittivat minulle takaisin, kun olin töissä, enkä pystynyt vastaamaan. Soitin seuraavana päivänä uudelleen ja taas kävi sama juttu. No odotin sitten vastausta seuraavaan neuvolakäyntiin saakka.

Nyt minun pitäisi saada sokerirasitustestin tulos. Olen taas kahtena päivänä soittanut tuohon palveluun, enkä ole ainakaan huomannut saaneeni sieltä puhelua takaisin.

Viime viikolla yritin siirtää esikoiseni neuvola-aikaa, mutta sekään ei onnistunut, koska en saanut koko edellisen päivän aikana ketään kiinni. Entinen systeemi, jossa oli käytössä puhelinajat oli niin paljon parempi. Sähköpostilla eivät kuulemma saa vastata. Kaipaako joku muu puhelinaikasysteemiä takaisin?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis että tää ongelma olisi saatu jo ratkaistua, mutta ei näköjään! Oon nyt odottanut takaisinsoittoa yli vuorokauden.

Vierailija
2/23 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en pidä tosta takaisinsoitosta. Joutuu päivystämään koska soittavat ja sitten onkin huonossa paikassa eikä voi vastat tai en minä ainakaan halua edes omaa/lasten sotua missä tahansa sanomaan....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ärsyttävä palvelu. Olen kaupassa töissä ja joudun pitämään puhelimen äänettömällä. Arvatkaa vaan soittavatko juuri kymmenen minuutin taukoni aikana? Ei todellakaan. Tätä pallottelua saattaa kestää sitten monta päivää. Sama koskee terveyskeskusta.

Vierailija
4/23 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai siellä on sellainen palvelu nykyään? Mä käytin Helsingin neuvolaa viime vuonna ja silloin oli onneksi ihan normaalit systeemit. En tykkää noista takaisinsoittojutuista yhtään.

Vierailija
5/23 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten Helsingissä toimii, mutta toisella paikkakunnalla, jossa olen joutunut jättämään ihan tavallisen viestin vastaajaan neuvolaan, olen kertonut viestissä kellonajat jolloin minut tavoittaa. Tuolla se ei ilmeisesti onnistu?

Vierailija
6/23 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu. Edes terveyskeskuksesta ei saa kiinni kuin automaatin, joka ilmoittaa, että puhelinnumeroni on rekisteröity ja soittavat minulle takaisin mahdollisimman pian. Nyt olen odottanut aamu kahdeksasta lähtien. Kohta alkaa palaveri, enkä voi enää vastata... AP

Vierailija
7/23 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on ihan naurettava systeemi. Olen huomannut saman. Mihinkähän tästä vois laittaa palautetta? Säästääkö kaupunki tässä jotain? Ainakaan asiakastyytyväisyys ei parane.

Vierailija
8/23 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 11:59"]

Ei onnistu. Edes terveyskeskuksesta ei saa kiinni kuin automaatin, joka ilmoittaa, että puhelinnumeroni on rekisteröity ja soittavat minulle takaisin mahdollisimman pian. Nyt olen odottanut aamu kahdeksasta lähtien. Kohta alkaa palaveri, enkä voi enää vastata... AP

[/quote]

Kannattaisikohan sun laittaa puhelimen vastaajaan viesti, jossa kerrot, että olet palaverissa ja milloin sinut tavoittaa?

Aika syvältä oleva systeemi joka tapauksessa. Paljonkohan noilta menee aikaa siihen, että yrittävät tavoitella ihmisiä moneen kertaan? Aika moni ei kuitenkaan jatkuvasti pysty vastaamaan puheluihin ja varsinkin alkuraskaudessa, jos ei halua töissä tiedettävän asiasta, se voi olla vaikeaa vaikka töissä voisikin muuten vastailla.

Vierailija
9/23 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaten Helsingin hammaslääkäreissä on tuo systeemi, aivan hanurista :( Lisäksi kiiretön ajanvaraus menee hammaslääkäriin niin, että lähettävät kotiin kirjeen, että "sinulla on kirjeen päiväyksestä laskien seitsemän päivää aikaa varata aika seuraavasta numerosta". Viimeksi kävi niin, että kirje oli päivtty perjantaina ja saapui minulle kotiin keskiviikkona, minulla oli siis kaksi päivää aikaa varata aika. Numero oli ihan koko ajan varattu, en päässyt läpi, eikä ollut edes tuota takaisinsoittopalvelua.

Hyvä tapa karsia asiakkaita ja siirtää yksityiselle puolelle hoitoon, kun aikaa ei vaan saa varattua :(

Vierailija
10/23 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi palvelu on toimiva vain munlaisille ihmisille. Kotona, monta lasta. Kun pitää varata lääkäriä tai neuvolaa, menee helposti puoli tuntia jossain jonossa ja samalla pitäisi pestä peppua ja tehdä ruokaa jne. Ja hyssytellä koko ajan lapsia, että olkaa nyt hiljaa, kun en kuule mitään. Nyt on kätevää, että soitan sinne ja soittavat takaisin, ei tarvitse jonottaa. Kun soittavat, voin mennä vaatehuoneeseen puhumaan sen minuutin puheluni, eikä maailma hajoa sinä aikana. 

Mutta siis, kuten todettu, toimii vain minunlaisilla ihmisillä. Ei työssäkäyvillä.

Vierailija
11/23 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoossa on myös terveyskeskuksessa takaisinsoittopalvelu, nykyisin on jo riittävästi työntekijöitä soittamassa takaisin, joten ei ole niin suuria ongelmia. Pahasti takkusi alussa ja soittoja sai odotella, jos nyt joku ehti ollenkaan soittamaan takaisin. Neuvolassa on vähän toimivampi keskitetty soittelurumba, mutta tuokin vaatii aina useamman soittokierroksen ja aikojen siirtelyä edestakaisin.

Vierailija
12/23 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvola-asioissa takaisinsoitto ei toimi: aina joutuu puhumaan vieraan ihmisen kanssa, joka ei tunne just sun lastasi, ei tiedä mitä esim. tietyt merkit voinnissa voi tarkoittaa. Minua ärsyttää selitellä ja puolustella päätöksiäni esim. refluksivauvan suhteen, enkä jaksaisi aina selittää yhä uudestaan ja uudestaan kaikkea alusta alkaen...jos voisi jättää vaan soittopyynnön mutta ei, aina ne kyselee!

Vierailija
13/23 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin aamulla 08:02 Hammaslääkäriin. Takaisinsoittopalvelusta ei olla vieläkään soitettu takaisin ja kello on kohta 13! Ihan käsittämätöntä!

Vierailija
14/23 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkärisysteemi kusee Helsingissä pahasti. Mitä järkeä on olla terveysasemalla hammaslääkärit, kun käytännössä ajan saa joko Myllypuroon, Oulunkylään tai Ruskeasuolle??

Vierailija
15/23 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin hammaslääkärissä oli ainakin kuukausi sitten tuhannen puhelun jonot.. eli ihan kriisissä ollaan siellä. Soittivat monta pv jälkikäteen. Akuuttiajan saa kyllä

Vierailija
16/23 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen soittanut Helsingin neuvolaan viime keskiviikkona, eikä vielä ole soitettu takaisin. Juu, käytin 2 kk vauvan Mehiläisessä. Edellisen lapsen kanssa sain aina puhelinajalla OMAN terkan kiinni. Puhelinaika oli vielä viime vuonna JOKA PÄIVÄ klo 12.00 - 13.00.

Vierailija
17/23 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHAN PERSEESTÄ JA ILKEÄVÄT VIELÄ PYÖRITTÄ TUOTA SONTATOUHUA.

TUO VITUTTAA KAIKKIA, ASIAKKAITA JA HLÖKUNTAA. JOKU IDIOOTTI LUULI KEKSINEENSÄ KUNINGASIDEAN.

PALKATKAA TYÖTTÖMIÄ VASTAAMAAN PUHELIMEEN, JOTKA HOITAA VAAN TÄTÄ PUHELINHOMMAA VAIKKA PUOLIPÄIVÄISESTI.

Vierailija
18/23 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin ois sähköinen asiointi? Sitä kautta saa omalle hoitajalle viestiä ilman robotteja.

Vierailija
19/23 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköinen asiointi: vastaavat viiden päivän sisällä. Ei auta, jos olisi kiire saada neuvoja.

Vierailija
20/23 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkkari jätti merkkaamatta, että oli jo soittanut. Nyt en pysty soittamaan terveysasemalle mitenkään :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä