Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Wc-passin haltija pääsee jonon ohi!

Vierailija
23.09.2020 |

Näytin tänään passiani, ja pääsin ensimmäisenä vessaan. Onneksi hankin aikoinaan wc-passin.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sairastaa esim kroonista paksusuolentulehdusta.

Senhän kaikki tietää, mutta tiedätkö, että levätuotteet aiheuttavat sitä tulehdusta, E407. Se on tiedetty jo ainakin 1975. Kertoivatko yhdistyksessä siitä?

Vierailija
22/30 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin laskisin kenet vaan edelle kuin sairastaisin jotain vessapassiin oikeuttavaa tautia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytä vaippaa , jos on niin vaikeeta.Et ole aina etuoikeutettu , etuilemaan!Tästä on jauhettu jo useampikin kerta.Keksi uutta jankutettavaa.

Vaippa ei auta.

Oletko kokeillut anustappia?

Vierailija
24/30 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin terve, kesti odotella useampi suolenkouristelu ennen vessaan menoa. Sitten kun iski IBD niin opin, että yhden suolenkouristuksen kestää, seuraavalla kouristuksella on jo housussa löysät. Sen takia minullakin ladattuna kännykkään Chron/Colitis-yhdistyksen vessapassi. Ennemmin olisin terve kuin että joskus pyytää etuilla vessajonossa.

Taudin ollessa pahenemisvaiheessa en edes pysty poistumaan kotivessan läheisyydestä muutamaan kuukauteen, joten harvoin joudun vessapassia käyttämään kaupungilla käydessä. Pahoittelen vaivaani ja etuiluani, olen vetäytyvä luonne, joten ei yhtään kivaa pyytää joskus etuilua vessajonossa

Vierailija
25/30 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan olisi kätevä Prismassa.

Zinc

Vierailija
26/30 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Senhän kaikki tietää, mutta tiedätkö, että levätuotteet aiheuttavat sitä tulehdusta, E407. Se on tiedetty jo ainakin 1975. Kertoivatko yhdistyksessä siitä?

Kiitos tästä tiedosta. Olen miettinyt kovasti, että miksi saan aina vatsaoireita joidenkin ruokien, etenkin valmisruokien, jälkeen. Usein todella kova ripuli ja kipuja. Olen yrittänyt etsiä syytä ja ajatellut kyllä sen johtuvan jostain lisäaineesta tai mausteista. Mutta en ole keksinyt, että mikä se voisi olla. Nyt seuraan tarkemmin tuiteselostuksia. En ole tuo, jolle kommentoit.

Vierailija
27/30 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppohan se on teidän huudella, jolla tätä vaivaa ei ole. Ehdotan, että työmaavessojen määrää lisätään, niin kaikille tarvitseville on wc.

Työturvallisuuskortti pitää uusia parin vuoden välein eikä ole ilmaista. Ei riitä vessapassi.

Vierailija
28/30 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös taloyhtiön yleinen wc on sallittu paikka passilaisille.

Löytyy saunatilasta kahden lukon takaa.

Vierailija
29/30 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästä tiedosta. Olen miettinyt kovasti, että miksi saan aina vatsaoireita joidenkin ruokien, etenkin valmisruokien, jälkeen. Usein todella kova ripuli ja kipuja. Olen yrittänyt etsiä syytä ja ajatellut kyllä sen johtuvan jostain lisäaineesta tai mausteista. Mutta en ole keksinyt, että mikä se voisi olla. Nyt seuraan tarkemmin tuiteselostuksia. En ole tuo, jolle kommentoit.

http://koti.utanet.fi/~paula/kotikokkeli/maissit.htm

Juu, askorbiinihappoakaan ei kaikki siedä yhtään. Se lisää verenvuotoa ja siitäpä ei enää helposti selvitäkään:-(

Vierailija
30/30 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös taloyhtiön yleinen wc on sallittu paikka passilaisille.

Ei meillä.

Nyt tuli lakimuutos asian suhteen. Jatkossa näiden wc:den on oltava auki ja käytettävissä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme