Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten voisin löytää elämänkumppanin mahdollisimman vähällä vaivalla?

Vierailija
23.09.2020 |

Haluaisin löytää loppuelämäkseni kumppanin, mutta en jaksaisi tehdä asian eteen juurikaan mitään, sillä en ole varma, miten optimoisin vaivannäköni siten, että mahdollisimman pienellä energialla onnistuisin. Olen siis hoikka, mutta hieman kulahtanut, eronnut 35+ nainen. Baarit tai Tinder eivät kiinnosta. Irtosuhteet tai -seksi eivät myöskään kiinnosta. Haluaisin vielä pari lasta ja avioliiton. Toivoisin löytäväni kumppanin jollain parin viikon panostuksella; enempää en jaksaisi. Ideoita, kiitos! 🙂

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta olisi, jos joku suunnilleen esittelisi esim. 5 melko sopivaa henkilöä, jotka myöskin olisivat kiinnostuneita ja jollain kysymyssetillä voisi haarukoida ne epäsopivimmat pois. Mun pitäisi myöskin treenata salilla ja ostaa uusia vaatteita + käydä kampaajalla.

T. Ap

Vierailija
2/65 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderiä olisin ehdottanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pahan laitoit. Miehiä saa seksillä, mutta se ei sinua kiinnosta. Miksi mies haluaisi elättää sinua, kun ei saa edes seksiä. Tai eihän tässä sitä kysytty. Teeskentele vaikka se kaksi viikkoa pitäväsi seksistä. Ehkä sillä panoksella saat huijattua jonkun miehen itsellesi. Niin muutkin naiset tekevät. Ei sitä seksiä ole missään liitossa enää häiden jälkeen.

Vierailija
4/65 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderiä olisin ehdottanut.

Tuossa kait etsittiin elämänkumppania. Ei satunnaista ja vaihtuvaa panoseuraa. 

Vierailija
5/65 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasta olisi, jos joku suunnilleen esittelisi esim. 5 melko sopivaa henkilöä, jotka myöskin olisivat kiinnostuneita ja jollain kysymyssetillä voisi haarukoida ne epäsopivimmat pois. Mun pitäisi myöskin treenata salilla ja ostaa uusia vaatteita + käydä kampaajalla.

T. Ap

olet katsonut liikaa tosi tv:tä

Vierailija
6/65 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olet tähän saakka tehnyt asian eteen? Olet kuitenkin jo aika vanha perheen perustamishaaveita ajatellen?

Vierailija
7/65 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisiko sinulle kilttis?

Vierailija
8/65 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittisivut - joku ulkomaalainen mies voisi olla nopeampi sitoutumaan, tosin tarkoin valittava, mistä kulttuurista/uskonnosta.

Harrastukset, kysy tutuilta vapaista sinkuista, kailota somessa -  mene rohkeasti juttelemaan jokaisille sopivan näköiselle!

Pari viikkoa - ei haittaa vaikka olisi provokin, sillä kiinnostava kysymys - jos haluaa panostaa vain kaksi viikkoa loppuelämän tärkeimpään valintaan...

Rukoile puolisoa Jumalalta!

Hyviä vinkkejä parisuhteiluun:

(https://www.tv7.fi/vod/player/26155/)

Vierailija
9/65 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa istua kotona ja odotella sopivan miekkosen ilmestyvän oven taakse. Saattaa viedä aikaa, mutta ei tarvitse tehdä itse mitään.

Vierailija
10/65 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteeseen vähän niinkuin joutuu panostamaan, se on se yhdessä elämisen pointti. Ja lapsiin tätäkin enemmän. Mitä jos jätät vaan väliin?

Tai lähde pikkujouluihin ja pokaa sinkku työkaveri. Olette jo kuitenkin tutustuneet niin vaiva on jo oikeastaan nähty.

Vierailija
11/65 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MGTOW...MGTOW...MGTOW...MGTOW...MGTOW...MGTOW...MGTOW...MGTOW...MGTOW...MGTOW...

Vierailija
12/65 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuurilla ja vähän kovemmalla humalatilalla olen itse onnistunut. Löytyi vielä harvinaisen hyvä mies joten sitä tuuria oli varmaan aika paljon.

Vierailija
13/65 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa istua kotona ja odotella sopivan miekkosen ilmestyvän oven taakse. Saattaa viedä aikaa, mutta ei tarvitse tehdä itse mitään.

Jehovantodistaja?

Vierailija
14/65 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aivan varma että sopiva naikkonen ilmestyy oven taakse. Sitä odotellessa.....

Vierailija
15/65 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa koira.

Vierailija
16/65 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jehovantodistaja?

Tuo olisikin aivan täydellistä. Tosin he tulevat naispareina yleensä. Lisäksi kyseinen uskonto ei myöskään nappaa oikein.

Vierailija
17/65 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bible beltin alueella etsitään perhekeskeisiä puolisoita. Voitte jo nyt sopia käytännön asioista ja mies saattaa voida lähettää lahjakortteja yms. Mene Tinderiin!

Vierailija
18/65 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kyllä noilla spekseillä mitään löydä jos et tee työtä sen eteen.

Vierailija
19/65 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hommaa koira.

Lajikumppanin (ihmislajin edustaja) haluaisin seurustelusuhteeseen. Koira on eri juttu.

Vierailija
20/65 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Suomessa olemassa mitään sellaisia matchmaking-yrityksiä? En tiedä, koska olen ollut pitkään suhteessa. Näitä vastaavia aloituksia on aika paljon. Selvästi voisi olla kysyntää tällaiselle. Joku tekisi siis pohjatyön puolestasi ja treffaisit vain muutaman hyvän kandidaatin.