Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuli 7 tonnin lasku, kun oltiin laitettu talouspaperia vessanpönttöön. Tuli tukos ja päivystävä putkiliike paikalla

Vierailija
23.09.2020 |

Ihan vain nenän niistämiseen ja pikku pyyhkimiseen ollaan laitettu käytettyä talouspaperia.

Mutta varoituksen sana kaikille. Nyt ollaan viisaampia ja olisihan se pitänyt tajuta, että talouspaperi on tukkeuttavaa imukykynsä ansioista toisin kuin veskipaperi.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin aina että mitähän supertalouspaperia nämä pönttöjen tukkijat käyttävät. Ainakin ihan perus lotus hajoaa tuhannen palasiksi kastuessaan. Ei sillä että sitä olisi mitään syytä pönttöön laittaa.

Vierailija
2/33 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua on kusetettu ja huolella...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että kaikki tietävät tuon. Teille tuli kallis opetus😁

Vierailija
4/33 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa sinne seuraavaksi käytettyjä kahvinsuodattimia.

Vierailija
5/33 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin varmaan. Olisit pyytänyt tekemään samalla putkiremontin. Maksaa keskimäärin noin 4000€ omakotitalossa.

Vierailija
6/33 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla 7 tonnin lasku? Tuolla summallahan työmies kaivelee niitä papereita sieltä kaksi kuukautta...

Vierailija
7/33 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi muka tulla 7 tonnin lasku? En usko tuollaisiin taksoihin. Ja jos oli joku iso kerrostalo, niin mistä tiesivät että paperit olivat teiltä?

Itse olen heittänyt talouspaperit jo 30 vuotta omakotitalomme vessanpönttöön, samoin kuin ruuantähteet ja terrarioiden kuivikepurut, eikä ole koskaan tullut tukosta. No meillä onkin vanha talo vanhoilla kunnon viemäreillä. Uudet vessat menevät tukkoon jo siitä kun käyn paskalla ja pyyhin kunnolla.

Vierailija
8/33 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka huonot putket teillä oikein on? Asutteko kenties ennen sotia rakennetussa talossa?

Kerran tai pari olen saanut pöntön tukkoon ihan paskantamallakin, mutta koska tukos on aina siinä ensimmäisessä mutkassa, mikä näkyy pöntön pohjalla, olen kylmän rauhallisesti kauhonut tukoksen käsin auki. Sekö ei tullut teille mieleen?

Vierailija
9/33 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö tuo pitäisi tajuta?

Vierailija
10/33 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh, joku on kusettanut sua ja kypällä. ei todellakaan noin käy.

Vierailija
11/33 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oli pakko soittaa päivystykseen joskus sunnuntaina kun tukos ei voinut odottaa seuraavaan normaaliin työaikaan

Vierailija
12/33 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te säilötte kertaalleen käytetyt talouspaperit wc-niistämisiä varten?

2/5

Vierailija
13/33 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi muka tulla 7 tonnin lasku? En usko tuollaisiin taksoihin. Ja jos oli joku iso kerrostalo, niin mistä tiesivät että paperit olivat teiltä?

Itse olen heittänyt talouspaperit jo 30 vuotta omakotitalomme vessanpönttöön, samoin kuin ruuantähteet ja terrarioiden kuivikepurut, eikä ole koskaan tullut tukosta. No meillä onkin vanha talo vanhoilla kunnon viemäreillä. Uudet vessat menevät tukkoon jo siitä kun käyn paskalla ja pyyhin kunnolla.

Ei ruokaa tai hitaasti maatuvaa viemäriin! Ruoka kasvattaa rottia ja purut tms. eivät todellakaan kuulu viemäriin sitä tukkimaan.

Vierailija
14/33 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

Vierailija
15/33 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein, kun tukkineet viemärit :D

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla 7 tonnin lasku? Tuolla summallahan työmies kaivelee niitä papereita sieltä kaksi kuukautta...

Vierailija
16/33 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on vaikea ymmärtää et yhä on näi tyhmiä ihmisiä. Ja sit ku näi käy nii kuittaavat vaa sanomalla et mistä olisivat voineet tietää. No jumalauta sitähä puhutaa iha joka paikassa!

Vierailija
17/33 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittakaa sinne seuraavaksi käytettyjä kahvinsuodattimia.

Hiustukot ovat myös aika käteviä

Vierailija
18/33 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te tosiaan muka tiedä, että vessanpönttöön ei laiteta muuta kuin ihmiseritteitä.

Vierailija
19/33 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö tuotakaan tiennyt?

Pönttöön vain wc-paperia ynnä aineenvaihdunnan loppupään tuotteet.

Vierailija
20/33 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hyvä palkka, niin toki sitä voi teettää kallista päivystystyötä vaikka 7000 eurolla. Normaalipalkkainen joutuu vaikka paskomaan ämpäriin siihen saakka, että teettää työn normaalina työaikana

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä