Heteropariskunnat, kauanko teidän lemmiskelyhetki kestää ?
Vakituisessa parisuhteessa olevat heterot, kuinka pitkään teillä menee jos ja kun innostutte lemmiskelemään ?
Esileikkeineen kaikkineen siis, paitsi ei mitään imuroimisen lomassa silmäniskuja lasketa tähän aikaan kuitenkaan vaan aktiivinen hyväily.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Kuka oikeasti jaksaa jyystää pari tuntia? Tuossahan hajoaa jo paikatkin.
En ole ap, mutta kysyttiin homman kestoa esileikistä alkaen. Ei kai sitä jyystöä tarvitse olla kahta tuntia, onhan sitä muutakin toimintaa olemassa.
Pitkät esileikit vaativat kovahermoisen miehen. Että saa ruiskittua. Ihme köydenvetoa.
Koko tuokioon menee ehkä vartti. Olemme väsyneitä pienten lasten vanhempia.
Vierailija kirjoitti:
5min-48h. Toki tuossa jälkimmäisessä nukutaan ja syödään välillä mutta on tapana pitää 1-2vrk lapsivapaita jotka keskittyy vain p*nemiseen. 5min voi olla pikaiseen työvuorojen välissä lasten nukahdettua (liian) myöhään. Yhdessä 17vuotta. Miten seksuaalinen suuntautuminen tähän vaikuttaa?
Ei välttämättä vaikuta seksuaalinen suuntautuminen mitenkään, mutta minua kiinosti tietää, eikä yhdeltä tai kahdelta kaverilta kysyminen olisi tuonut kovin laajaa otosta.
Noin puolituntia. Haluamme molemmat päästä nopeasti itse asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka oikeasti jaksaa jyystää pari tuntia? Tuossahan hajoaa jo paikatkin.
Ihan ensimmäiseksi tulee mieleen, että parin tunnin seksi ei tarkoita paria tuntia yhdyntää.
Tämäpä juuri, kerrostalossa kuuluu yläkertalaisten sängyn natina muutaman minuutin ja sitten lähtivät suihkuun.
Mutta eihän sitä tiedä mitä sänkyä liikuttamatonta ne on tehnyt ennen sitä ja kuinka kauan
Olisi kiva kuulla mitä tällainen tunninkin mittainen seksi pariskunnilla on. Siis hiplaako se mies hellästi niskaa ensin 55min ja sitten vika 5min oikeasti pannaan? Ja toinen kysymys, että kuka jaksaa tuollaista?
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva kuulla mitä tällainen tunninkin mittainen seksi pariskunnilla on. Siis hiplaako se mies hellästi niskaa ensin 55min ja sitten vika 5min oikeasti pannaan? Ja toinen kysymys, että kuka jaksaa tuollaista?
Hä? Hyväilyä, suutelua, käsi- ja suupelejä, "oikeasti pannaan" myös vaihtelevasti ja eri asennoissa, jotta nautinto pitkittyy. Minä ja mieheni jaksetaan oikein hyvin, kiitos kysymästä.
Vierailija kirjoitti:
Villisti veikkasin että osittain samaa kuin meilläkin?
Rintojen hyväilyä, imemistä, vartalon hyväilyä, suuseksiä puolin ja toisin, käsillä sukupuolielinten hyväilyä jne jne.
Tuskin teilläkää vain panemista ja niskan hyväilyä?
n. 30 min - 4 tuntia. Pidemmissä sessioissa roolileikkejä ja sitomista ym.
30 - 60 min esileikkeineen, riippuen fiiliksestä. Josku vaimo haluaa saada nopeasti, nopeammin kuin minä. Olemme 5 - kymppinen pariskunta.
Oiskohan puolisen tuntia, josta yhdyntää pari minuuttia.
Vierailija kirjoitti:
Pitkät esileikit vaativat kovahermoisen miehen. Että saa ruiskittua. Ihme köydenvetoa.
Niin että roplaa akka ittes märäksi sillä aikaa kun käyn paskalla ja sitten munaa pilluun?
Alkuperäinen Lepakko kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Villisti veikkasin että osittain samaa kuin meilläkin?
Rintojen hyväilyä, imemistä, vartalon hyväilyä, suuseksiä puolin ja toisin, käsillä sukupuolielinten hyväilyä jne jne.
Tuskin teilläkää vain panemista ja niskan hyväilyä?
No pitkään te jaksatte. Olette varmaan nuoria. Tuollaiset pidemmät leikit on kyllä kivoja joskus, mutta ei nyt tuntia herrasjestas jaksa. Eikä kestä mies enkä minä. Kyllä tullaan aikaisemmin. Jos oikein tuolla tavalla innostuu hyväilyihin, niin ehkä 15-20min. Sen jälkeen on saatu ja aletaan muihin askareisiin. Mutta hienoahan se on, että jotkut jaksaa, ei sillä.
M42 kirjoitti:
Oiskohan puolisen tuntia, josta yhdyntää pari minuuttia.
Onko vaimo sanonut, että tulet liian pian.
45-90 min. Harvoin vähemmän. Yleensä jopa kauemmin. Jos lapset ei olis paikalla, niin rakastelua olisi useammin päivässä tai useampi tunti (välillä syötäis ja käytäis suihkussa jne.).
Joskus ukko on väsynyt ja tyydyttää mut nopeasti parissa minuutissa, että olen tosi märkä ja hulluna himosta ja sitten rakastellaan joku vartin verran. Yleensä menee kauemmin, Ollaan seksin suhteen nautiskelijoita ja vaihtelunhaluisia. Mä saan useinmiten vähintään 2-4 orgasmia ja ukko yhden. Välillä ukko ei saa ollenkaan. :/
Lyhimmillään puoli tuntia, pisimmillään ehkä puolitoista tuntia. En ole tarkkaan kellottanut.
Ei lopu miehen tulemiseen.
Lasten kanssa eläminen sanelee tietenkin aikataulut, joten painottuu lähes aina viikonlopuille, kun jaksaa valvoa vähän pidempään. Lapset saadaan nukkumaan suunnilleen yhdeksältä tai vähän sen jälkeen, ja jos alamme rakastella, lopetamme harvoin ennen klo 22.
Ihan ensimmäiseksi tulee mieleen, että parin tunnin seksi ei tarkoita paria tuntia yhdyntää.