Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Peppu vai tissit

23.09.2020 |

Kumpi saa syttymään enemmän?

Peppu vai tissit

Vaihtoehdot

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan tissimies

Vierailija
2/17 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppu tietenkin!

Ku miettii et naisia näkee kuitenkin 99% vaatteet päällä. Vaikka tissit näyttäis isoilta ja kivoilta, kun liivit ja paita päällä, niin totuus alastomana on sit kuitenkin 99 kertaa sadasta aikalailla toinen... :/

Isot luomut roikkuu _aina_ ja pienetkin usein oudon/ruman malliset.

Peppu taas on aikalailla sitä miltä näyttää myös vaatteet päällä. Joillakin on geenilotossa käynyt mäihä, ja saanut upean mallisen takapuolen. Jotkut on nähnyt paljon vaivaa, ja kehittänyt itselleen sellaisen. Joillain sitä sitten ei vaan ole.

Joten peppu <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä molemmat kiinnostaa tietenkin, mutta peppu on kiihottavampi, siinä on enemmän tutkittavaa.

Vierailija
4/17 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan molemmat.

Vierailija
5/17 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielellään molemmat. Nykyisellä naisystävälläni hyvin pienet mutta herkät rinnat, kaunis peppu ja tykkää ottaa kalua myös pyllyyn.

Vierailija
6/17 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on emännällä isot tissit ja leveä perse, minä tykkään kyllä. Ei ota peppuun, mutta suihin joskus.

Vierailija
7/17 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun näen naisen, jolla on pyöreä kiinteä peppu tiukoissa farkuissa, niin kaikki muut ajatukset katoaa, pupillit laajenee, syke nousee, syljeneritys kasvaa ja alkaa tykyttämään alapäässä. Aika primitiivireaktio siis. Isot rinnat taas, hmm, no ei juuri mitään. 

Vierailija
8/17 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on emännällä isot tissit ja leveä perse, minä tykkään kyllä. Ei ota peppuun, mutta suihin joskus.

Samoin mun puolisolla, hän kyllä pitää pepputouhuistakin ja ottaa suihin, mutta spermaa ei saa suuhun eikä naamalle ruiskia. Tissien väliin saan sentäs joskus panna ja mällätä.

Vierailija
9/17 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peppu tietenkin!

Ku miettii et naisia näkee kuitenkin 99% vaatteet päällä. Vaikka tissit näyttäis isoilta ja kivoilta, kun liivit ja paita päällä, niin totuus alastomana on sit kuitenkin 99 kertaa sadasta aikalailla toinen... :/

Peppu taas on aikalailla sitä miltä näyttää myös vaatteet päällä. Joillakin on geenilotossa käynyt mäihä, ja saanut upean mallisen takapuolen. Jotkut on nähnyt paljon vaivaa, ja kehittänyt itselleen sellaisen. Joillain sitä sitten ei vaan ole.

Joten peppu <3

Minä taas olen nähnyt vaikka miten monta peppua, joka onkin vaatteet riisuttua selluliittinen, epäsymmetrinen ym joten eri mieltä tuosta että peppu olisi sitä miltä näyttää vaatteet päällä.

Rintojen kuuluukin roikkua, ei terve heteromies siitä piittaa.

Vierailija
10/17 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rinnat ja peppu on normaalien rajoissa, niin nykyisin katson sääriä ja vyötäröä.

Vierailija
11/17 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit, ne on jotenkin käsittämättömän kiehtovat. Peppu mulla on itsellä, siksi se ei paljoakaan kiinnosta

Vierailija
12/17 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Isot luomut roikkuu _aina_"

Miksi tämä on huono asia?

Vierailija
13/17 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylläri että täällä ei arvosteta tissejä :D

Vierailija
14/17 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat. Ne ovat aivan huikean ihania. 

Rakastan niiden hyväilyä rakastellessa; ne tuntuvat ja näyttävät aivan mahtavilta - olivatpa sitten millaiset hyvänsä; isot, pienet, terhakat, riippuvat jne. Hyväilen mielelläni niitä niin, että nännit kovettuvat. Sen jälkeen näykin niitä hellästi, imaisen välillä kevyesti ja suutelen kylkiä, vatsaa, olkapäitä, kaulaa.. ja annan myös käsieni vaeltaa - milloin kevyesti hipaisten, milloin intensiivisemmin silittäen ja hyväillen.. Lopulta silitän, hieron ja lämmitän koko naiseni vartalon korvannipukoista varpaisiin - ja vasta sen jälkeen.. siirryn sinne suurimman nautinnon luokse, joka aina tässä vaiheessa jo odottaa kosketustani.

Vierailija
15/17 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Isot luomut roikkuu _aina_"

Miksi tämä on huono asia?

Noh, kuka mistäkin tykkää? Mut onhan ne roikkuvat rinnat tosi surullinen näky!

Vierailija
16/17 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peppu tietenkin!

Joten peppu <3

Minä taas olen nähnyt vaikka miten monta peppua, joka onkin vaatteet riisuttua selluliittinen, epäsymmetrinen ym joten eri mieltä tuosta että peppu olisi sitä miltä näyttää vaatteet päällä.

Siis sillai et peppu näyttää esim. legginsit jalassa tosi hyvältä ja treenatulta, mutta alasti onki epäsymmetrinen? On kyllä ollu eri hyvät housut jalassa!

Vierailija
17/17 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peppu tietenkin!

Joten peppu <3

Siis sillai et peppu näyttää esim. legginsit jalassa tosi hyvältä ja treenatulta, mutta alasti onki epäsymmetrinen? On kyllä ollu eri hyvät housut jalassa!

Nimenomaan napakoilla leggingseillä saa huijattua pepusta ja reisistä paljon timmimmät kuin oikeasti ovat.

Ja se perunapeltoefekti on aika monella, jolla on housut päällä hyvä peppu..