Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maidon kätevä yölämmitys.

Vierailija
24.11.2013 |

Meillä oli aikoinaan sellainen laite, että illalla laitteeseen laitettiin sopiva jääpala, se piti valmiin korvikkeen kylmänä ja kun vauva antoi ekan nälkä inahduksen, sai napista painamalla laitteen lämmittämään maidon. Se jääpala suli ja sitten toimi kuumana vetenä > lämmitti maidon ja vauva sai ruokansa.  Ei tarvinnut lähteä keittiöön ruokailun takia.

Mistä tuollaisen laitteen saa? Omani olen jo aikaa sitten antanut jollekin ja nyt etsin samanlaista kaverilleni.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mihin sitä oikeasti tarvitsee? Puoli minuuttia menee kun mikrossa lämmität ja tarviiko edes lämmittää? Kyllä nälkäinen vauva juo huoneenlämpöistäkin. Eli pullo ja tetra sinne sängyn viereen ja siitä suoraan vauvalle. Lämmitys ei tuo mitään lisaetua, näin sanottiin neuvolassakin ja kehoitettiin toimimaan näin. No oltiin jo niin ihan maalaisjärjelläkin ajateltu ja toimittu.

Vierailija
2/5 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 16:04"]

No mihin sitä oikeasti tarvitsee? Puoli minuuttia menee kun mikrossa lämmität ja tarviiko edes lämmittää? Kyllä nälkäinen vauva juo huoneenlämpöistäkin. Eli pullo ja tetra sinne sängyn viereen ja siitä suoraan vauvalle. Lämmitys ei tuo mitään lisaetua, näin sanottiin neuvolassakin ja kehoitettiin toimimaan näin. No oltiin jo niin ihan maalaisjärjelläkin ajateltu ja toimittu.

[/quote]

Olen tosi huonouninen. Kun tuo lämmitin oli yöpäydällä, ei mun tai miehen tarvinnu mennä alakertaan lämmittään maitoa ja herätä täysillä. Tuo oli meille oiva laite, jos et sinä sitä tarvinnu, se on ihan ok. Kyselin nyt kuitenkin sitä, mistä sellaisen saisi, en sitä kuinka tarpeellinen se sinulle olisi. Kiitos, ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 16:04"]

[/quote]

Entäs kun se maito on jääkaapissa, eli tehty jauheesta sinne valmiiksi, ei se huoneenlämpöistä ole?

Vierailija
4/5 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli 1970 ja 1980 luvuilla tämän tapainen,

http://www.huuto.net/kohteet/-----philips-tuttipullon-lmmittj-uusi-tplo------/286801153

Vierailija
5/5 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan