Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saatko itsesi risti-istuntoasentoon?

Vierailija
23.11.2013 |

Miten tiukille ottaa lihaksissa

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saan. Ikää 41v, en joogaa. 

Vierailija
22/27 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa. Olen ylipainoinen, mutta en usko, että johtuu siitä. Oikea jalkani on ollut aina "kankea" eikä pysty esim. nostamaan oikeaa jalkaa vasemman päälle istuessani. Toinen jalka taipuu normaalisti :)

Olenko nyt 2. luonkan kansalainen valuvikoineni?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 22:37"]

Kyllä saan. Ikää 41v, en joogaa. 

[/quote]

Saan myös risti-istunta-asennossa asennossa polvet maahan kun jalkapohjat ovat toisiaan vasten.

Vierailija
24/27 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pääse oikeaan risti-istuntaan enää. Lihakset antaisivat periksi, mutta eivät nivelrikkoiset polvet. Niitä ei saakaan väännellä. Ilman tukea pääsen kyllä lattialle ja voin ristiä jalkani "helpommin" alleni, samoin pääsen siitä ylös ilman tukea.

103kg

Vierailija
25/27 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

23. Ei välttämättä, sulla on vaan isot pallit

Vierailija
26/27 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 22:40"]

En pääse oikeaan risti-istuntaan enää. Lihakset antaisivat periksi, mutta eivät nivelrikkoiset polvet. Niitä ei saakaan väännellä. Ilman tukea pääsen kyllä lattialle ja voin ristiä jalkani "helpommin" alleni, samoin pääsen siitä ylös ilman tukea.

Ja saan kämmenet lattiaan, jopa sen yli. Yliliikkuvat nivelet.

103kg

[/quote]

Vierailija
27/27 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En "käy joogassa". Jooga ei ole minulle tuotteistettu laji vaan osa elämäntapaa ja teen sitä kotona joka päivä, usein kaksi kertaa päivässä. Käyn harvoin tunneilla kieltämättä myös siksi, että jotkut liikkeet ovat minulle mahdottomia. En esimerkiksi pysty nostamaan peffaani näyttävästi ilmaan käsien varassa lootusasennosta yksinkertaisesti siksi, että käsieni pituus eri riitä. Kyllä sieltä peppuni alta paperin saa vedettyä, muttei enempää. Myös aurinkotervehdyksiin perustuvat sarjat ovat minulle hyvin vaikeita. Uskon, että kaikki lyhytkätiset karsiutuvat esim. Astangajoogassa jo ensimmäisellä tunnilla t. 10