Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko maksaisit vauvan villasukista? (uusista?)

Vierailija
23.11.2013 |

Pienet vaaleanpunaiset, pitkällä varrella, paljonko voisit maksaa? :)

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en valitettavasti paljoa maksaisi vaikka tiedän että langat maksaa ja niiden tekemiseen menee aikaa. Löysin juuri kirpparilta söpöt, aivan uuden näköiset vauvan villasukat eurolla ja ostin. En varmaan yli 3e oisi raaskinut maksaa. Mutta jos joltain nimenomaan tilaisin ja valitsisin langat/värit ym niin tottakai maksaisin enemmän, mutten kuitenkaan yli 10e.

Vierailija
22/24 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kirppiksellä myynyt uusia vauvan villasukkia 2e, koko 24-34 (monia eri kokoisia siis) 3e ja aikuisten 5e. Moni hypisteli mutta ei ostanut. Sen sijaan kaupaksi meni kestovaippojen tiimaimut,jotka oli tehty vanhoista flanelli housuista ja pyyhkeistä (3kangasta saksilla leikattu ja saumurilla ympäri) 3e/kpl ja moni niitä ostanut sanoi että olisi maksanut vitosenkin! Ihan älytöntä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään maksais kun vitosen maksimissaan,kirppiksellä myytävistä max.3e. Itse teen paljon viltsikoita ja vauvan palmikkosukat tekee tosiaan tv:n äärellä parissa tunnissa :)

Vierailija
24/24 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostaisitteko jos saisitte lahjaksi villasukat? Vauvalle tai itselle? Rahoiksihan noilla ei lyödä jos niitä tekee myyntiin koska lankakerän hinnalla pitää saada valmiit villasukat (aikuisten siis, vauvansukkiahan tekee kerästä monet). Mutta lahjaideana mielestäni ihan hyvä, itse ainakin pidän villasukkia aina sisätiloissa.