rintasyöpää kännykästä
Voiko kännykän säteily aiheuttaa syöpää? töissä kännykkä rintataskussa, muutenkin surfailen kännykällä netissä ja kännykkä silloin rintojen päällä. nyt toinen rinta kipeä ja kipu ulottuu kainaloon ja käteen saakka. onko mulle kehittyny syöpä kännykästä?! Niiiiiin paljon pelottaa.
Kommentit (8)
Sinulla on lihaskivuja huonon asennon vuoksi.
Siis ku makaan selällään ni känny käsissä rintojen päällä. Voisko tosiaan näin kipee tissi selittyä lihaskivuilla? En mä litään kyhmyä kyl oo löytäny. Tuntuu ku ois turpeinen toi rinta vaikkei se oo... Huoh.
Selittyiskö se kipu ihan tollaa ihmeellisellää surffailuasennollasi? Koeta jotain muuta positiota.
Jos se siit johtus ni luulis kai ny toisenki puolen kipeytyvän, vai?
Jos se siit johtus ni luulis kai ny toisenki puolen kipeytyvän, vai?
Eikö kukaan tiedä tuleeko kännykästä syöpä? Googlella sain rostiriitaista tietoa vain.
Voin kertoa, että äitini piti pitkälle yli kymmenen vuotta kännykkää paitansa rintataskussa, työnsä takia. Hän sairastui rintasyöpään muutamia vuosia sitten ja syöpäkasvain oli juuri siinä kohdassa, missä hänen kännykkänsä oli ollut paidan taskussa. Äitini on vanhan kansan ihminen mutta hänkin alkoi epäilemään kännykän aiheuttaneen rintasyövän. Itse henkilökohtaisesti uskon säteilyn ainakin edesauttaneen syövän syntyä.
No mitä väliä sillä on olisko se kännykästä tai vaikka deodorantista se syöpä lähtöisin. Mene lääkäriin jos epäilet syöpää.
OT, miten sä pidät kännykkää rintojen päällä netissä surfatessasi? Miten iso kapula sulla oikein onkaan?