Toys R Us:n nettikaupassa lelut -20%
Vain tänään ja ilmainen toimitus kaupan päälle. Satuin äsken huomaamaan kun kävin surffailemassa (ja nappasin yhden joululahjan samalla). Viimeksi alennuksien aikaan sai jonottaa sivuille toista tuntia, eikö nyt kukaan ole huomannut? x)
Kommentit (4)
Kiitos vinkistä, tilasin juuri tuolta lapselle yhden toivomansa lelun 18e alennuksella, hinnaksi jäin vain 11e. Ja ilman toimituskuluja.
Miksi mä en pysty tilaamaan tuolta mitään? Aina kun yritän edetä tilausvahvistuskohtaan, sivusto ilmoittaa että "tapahtui virhe". Yritin sekä kortilla että laskulla, sama homma. Nordean nettipankkia ei ole, joten sitä en voi käyttää. Onko sivustossa vika vai mussa?
Vähän ärsyttää, kun löysin tuolta lahjoja jotka haluaisin, niin jos en sitten pystykään maksamaan niitä mitenkään tai tilaamaan.
Apua?
[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 19:51"]
Miksi mä en pysty tilaamaan tuolta mitään? Aina kun yritän edetä tilausvahvistuskohtaan, sivusto ilmoittaa että "tapahtui virhe". Yritin sekä kortilla että laskulla, sama homma. Nordean nettipankkia ei ole, joten sitä en voi käyttää. Onko sivustossa vika vai mussa?
Vähän ärsyttää, kun löysin tuolta lahjoja jotka haluaisin, niin jos en sitten pystykään maksamaan niitä mitenkään tai tilaamaan.
Apua?
[/quote]
Kaverille kävi samoin. Minä sitten tilasin sille suoraan sen osoitteeseen ja se laitto mulle rahat tilille.
Kiitos vinkistä! Tilasin just 3 pojalle Legoja hyvällä alennuksella