Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

WoW, mun lapsi 15v. lähtee kielikurssille ja

Vierailija
23.11.2013 |

ensi kesänä lähtee 3 viikoksi. Oon tosi ylpee, että haluu ja uskaltaa lähtee.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullut kovinkaan hyvää Englannissa pidettävistä kielikursseista. Itse olin Kaliforniassa, siellä meillä oli kova kuri ja valvonta. Mutta hauskaa oli, ja opettavaista.

Vierailija
22/26 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 18:10"]

Olin 14 vuotiaana Eastbournissa. Upea kokemus, opin paljon, ihania muistoja ja paljon uusia kavereita

[/quote]

Niin olin minäkin (intensiivikurssilla) pari vuotta vanhempana. 12 opiskelijan ryhmästä kaksi tyttöä olivat juoneet itsensä känniin yhtenä perjantaina, mutta ymmärtääkseni harrastivat samaa kotonakin. Ehkä meno on muuttunut 90-luvulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi oli saman ikäisenä Englannissa. Hyvin meni reissu ja kielen taitokin on aivan eri tasoa kuin ennen reissua. 

Vierailija
24/26 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 20:38"]

Itse olin myös 17v EF kielikurssilla Brightonissa 5 viikkoa ja tunteja päivässä oli 3 ja loput istuttiin rannalla ja ryypättiin. Hauskaa oli mutt minun lapseni ei ikinä kielikurssille lähde :)

[/quote]

Etkö oppinut mitään? Kai se nuoren itsensäkin vastuulla että jotain reissussa oppii. Ei oppia voi päähän kaataa, täytyy itsekin jotain yrittää. Luulisi jo 17-vuotiaalla olevan jo sen verran älliä päässä, että jos lähtee opiskelemaan englantia Englantiin niin opiskelisi sitä myös eikä ryyppis rannoilla :-).

Vierailija
25/26 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kai se niin on, että ne nuoret jotka juovat ja harrastavat seksisuhteita kielimatkoilla, tekevät sitä myös kotimaassa. Sitten on toinen porukka, joka lähtee opiskeleman ja oikeasti parantamaan kielitaitoaan sinne.

Vierailija
26/26 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tyttö kävi ystävänsä kanssa 15-, 16- ja 17-vuotiaana kielikurssilla eri puolilla eurooppaa. tytön ystävän äiti toivoi, että lapsensa kielitaito paranisi ja omani lähti seuraksi. molemmilla paranivat kielitaidot, kumpaakaan ei ryöstetty, raiskattu eivätkä joutuneet sairaalaan alkoholimyrkytyksen vuoksi. yhteen isäntäperheistä tytöt pitävät edelleen yhteyttä, vaikka tuosta kurssista on aikaa jo 5 vuotta. 

jos joku on joskus kuullut jonkun mahdollisesti ryypänneen kielikurssinsa läpi, on monen monta jotakuta, joka näin ei ole tehnyt. älä siis huolehdi liikoja.