Vihaan sanaa "huikea". Vihaan teitä, jotka käytätte sitä. ev
Kommentit (41)
Anelen tyyliin; vihaa mua jäätävän huikeesti. Kiksit mulle, viha sulle.
No tuossapa huikea peruste vihata toista ihmistä.
Et ole yksin. Vihaan kyseistä sanaa ja sen käyttäjiä yli kaiken.
VIHAAN HK:N RYPSOPORAS MAINOSTA JOSSA ON "HUIKEAN HYVÄÄ LIHAA", VAIKKa OLEN VALKOINEN PUNAISTA LIHAA SYÖVÄ HETERO.
MIKSI KÄYTETÄÄN TUOTA SANAA EI TAIDA OLLA KAIKKI RUNKKARIT KANOTISSA!!!
vihaan sanoja juurikin ja fantastista
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 20:35"]
VIHAAN HK:N RYPSOPORAS MAINOSTA JOSSA ON "HUIKEAN HYVÄÄ LIHAA", VAIKKa OLEN VALKOINEN PUNAISTA LIHAA SYÖVÄ HETERO.
MIKSI KÄYTETÄÄN TUOTA SANAA EI TAIDA OLLA KAIKKI RUNKKARIT KANOTISSA!!!
[/quote]
No huh huh, hih hih ja hah hah! Opettele kirjoittamaan.
t. Quote
Huikea tammikuu oli ja vielä huikeampaa tulossa. Kesä se vasta huikea on.
I agree.
"Huikea matka" on kauhein ilmaisu nykykielessä ja -maailmassa.
Mun ala-asteen open monista elämänviisauksista oli ohje "Minä en vihaa ketään, sinunkaan ei pitäisi, viha vain syö ihmistä".
Mä inhoan sanaa kompakti.
Huikeaa käyttää pääosin homot. Laskekaas kuinka monta kertaa se sanotaan jossain sisustusohjelmassa!
Tervetuloa firmojen markkinointiosastoille pääkaupunkiseudulla. Siellä huikeat vedot ja muut kaikuu käytävillä koko ajan. Eikä niitä käytetä läpällä. Ja on naisvaltainen ala.
On tää vaan huikeaa. Jaxuhali sulle raksupoksu ap.
Jäätävän huikea keskustelu, elikkä ketju.
Aivan huikeaa, kun jotkut jaksaa nähdä vaivaa tehdäkseen tällaisia keskusteluja! Jatkakaa samaan malliin, hyvää työtä AP!
"Mieletöntä" on toinen loppuunpalanut sana. Huikeen mieletöntä. Kai juontajien on turvallista käyttää noita. Ei ikäänkuin tule sanoneeksi mitään. Ainakaan omaperäistä. Ihan tulee ne Peteliuksen "upeeta mahtavaa" jutut mieleen.
AIVAN on myös yksi näitä ällösanoja. Siis pelkästään AIVAN (paino jälkimmäisellä tavulla). Toi huikea ja jäätävä on entisaikojen UPEA. Inhottavia sanoja kaikki. Ja vielä se, että jokin vaikkapa tuoksuu hyvälle - ei hyvältä, niinkuin oikein olisi sanoa. Olen ymmärtänyt että tuo lle-pääte näissä yhteyksissä tulee jostain helvetin murteesta.
Sitten ok o-kei (taas paino jälkimmäisellä tavulla, hieman laskien loppua kohti). On varmaan hyvinkin merkittävää sanoa o-kei ....
Ja näitä Lidlin kesäperhemainoksia inhoan. Etenkin Lasse Karkjärven roolia, vaikka Karkjärvi on ihan hyvä näyttelijä. Mistähän ne on muuten löytäneet niin kammottavan näköisen vaalean teinipojan siihen mainokseen. Onnistuneesti vielä hampaatkin törröllään ...
Vihaan sanaa pöhinä.