Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin ekan kännykkäni vuonna 1997.

Vierailija
04.09.2013 |

Se oli Nokia 2110i, sen jälkeen sain työsuhdeluurin 6110i joka kesti viisi vuotta, sitten communicator ja toinen communicator ja nyt Lumia. Eli kuudessatoista vuodessa 5 matkapuhelinta. Nokia kestää.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 09:06"]

Se oli Nokia 2110i, sen jälkeen sain työsuhdeluurin 6110i joka kesti viisi vuotta, sitten communicator ja toinen communicator ja nyt Lumia. Eli kuudessatoista vuodessa 5 matkapuhelinta. Nokia kestää.

[/quote]

Minä en ostanut, vaan sain joululahjaksi 1997. Olin 16-vuotias. Tähän syksyyn asti olen käyttänyt Nokioita, nyt vaihdoin iPhoneen. 

Mulla on ollut pitkälle toistakymmentä puhelinta. Ei siksi, että olisivat menneet rikki, mutta uuden puhelimen on saanut niin helposti vaihtamalla liittymää. Vielä 10v sitten kilpailu asiakkaista oli niin kovaa, että puhelimia sai ilmaiseksi liittymien mukana, sitten piti sitoutua pariksi vuodeksi sen puhelimen takia ja nyt on näitä osamaksusysteemejä.

Lapsillakin taitaa olla jo kolmannet Nokiat käytössä kaikilla..

Vierailija
2/4 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sain ensimmäisen kännykkäni vuonna 1997. Ei ole mitään hajua minkä mallisia puhelimia on sen jälkeen ollut, kaikki Nokiaa. Varmaan vuoden parin välein puhelinta on tullut vaihdettua, en varmasti edes muista kaikkia puhelimiani.

Kaipa se puhelin kestäisi, mutta jonkun karvalakkimallin tilalle on halunnut aina paremman. Tai no, ehkä mies on halunnut sen paremman ja mä olen aina saanut sen vanhat puhelimet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin vuonna 1999 Siemens M35:n. Sama yhä käytössä. Koskaan ei ole tarvinnut mitään korjauksia. Akkuja siihen ei valitettavasti enää saa.

Vierailija
4/4 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja aikoja minäkin hankin ensimmäisen matkapuhelimeni, veljeni lievästä painostuksesta, koska siihen aikaan jouduin ajamaan pitkiä matkoja ja pitkät taipaleet olivat asumattomia. Se oli sellainen musta halko, joka ei todellakaan kadonnut käsilaukun pohjalle niin kuin nykyiset pienet kapulat. Tuon ensimmäisen puhelimen jälkeen kapuloita on ehtinyt olla useita. Nokia simpukkamallit olivat pettymys: niitä minulla oli kaksi eivätkä ne kestäneet kuin vähän aikaa, toinen ei edes vuottakaan. Vielä kerran hankin nokialaisen, mutta kun siitä aika jättää, taidan siirtyä johonkin toiseen merkkiin. Kieltämättä eilisillä tapahtumillakin on vaikutusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi