Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en kestä naapuriani

Vierailija
23.11.2013 |

viikkotolkulla huutaa, kirkuu, raivoaa ja paiskoo tavaroita. käyttäytyy todella aggresiivisesti.. olen katsellut tätä menoa jo yli puoli vuotta, laittaen lappuja luukusta ja soittanut isännöitsijälle. minulla on 20 sivua täynnä aikoja ja päivämääriä jolloin naapuri häiritsee.. mikään ei auta. Olen käsittämättömän väsynyt, en tiedä mitä tekisin

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta pois. Jos tuo tapahtuu päivällä ei riitä häätöön. Jos yöllä tarvitset toisenkin valituksentekijän.

Vierailija
2/17 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita seuraavaksi poliisit. Käy juttelemassa muille naapureille ja kysy, häiritseekö tyyppi heitäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapahtuu aamulla hiljaisuuden aikaan, noin kuudelta ja itsellä herätys olisi seitsemältä.. en saa nukuttua huudolta. lapseni kärsii myös. kotiin tullessa huutaminen yleensä jatkuu.. joskus myös ilta 9-10 aikoihin. En ole törmännyt koskaan kyseiseen tyyppiin , mutta äänen perusteella on nuorehko nainen. En tiedä kenelle raivoaa

Vierailija
4/17 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

poliisille soittamista olen ajatellutkin. pitääpä jutella jonkun naapurin kanssa myös kun sattuu joku tulemaan vastaan.

ap

Vierailija
5/17 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ootko ottanut yhteyttä isännöitsijään? Eikö hän ole neuvonut miten toimia?

Vierailija
6/17 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ottanut siihen yhteyttä. sanoo että pitää ottaa monta sivullista häirintä-aikoja ylös ja laittaa hhänelle sähköpostilla ja soittaa sitten heille. mutta en vaan usko että se mitään tulee auttamaan! kun eivät noi laputkaan ole auttaneet.

Vierailija
7/17 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä naapuri on näissä tilanteissa aika voimaton. Itsellä oli samantyyppinen tilanne joskus. Isännöitsijä sanoi, että ainakin kolme muuta naapuria on oltava tukemassa tarinaa. Soittelin ovikelloja, eivätkä avanneet. Arvasivat varmaan mistä kyse, kun yksi juoruämmä oli valistanut edelleen, kun purin sieluani pihalla. Kukaan ei halunnut puuttua. Mä muuttaisin pois.

Vierailija
8/17 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi ei tule, jos joku kirkuu asunnossaan hiljaisuusajan ulkopuolella. Pitää olla kunnon bailut yöaikaan.

Vierailija
9/17 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tässä sinulle samanlainen väsynyt ihminen, nimittäin minä!

Naapurissa tapellaan öisin, juovat ja polttavat ties mitä, bileitä on ja porukkaa ramppaa pitkin yötä asunnossa. Olen tehnyt valituksia kahden eri talouden kanssa, isännöitsijän mukaan tämä häirikkö olisi saamassa nyt häädön. Vaan meni viikkoja...kuukausi...toinenkin...ja tuolla tuo vieläkin asuu ja häiriköi!! Isännöitsijältä olen saanut tasan yhden kirjeen viime aikoina ja siinä ilmoitettiin, että asuntomme vuokra nousee 4,9%.

t. kohta ex-asukas

Vierailija
10/17 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 jatkaa: Lisäksi isännöitsijä sanoi, että on mahdollista saada kotiin tulemaan puolueeton henkilö kuuntelemaan ja todistamaan. En tiedä, onko nykyään mahdollista, kun tästä on jo aikaa. (Meillä oli kyse järkyttävästä musiikin huudatuksesta.)

Vierailija
11/17 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numero kylmpille: soita aina poliisit, siis AINA kun tuollainen meno ja meininki on öisin päällä. Kyseessä saattaa olla myös ns. huumeluukku. Mitä enemmän kotihälytyksiä sen parempi häädön kannalta. Naapurisi ei saa tietää kuka poliisit hälytti.

Vierailija
12/17 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo on verrattavissa jo jonkinmoiseen kotirauhan häirintään. voiko niistä saada sakot?

Vierailija
13/17 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullaan selvästi mitä naapuri raivoaa. Hokee joka sanan väliin vittua :( joskus herään viikonloppuöisin koviin seksiääniin jotka kestää sitten sen tunnin ja alkaa taas uudelleen.. Ap

Vierailija
14/17 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita 112, kuulostaa jo mielenterveysongelmalta, johon pitäisi puuttua. Eikö sitä kautta soiteta joka tapauksessa poliiseillekin?

Oma naapurini käyttäytyi samoin ja päätyi jonnekin laitokseen hoitoon.

Ei terve ihminen päivätolkulla meuhkaa noin, vaikka olisi mikä kriisi.

Vierailija
15/17 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä monellakin kokemuksia vastaavasta. Neuvoista päätellen ei. Poliisit ei hae mielenterveyspotilasta jos hän on asunnossaan suht tolkuissaan. Poliisi ei myöskään tule päivällä pikkumetelin vuoksi. Nimim. kokemusta on

Vierailija
16/17 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tässä sitten voi tehdä?? kun en todellakaan uskalla mennä ovelle pimpottamaan, saisin varmasti turpaani. ap

Vierailija
17/17 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 17:36"]

mitä tässä sitten voi tehdä?? kun en todellakaan uskalla mennä ovelle pimpottamaan, saisin varmasti turpaani. ap

[/quote]

Hankit niiltä muilta naapureilta (mahdollisimman monta) allekirjoituksen valituskirjelmään ja toimitat sen ja ne kyttäysraportit isännäitsijälle. Sitten soittelet isännöitsijälle viikottain et "mitä asialle kuuluu?".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme