Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiat, jotka ärsyttää yleensä muita ihmisiä, muttei sinua?

Vierailija
23.11.2013 |

Minä aloitan:
Pienet sotkut kuten esim leivänmurut pöydällä tai kohtuullinen kasa tiskaamattomia astioita.
Se, että tarjotaan jotain halpaa kahvilaatua. (Minulle kahvin maulla ei ole niin suurta merkitystä, vaan sillä, että siitä saa hyvää mieltä ja piristystä päivään.)
Lämmin kalja. (Olennaisinta alkoholissa on minulle se, että se menee päähän. ;))
Lämmin maito. (Joskus lapsena saatoin valittaa siitä, mutta nyt elämää nähneenä sillä ei enää ole mitään merkitystä.)
Sinuttelu tai säsättely. (Päin vastoin; inhoan teitittelyä, joka saa minut tuntemaan itseni vanhaksi. :()
Se, että joku päivittää kaikki tekemisensä facebookiin. (Jotkut nimeomaan vie sen tahallaan niin pitkälle, että siitä tulee tosi ironista ja hauskaa.)
No joo, siinä nyt alkuun muutamia.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 10:54"]

Minua ei häiritse:

6) "Outous". Sosiaalisten käyttäytymisnormien rikkominen. Kaikkein mielenkiintoisimpia ovat ihmiset, jotka eroavat massasta ja saavat mut miettimään asioita eri kantilta. Ei tosin ärsytä ihmiset, jotka ovat osana "massaa". Ihan sama mulle. 

9) Ihmiset, jotka puhuvat paljon itsestään eivätkä kysele muiden asioista. Enemmän ärsyttää ihmiset, jotka koittavat olla mieliksi. Mun mielestä on ihanaa, jos joku on innostunut omasta elämästään. Se on inspiroivaa. :-) 

[/quote]

Ihana! Kiitos!

Vierailija
42/42 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat samat kuin mitä muut on maininneet. Ei ärsytä.

Ei myöskään silittämättömät ikkunaverhot. Ihmettelen, miksi kaveri oli ihan "apua, täytyyhän ne silittää ennen ripustamista". Hittooko sillä on väliä =)

Auki olevat kaapit tai ovet. Koirankarvat ruuassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän