Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hallitus vaatii henkilötunnuksen uudistamista sukupuolineutraaliksi – miljardihanketta vastustavalla kansalaisaloitteella jo yli 45 000 kannatusilmoitusta

Vierailija
22.09.2020 |

Joko sinä olet allekirjoittanut?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas Marinin ”minun hallitukseni” vauhdissa.

Eikö riittänyt, että Marin tuhosi Suomen talouden tuolla EU-tukipaketilla?

Pitääkö vielä tehdä tällainen turhaakin turhempi uudistus tässä taloustilanteessa?

Ei kyllä äly päätä pakota tällä hallituksella.

Se oli Sipilän "minun hallitukseni" joka oli vauhdissa. Se nimittäin aloitti henkilötunnusten uudistusprosessin. 

Vieläkö se Sanna jaksaa lähettää niitä Whatsapp viestejä, että ihmiset menisivät kehumaan?

Kyllä on turhaakin turhempi uudistus.

Miksi sitten Sipilän hallitus aloitti henkilötunnusten uudistusprosessin?

Vierailija
22/24 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en totta puhuen edes tiennyt, että hetu on sukupuolen mukaan. Luulin, että kasa numeroita ja kirjaimia. Luin vasta jokunen vuosi sitten aiheesta. Enkä osaa edelleenkään katsoa, että jaahas tän hetu on miehen ja tän naisen. Tsekkaan vaan kaupan kassalla syntymäajan. Olen/koen olevani androgyyni, että sinänsä mulle on yks hailee joku hetu. Pari sukupuoltansa vaihtanutta ystävääni ei myöskään koskaan ole valittanut sitä, että hetu on väärän sukupuolen, kysyin varta vasten nyt asiaa, joten pistää miettimään onko ongelma marginaalinen vai globaali?

Sukupuolta ei voi vaihtaa. Omaa mielipidettä ja kapinan kohdetta toki voi. Sulla on ne kromosomit ja vehkeet mitä on. Kellään ei ole auktoriteettia mennä niiden yli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taloustilanteessa pitää elää suu säkkiä myöten.

Vierailija
24/24 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahan tuhlaamista. Tässä tilanteessa ei missään nimessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi