Minua ja ystävääni luultu usein lesbopariskunnaksi... miksi?
Olemme lapsesta asti olleet hyvin läheisiä. Näemme nykyäänkin lähes päivittäin. Kun ystäväni muuttamassa kiertelin hänen kanssaan huonekalukauppoja. Silloin monet myyjät luulivat meidän shoppailevan yhteiseen kotiin ja ostavan muun muassa yhteistä sänkyä. Minä olin tuolloin vielä raskaana joten myyjä näki sopivaksi onnitella meitä molempia :D Tätä on tapahtunut nytkin kun lapseni on jo syntynyt. Kaupungilla jos kävellään kahdestaan vaunujen kanssa, saadaan me paljon "halveksuvia" katseita varsinkin venhemmilta henkilöiltä ja kaupan kassat ja kahviloiden myyjät varsinkin vihjailevat usein siihen suuntaan.
Ei se meitä haittaa naureskellaan sitten jälkikäteen miehillemme :D Molemmat pukeudutaan naisellisesti (ei siis kuten stereotyyppinen lesbo pukeutuu) meillä on pitkät hiukset molemmilla jne... Eikä tosiaan hypitä tuolla käsi kädessä :D Mistähän moinen johtuu?
Kommentit (8)
Ettei vain oltaisi kaappisellaisia? :)
Muut vaistoavat että olette todellisuudessa pariskunta, jolla on miehet ikään kuin silmänlumeeksi? Suomiversio Brokeback Mountainista?
Yleensä sänkyosoksille mennään sen oman kumppanin kanssa, joten se selittää tuon huonekalukauppa episodin.
Ehkä kyseinen juttu sai teidät vain harhaluuloisiksi ja todellisuudessa ne kassojen ja vanhusten "halveksuvat" katseet ovat ainoastaan päänne sisässä?
Joo no siis tään sänky homma meni niin että ystäväni oli tuolloin vielä sinkku. Tästä on nyt jo aikaa. Siksi minä olin seurana mukana :) Ja ei kyllä tosiaan olla kaapissa, ihan julkiheteroita molemmat :D
-ap
Mulla ja parhaalla kaverillani on molemmilla lyhyet hiukset (mulla oli ihan poikatukka yhdessä vaiheessa), ja olemme joskus pohtineet, että luullaankohan meitä lesbopariksi, kun liikumme kaupungilla vauvani kanssa. Ei kukaan kyllä ole koskaan mitään sellaista vihjaillut, tai sitten emme vain ole tajunneet :) En osaa sanoa, mikä teidän kohdalla nuo kommentit voisi aiheuttaa.
Voihan se toki olla että kun ollaan tosiaan ihan pienistä asti oltu läheisiä kavereita ja oikeastaan melkein siskoksia että välit on niin läheiset että ihmiset lukee väärin. Voihan se johtua ihan pikkujutuista, joku tietty katse, juuri tuo kuinka lähellä kävelee... Ei vaan ole tullut itse ajateltua. Mutta tosiaan naurattaa vaan :D
Tuttu tunne! Minua ja parasta ystävääni on miljoonat kerrat luultu pariksi, ja jos ei pariksi, niin siskoiksi. Oletan sen johtuvat siitä, että olemme todella läheisiä ja samanoloisia. Jos joku nappaa otteen keskustelustamme, voi hän hyvinkin olettaa että kyseessä on pariskunta, kun puhumme toisillemme niin tuttavallisesti, ja toinen monesti tietää mitä toinen aikoo sanoa ennen kuin sanookaan. Usein myös leikkimielisesti vitsailemme toistemme huonoista puolista jne. Ihmiset ei vaan ole selvästikään tottuneet, että aikuisilla voi olla yhtä läheistä ystävyyttä kuin lapsena/nuorena on. Ehkä teilläkin näin, eli olette niin läheisiä etteivät muut ole tottuneet siihen että ystävän kanssa voi olla todella läheinen aikuisiällä (kuin siskon tai puolison). Meilläkin moelmmilla puolisot, ja ihan heteroita olemme.
Enpä ole ikinä tuollaiseen suhtautumiseen törmännyt.
Ehkäpä te olette jotenkin erityisen läheisen oloisia, kuljette tosi lähekkäin toisianne ettekä puhu kovaan ääneen miehistä tms. Vaikea sanoa, ehkä jos näkisin kuvanne, voisi aueta paremmin. Yleensä pareittain kulkevat naiset ei herätä mussa mitään lesbosignaaleja, elleivät ole stereotyyppisen lesbon näköisiä tai kulje käsi kädessä.