Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti mitä olet tänään syönyt/juonut

Vierailija
22.09.2020 |

Minä:
- Aamulla 2 kuppia kahvia rasvattomalla maidolla ja puuroa (ohje mikropuurosta kaurahiutalepaketin kyljestä veteen tehtynä) ja sinne sokeritonta mehukeittoa joukkoon.
- Noin klo 13 4 riisikakkua ja 3 luumua.
- Noin klo 16 Hetki-salaatti ja kuppi teetä.

Ehkä syön vielä riisikakkuja...

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aamulla klo 6.00-7.00 kaksi kuppia mustaa kahvia ja eletrolyyttijuoma.

Päivälliseksi 1/2 kiinankaali, lehtisalaattia, n. 15 fetakuutiota, 3 kanankoipipalaa (ei reisiosaa), 1rkl majoneesia ja vitamiinipore.

Iltapalaksi syön todennäköisesti rasvaista raejuustoa ja muutaman pähkinän.

Laihdutan ketogeenisen pätkäpaaston keinoin. Syön siis vain klo 16-20 välillä, joskus vain kerran päivässä. Kiloja lähtenyt 18 viidessä kuukaudessa.

Tää ei nyt vissiin laihdutuskeskustelu ollut tarkoitus olla, mutta en voi olla kommentoimatta, että ihan saman määrän olen samassa ajassa laihtunut ns. normaalilla syömisrytmillä ja tavan kotiruualla, tosin keitto ja salaattipainotteisesti syömällä. Siis miksi pitäisi olla syömättä 20 tuntia? Mitä tekee elimistölle ja aineenvaihdunnalla?

Itse en enää laihduta, vaan olen pätkäpaastolla ihan elämäntapana. Terveyshyödyistä täällä: https://patkapaasto.com/terveyshyodyt/

Tänään aamulla 2 kuppia mustaa kahvia, aamupäivällä vettä ja kuppi kahvia.

Lounas klo 12; jauhelihapihvi + vihersalaatti fetajuustolla ja oliiviöljykastikkeella (se energia!)

Illalla vielä kanafile ja kasvisgratiini, jälkkäriksi maustamaton jugurtti mustikoilla.

Vierailija
62/79 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvia. Olen säännöstellyt kahvinvalkaisijaa, viimeinen kuppi menossa sillä höystettynä. Kaapit on tullut syötyä totaalisen tyhjiksi.

Tänään en siis syö mitään, en viitsi pelkkää tomaattimurskaakaan keitellä.

Eikö sinulla ole ruokaa vai onko tuo joku dieetti? Tomaattimurskasta saa muuten ihan hyvän tomaattikeiton, kun laittaa tarpeeksi mausteita.

En ole jaksanut kauppaan muutamaan viikkoon. Ja nytkin tuulee niin ettei innosta lähteä pyöräilemaan 15 km lenkkiä.

En pidä tomaattikeitosta, joten saa tuo murska puolestani olla vaikka hetken sitä tulikin harkittua.

Minulla ei ole nälkä joten eiköhän tässä huomiseen pärjätä, olen vuosien varrella tottunut paastoilemaan enemmän ja vähemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

8:00 Iso kuppi kahvia maidolla.

9:00 Kaurapuuroa, jossa oli siemeniä, maitoa ja päällä marjoja ja vähän hunajaa.

11:30 Kaksi kaalikäärylettä, peruna, paahdettuja punajuuria, ruskeaa kastiketta, puolukoita, salaattia, kiisseliä kermavaahtonokareella, kahvi maidolla (työpaikkalounas, näitä oli ikävä keväällä)

14:30 Iso kuppi teetä sokeripalalla, muutama kollegan tarjoama karkki

18:00 Kaksi leipää juustolla, kurkkua ja kukkakaalia hummukseen dipattuna

Laitan vielä broilerin rintafileitä uunissa, sienirisottoa ja salaattia iltaruuaksi

Vierailija
64/79 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvia. Olen säännöstellyt kahvinvalkaisijaa, viimeinen kuppi menossa sillä höystettynä. Kaapit on tullut syötyä totaalisen tyhjiksi.

Tänään en siis syö mitään, en viitsi pelkkää tomaattimurskaakaan keitellä.

Eikö sinulla ole ruokaa vai onko tuo joku dieetti? Tomaattimurskasta saa muuten ihan hyvän tomaattikeiton, kun laittaa tarpeeksi mausteita.

En ole jaksanut kauppaan muutamaan viikkoon. Ja nytkin tuulee niin ettei innosta lähteä pyöräilemaan 15 km lenkkiä.

En pidä tomaattikeitosta, joten saa tuo murska puolestani olla vaikka hetken sitä tulikin harkittua.

Minulla ei ole nälkä joten eiköhän tässä huomiseen pärjätä, olen vuosien varrella tottunut paastoilemaan enemmän ja vähemmän.

Outoa.

Vierailija
65/79 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kuppia mustaa kahvia

Kaksi parapähkinää

Chiavanukas, chian siemeniä kookosjuomassa ja tilkka hunajaa

Kaksi röstiä, kantarellejä, kevätsipulia, lampaanmaitohalloumia(1/3 paketista)

Lidlin baby leaf-sekoitusta vaalealla balsamicokastikkeella

Kanafilepalasia, tattarinäkkäriä juurevalla

Pala tummaa suklaata.

Vierailija
66/79 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mangorahkan, puolikas Subway-leipä kalkkunalla, kookosmaito on tehtyä kanakeittoa kaksi lautasellista

Vierailija
67/79 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala kahvia, makaronitonnikalaa lautasellinen

Välipala: kahvi ja pulla

Lounas: nuudeleita lautasellinen

Välipala: kahvi, pieni banaani&4 lakupalaa

Illallinen: jauhelihakeittoa lautasellinen

Iltapala: kahvi ja neljä pientä veteen leivottua korvapuustia

Lisäksi vettä noin litra, b- ja c-poretabletit, d-vitamiini, ubikinon ja valeriaanaa yöks

Vierailija
68/79 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupalaksi leipää, luonaaksi hernekeittoa, iltapalaksi siemennestettä.

Vierailija
69/79 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupuuro, kahvi ja mehu, koululounas, smoothie, suklaalevyn jämiä ja valmissalaatti.

Vierailija
70/79 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauheliha-perunasoselaatikkoa, pienen annoksen jäätelöä.

Jauhelihakastiketta, makaronia ja porkkanaa.

Kuppi kahvia ja 2 Marie keksiä.

Ehkä vielä myöhemmin teetä.

Vierailija
71/79 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3 * Nutrilett suklaa VLCD ja pieni lautasellinen salaattia, jossa lehtisalaattia, kurkkua, tomaattia ja porkkanaraastetta. (Viidettä viikkoa sairaalan painonhallintaryhmässä, yhteensä 12 viikkoa pitäisi tällä litkulla elää)

Oi, ikävä kuuri. Näiden kuurien jälkeen paluu normaaliin syömiseen voi olla haastavaa.

Tsemppiä ja onnistumista tavoitteeseen pääsemiseen :)

Vierailija
72/79 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi ruisleipää ja kaksi paahtista maksamakkaralla ja paprikalla, kaksi paistettua kananmunaa. Soijapihvi kahdella cheddarviipaleella. Noin kolme dl kaalilaatikkoa. Kahvia mustana ja vettä. En syö koskaan kuuden jälkeen illalla eli siinä ne oäivän syömiset.

Vierailija
73/79 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamiainen: kuppi maitokahvia, laktoositon maustamaton AB-jogurtti, puolukoita, puolikas banaania, 8 pähkinää ja omena.

Lounas: 2 pientä perunaa, possukastiketta, puolikas lasi piimää, runsaasti salaattia ilman kastiketta.

Välipala: vähäsokerinen kaura-gurtti ja omena.

Päivällinen: kanaa grillistä, salaattia, leipäkrutonkeja ja vettä.

Illalla: 2 lasia viiniä.

Lisäksi oon litkinyt pitkin päivää vettä a vihreää teetä.

Vierailija
74/79 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syönyt liikaa kuten tavallista. Aamulla lautasellinen kaurapuuroa mustikoilla ja kaksi ruisleipää juustolla ja kurkulla. Toinen leivistä ainakin liikaa. Kahvia kauramaidolla. Lounas itse tehtyä kasvispunajuurikeittoa täysi lautasellinen ison pinon juustoa kanssa (juustossa kaloreita vaikka kuinka). Kaksi kaurapaahtoleipää margariinilla ja omenahillolla jälkkäriksi. Päivällinen puoli pakkausta pinaattilättyjä samalla hillolla (tein tänään hilloa). Pari ohutta ruikkaria margariinilla ja juustolla. Kahvia kauramaidolla. Harvinaisen proteiiniköyhä päiväkin tänään.

Vierailija
75/79 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kuppi  mustaa kahvia ja kahvinmakuinen jugurtti

Lounaaksi eines jauhelihakeitto

2 tölkkiä colan makuista energiajuomaa

Päivälliseksi koskenlaskija-makaronilaatikkoa 

Iltapalaksi Fazerin sininen

Vierailija
76/79 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin viideltä, iso lasillinen vettä.

Klo 10 kahvia kolme kuppia, kananmuna, pala juustoa.

Klo 15 kana-kasvisgratiinia, kahvia, pieni jäätelöpuikko.

Vettä.

Klo äsken, lisää gratiinia.

Aion vielä nautiskella kupposen teetä ennen nukkumaan menoa.

Vierailija
77/79 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounaalla kalkkunakiusausta ja punajuurilohkoja, autossa muutaman turkinpippurin, töiden jälkeen kaksi karjalanpiirakkaa päällä juustoa, kinkkua, suppiksia ja smetanaa ja nyt illalla kaksi vihannesleipää (kurkku+tomaatti). Kaksi isoa mukia kahvia ja yksi teetä.

Vierailija
78/79 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla puuroa mihin sekoitin marjoja ja maapähkinävoita. Kuppi kahvia soijamaidolla.

Lounaaksi munakas juustolla ja tomaatilla. Söin myös palan leipää + omena.

Päivälliseksi kanawrappeja joissa myös runsaasti kasviksia. Join myös lasin kokista.

Äsken söin palan suklaata ja omenan.

Vierailija
79/79 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitokahvia, 3 voisämpylää kinkulla ja juustolla, kaksi kalamurekepihviä, sokeritonta mehua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme