Rehellisesti mitä olet tänään syönyt/juonut
Minä:
- Aamulla 2 kuppia kahvia rasvattomalla maidolla ja puuroa (ohje mikropuurosta kaurahiutalepaketin kyljestä veteen tehtynä) ja sinne sokeritonta mehukeittoa joukkoon.
- Noin klo 13 4 riisikakkua ja 3 luumua.
- Noin klo 16 Hetki-salaatti ja kuppi teetä.
Ehkä syön vielä riisikakkuja...
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvia. Olen säännöstellyt kahvinvalkaisijaa, viimeinen kuppi menossa sillä höystettynä. Kaapit on tullut syötyä totaalisen tyhjiksi.
Tänään en siis syö mitään, en viitsi pelkkää tomaattimurskaakaan keitellä.Eikö sinulla ole ruokaa vai onko tuo joku dieetti? Tomaattimurskasta saa muuten ihan hyvän tomaattikeiton, kun laittaa tarpeeksi mausteita.
En ole jaksanut kauppaan muutamaan viikkoon. Ja nytkin tuulee niin ettei innosta lähteä pyöräilemaan 15 km lenkkiä.
En pidä tomaattikeitosta, joten saa tuo murska puolestani olla vaikka hetken sitä tulikin harkittua.
Minulla ei ole nälkä joten eiköhän tässä huomiseen pärjätä, olen vuosien varrella tottunut paastoilemaan enemmän ja vähemmän.
8:00 Iso kuppi kahvia maidolla.
9:00 Kaurapuuroa, jossa oli siemeniä, maitoa ja päällä marjoja ja vähän hunajaa.
11:30 Kaksi kaalikäärylettä, peruna, paahdettuja punajuuria, ruskeaa kastiketta, puolukoita, salaattia, kiisseliä kermavaahtonokareella, kahvi maidolla (työpaikkalounas, näitä oli ikävä keväällä)
14:30 Iso kuppi teetä sokeripalalla, muutama kollegan tarjoama karkki
18:00 Kaksi leipää juustolla, kurkkua ja kukkakaalia hummukseen dipattuna
Laitan vielä broilerin rintafileitä uunissa, sienirisottoa ja salaattia iltaruuaksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvia. Olen säännöstellyt kahvinvalkaisijaa, viimeinen kuppi menossa sillä höystettynä. Kaapit on tullut syötyä totaalisen tyhjiksi.
Tänään en siis syö mitään, en viitsi pelkkää tomaattimurskaakaan keitellä.Eikö sinulla ole ruokaa vai onko tuo joku dieetti? Tomaattimurskasta saa muuten ihan hyvän tomaattikeiton, kun laittaa tarpeeksi mausteita.
En ole jaksanut kauppaan muutamaan viikkoon. Ja nytkin tuulee niin ettei innosta lähteä pyöräilemaan 15 km lenkkiä.
En pidä tomaattikeitosta, joten saa tuo murska puolestani olla vaikka hetken sitä tulikin harkittua.
Minulla ei ole nälkä joten eiköhän tässä huomiseen pärjätä, olen vuosien varrella tottunut paastoilemaan enemmän ja vähemmän.
Outoa.
Kaksi kuppia mustaa kahvia
Kaksi parapähkinää
Chiavanukas, chian siemeniä kookosjuomassa ja tilkka hunajaa
Kaksi röstiä, kantarellejä, kevätsipulia, lampaanmaitohalloumia(1/3 paketista)
Lidlin baby leaf-sekoitusta vaalealla balsamicokastikkeella
Kanafilepalasia, tattarinäkkäriä juurevalla
Pala tummaa suklaata.
Mangorahkan, puolikas Subway-leipä kalkkunalla, kookosmaito on tehtyä kanakeittoa kaksi lautasellista
Aamupala kahvia, makaronitonnikalaa lautasellinen
Välipala: kahvi ja pulla
Lounas: nuudeleita lautasellinen
Välipala: kahvi, pieni banaani&4 lakupalaa
Illallinen: jauhelihakeittoa lautasellinen
Iltapala: kahvi ja neljä pientä veteen leivottua korvapuustia
Lisäksi vettä noin litra, b- ja c-poretabletit, d-vitamiini, ubikinon ja valeriaanaa yöks
Aamupalaksi leipää, luonaaksi hernekeittoa, iltapalaksi siemennestettä.
Aamupuuro, kahvi ja mehu, koululounas, smoothie, suklaalevyn jämiä ja valmissalaatti.
Jauheliha-perunasoselaatikkoa, pienen annoksen jäätelöä.
Jauhelihakastiketta, makaronia ja porkkanaa.
Kuppi kahvia ja 2 Marie keksiä.
Ehkä vielä myöhemmin teetä.
Vierailija kirjoitti:
3 * Nutrilett suklaa VLCD ja pieni lautasellinen salaattia, jossa lehtisalaattia, kurkkua, tomaattia ja porkkanaraastetta. (Viidettä viikkoa sairaalan painonhallintaryhmässä, yhteensä 12 viikkoa pitäisi tällä litkulla elää)
Oi, ikävä kuuri. Näiden kuurien jälkeen paluu normaaliin syömiseen voi olla haastavaa.
Tsemppiä ja onnistumista tavoitteeseen pääsemiseen :)
Kaksi ruisleipää ja kaksi paahtista maksamakkaralla ja paprikalla, kaksi paistettua kananmunaa. Soijapihvi kahdella cheddarviipaleella. Noin kolme dl kaalilaatikkoa. Kahvia mustana ja vettä. En syö koskaan kuuden jälkeen illalla eli siinä ne oäivän syömiset.
Aamiainen: kuppi maitokahvia, laktoositon maustamaton AB-jogurtti, puolukoita, puolikas banaania, 8 pähkinää ja omena.
Lounas: 2 pientä perunaa, possukastiketta, puolikas lasi piimää, runsaasti salaattia ilman kastiketta.
Välipala: vähäsokerinen kaura-gurtti ja omena.
Päivällinen: kanaa grillistä, salaattia, leipäkrutonkeja ja vettä.
Illalla: 2 lasia viiniä.
Lisäksi oon litkinyt pitkin päivää vettä a vihreää teetä.
Syönyt liikaa kuten tavallista. Aamulla lautasellinen kaurapuuroa mustikoilla ja kaksi ruisleipää juustolla ja kurkulla. Toinen leivistä ainakin liikaa. Kahvia kauramaidolla. Lounas itse tehtyä kasvispunajuurikeittoa täysi lautasellinen ison pinon juustoa kanssa (juustossa kaloreita vaikka kuinka). Kaksi kaurapaahtoleipää margariinilla ja omenahillolla jälkkäriksi. Päivällinen puoli pakkausta pinaattilättyjä samalla hillolla (tein tänään hilloa). Pari ohutta ruikkaria margariinilla ja juustolla. Kahvia kauramaidolla. Harvinaisen proteiiniköyhä päiväkin tänään.
Aamulla kuppi mustaa kahvia ja kahvinmakuinen jugurtti
Lounaaksi eines jauhelihakeitto
2 tölkkiä colan makuista energiajuomaa
Päivälliseksi koskenlaskija-makaronilaatikkoa
Iltapalaksi Fazerin sininen
Heräsin viideltä, iso lasillinen vettä.
Klo 10 kahvia kolme kuppia, kananmuna, pala juustoa.
Klo 15 kana-kasvisgratiinia, kahvia, pieni jäätelöpuikko.
Vettä.
Klo äsken, lisää gratiinia.
Aion vielä nautiskella kupposen teetä ennen nukkumaan menoa.
Lounaalla kalkkunakiusausta ja punajuurilohkoja, autossa muutaman turkinpippurin, töiden jälkeen kaksi karjalanpiirakkaa päällä juustoa, kinkkua, suppiksia ja smetanaa ja nyt illalla kaksi vihannesleipää (kurkku+tomaatti). Kaksi isoa mukia kahvia ja yksi teetä.
Aamulla puuroa mihin sekoitin marjoja ja maapähkinävoita. Kuppi kahvia soijamaidolla.
Lounaaksi munakas juustolla ja tomaatilla. Söin myös palan leipää + omena.
Päivälliseksi kanawrappeja joissa myös runsaasti kasviksia. Join myös lasin kokista.
Äsken söin palan suklaata ja omenan.
Maitokahvia, 3 voisämpylää kinkulla ja juustolla, kaksi kalamurekepihviä, sokeritonta mehua.
Itse en enää laihduta, vaan olen pätkäpaastolla ihan elämäntapana. Terveyshyödyistä täällä: https://patkapaasto.com/terveyshyodyt/
Tänään aamulla 2 kuppia mustaa kahvia, aamupäivällä vettä ja kuppi kahvia.
Lounas klo 12; jauhelihapihvi + vihersalaatti fetajuustolla ja oliiviöljykastikkeella (se energia!)
Illalla vielä kanafile ja kasvisgratiini, jälkkäriksi maustamaton jugurtti mustikoilla.