Rehellisesti mitä olet tänään syönyt/juonut
Minä:
- Aamulla 2 kuppia kahvia rasvattomalla maidolla ja puuroa (ohje mikropuurosta kaurahiutalepaketin kyljestä veteen tehtynä) ja sinne sokeritonta mehukeittoa joukkoon.
- Noin klo 13 4 riisikakkua ja 3 luumua.
- Noin klo 16 Hetki-salaatti ja kuppi teetä.
Ehkä syön vielä riisikakkuja...
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Aamu - klo 16 Kahvia 4 kuppia
16 vähän makaroonilaatikkoa
Nyt 2 ruisleipää, toinen vielä kesken, vähän jogurttia
Zinc
En muista ollenkaan olenko napsaissut välissä palan juustoa tai jotain sellaista, mutta en muistaakseni.
Waan nytpä muistan, kun en mitenkään koskaan mieti syömisiäni ;)
Napsaisin juu, tää pyöri takaraivossa, että mitä .. savulohta pari siivua, jotka olivat menossa tänään wanhaksi, että saa ne pois.
AAmulla kaksi kuppia kahvia vaalea makkaravoileipä.
Iltapäivällä viineri ja puoli levyä riisisuklaata.
Puolikas valmismakaronilaatikko ja puolikas lenkkiä.
Nyt on jo nälkä :-)
Yhteensä 4 kuppia kahvia, 2 kauraleipäpalaa, päällä kaksi siivua juustoa, keittokinkkua, paprikaa ja keräsalaattia. 200g makaronilaatikkoa, yksi iso tomaatti. 2 kaurakeksiä. Banaani ja jogurtti. Illalla vielä lenkin jälkeen ehkä munakasta.
Aamupala/lounas pieni kanasalaatti, päivällinen valmis vuohenjuustosalaatti. Iltapalaksi vielä mango. Lisäksi viisi kuppia kahvia maidolla, vettä.
Kahvia. Olen säännöstellyt kahvinvalkaisijaa, viimeinen kuppi menossa sillä höystettynä. Kaapit on tullut syötyä totaalisen tyhjiksi.
Tänään en siis syö mitään, en viitsi pelkkää tomaattimurskaakaan keitellä.
-2 kuppia kahvia rasvattomalla maidolla
-fetamunakas
-raejuustoa
-paljon vettä
Kylläinen olo 🤗
Olenn syönyt yhden ruisleivän kinkulla. Kahvikuppi.
Millainen valehtelija onkaan se joka aloittaa kysymyksen: rehellisesti
Valehteletko itse aina ja rehellisyys pitää erikseen mainita?
Voi sinua, rehellisyys kannattaa aina
Aamulla 2 karjalanpiirakkaa margariinilla ja Kreikkalainen jogurtti ja vettä.
Päivällä kahvi ja dallaspulla.
Hetki sitten kaksi ruisleipäviipaletta balkan siivuilla ja 6 kalapuikkoa. Pari lasia vettä.
Illalla olis tarkoitus syödä kurkkua ja jätskiä ja ehkä muutama karkki. Juomaksi jälleen vettä.
Ei ole kovin terveellinen ruokavalio, mutta en tykkää kasviksista enkä hedelmistä. Kurkku ja makeat klementiinit ovat ainoat terveysruoat mitä voin syödä.
Croissant, jossa salaattia, juustoa ja kinkkua
Röstiperunoita, parsakaalia ja halloumjuustoa
Pala porkkanakakkua
Vierailija kirjoitti:
Kahvia. Olen säännöstellyt kahvinvalkaisijaa, viimeinen kuppi menossa sillä höystettynä. Kaapit on tullut syötyä totaalisen tyhjiksi.
Olen vähän kade ja en kade. En nauttis olostani kaapit tyhjinä, ja toisaalta nauttisin, kun olis kaapit tyhjinä.
Aina kun alan syömään kaappeja tyhjiksi, niin kaupassa iskee hamsteri, joka ostaa sinne heti lisätäytettä ;)
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinulla ole ruokaa vai onko tuo joku dieetti? Tomaattimurskasta saa muuten ihan hyvän tomaattikeiton, kun laittaa tarpeeksi mausteita.
Miten suurin osa syö noin vähän 😦😦
Minä tänään:
- Aamiainen: juustovoileipä, keitetty kananmuna
- Välipala: kourallinen pähkinöitä
- Lounas: Lihapullia kastikkeessa, muusi, salaattia, jälkiruoaksi pulla
- Välipala: banaani
Kohta syön illallista ja myöhemmin vielä iltapalaa.
N41, bmi 21
Kahvimukillinen rasvattomalla maidolla ja kaksi palaa ruisleipää, päällä juustoa ja balkania.
1 siideri, kolme lasia punaviiniä.
Illalla katkarapukeittoa ja punaviiniä. Yöllä menee varmaan muutama suklaapala. Tämä on mulle aika tyypillinen päivä, paitsi tuo suklaa. Mies oli näköjään eilen ostanut.
Aamulla: Kaurapuuroa jossa voita, suolaa ja raejuustoa. Mustikoita, kourallinen pähkinöitä. 5dl vettä ja kuppi kahvia.
Lounaaksi: Bataattikeitto, raejuustoa, siemensekoitusta ja sämpylä. 5dl vettä.
Kahvitauolla: Satsuma ja kuppi kahvia.
Päivälliseksi: Uunilohi, juureksia, salaattia, salaattikastiketta.
Iltapalaksi otan vihreää teetä ja kreikkalaista jogurttia johon sotken hieman luomuhunajaa ja paljon marjoja.
En koskaan pärjäis noin vähällä ku ap. Etkö käy töissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3 * Nutrilett suklaa VLCD ja pieni lautasellinen salaattia, jossa lehtisalaattia, kurkkua, tomaattia ja porkkanaraastetta. (Viidettä viikkoa sairaalan painonhallintaryhmässä, yhteensä 12 viikkoa pitäisi tällä litkulla elää)
Ei käy kateeksi :(
Ohiksena, miksiköhän ketoosi nutraamalla on ookoo ja terveydenhuoltohenkilökunnan hyväksymä, mutta ketoosi ruokavaliolla on muka kauhean vaarallinen asia.
Kerrotko millä tavalla nutraaminen aiheuttaa ketoosin?
Täällä se kuurilla olija, ja kyllä tässä ketoosiin menee, ihan koska energiansaanti syömällä on niin vähäinen, että kropan on pakko mennä rasvanpolttomoodiin elossa pysymiseksi. Ilman ketoosia tätä kuuria ei kestäisi edes - että tällainen alussa 117 kg painava ihminen olisi 12 viikkoa syöden vain 600 kcal per päivä, ei sitä nälkää kestäisi juuri kukaan. Mutta 4-5. päivänä menee ketoosiin ja nälkä häipyy.
Siitä olen samaa mieltä kuin joku sanoi että hassua että kauhistellaan vähähiilihydraattisuuden kautta aikaansaatua ketoositilaa ihan kuin se olisi joku tosi vaarallinenkin tila. Ihan sama laihdutukselle hyödyllinen nälän vievä tila on kyseessä silloinkin, kun näissä ihan Käypä Hoito suosituksiin kuuluvissa ENE-dieeteissä.
1 omena
1 luumu
10 cm kurkkua
4 riisikakkua
tomaattikastiketta,lampaan lihaa ja okraa n.100gr.
pari lasia coca-cola zeroa.
Mukillinen maitokahvia ja lasillinen piimää.
Aamupala: maustamatonta jogurttia, mysliä, hedelmiä
Lounas: perunamuussia, 1 porsaanfileepihvi, sienikastiketta, kasviksia
Välipala: 3 riisikakku joiden päällä maapähkinävoita ja banaania, lisäksi lasillinen vihersmoothieta.
Iltapalaksi syön kaurapuuron marjojen kera.