Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nain kaverini miestä

Vierailija
23.11.2013 |

Menivät viime keväänä naimisiin, mutta mies väittää että oli virhetikki. Kaverillani on todettu 2 suunt. mielialahäiriö. Aiomme kertoa heti joulun jälkeen ja ehkä muuttaa yhteen heti. Toisaalta pelottaa tehdä ystävälle näin. Toisaalta jokainen oman onnensa seppä,,ja koska ei ole tehnyt miestä tarpeeksi onnellseksi,,minä aion. Olemme hullun rakastuneita:)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

RÖYH naispuoliselle sialle!

Vierailija
2/6 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palakaa helvetissä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen on oman onnensa seppä, olen samaa mieltä. Mutta. Onko tuo kaverisi 2.suunt. mielialahäiriö tämän miehen sinun päähäsi takomaa...?

Jos kaikki tuntuu liian hyvältä ollakseen totta, se todennäköisesti ei ole totta. Sinuna olisin varovainen.

Vakavasti luonnehäiriöisen ex-mieheni ex-vaimo osoittautui olevan ihan kaikkea muuta mitä mies minulle aluksi väitti. Hyvin sydämellinen ja lämmin persoona.

Vierailija
4/6 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ihmettele kun muutaman vuoden kuluttua miehellä on toinen nainen, jolle hän kertoo sinulla olevan mielialahäiriön. Ja sitten sinä jäät lehdelle soittelemaan.

Mutta onnea valitsemallasi tiellä.

Vierailija
5/6 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuormasta ei pitäisi syödä.

Vierailija
6/6 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kuvailemasta siasta ja miehestä ei voi puhua samana päivänäkään, enkä kyllä ap:takaan naisena pidä. Sikoja olette molemmat, ja mätänette yhteisessä karsinassanne.

Tee toisille kuten haluaisit itsellesi tehtävän on Raamatun parasta antia.