Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Hoitajat, miten olette keikkatöitä hakeneet?
03.09.2013 |
Yhdessä aiemmassa ketjussa joku mainitsi olleensa Lapissa tekemässä 2 kk keikan. Mistä noita pätkiä löytyy? Pitääkö vain alkaa soitella terkkareita ja sairaaloita läpi? Olen juuri jäänyt vakituisesta työstä pois ja haluaisin kokeilla tuontyyppistä työntekoa eli pätkä silloin, toinen tällöin ja mielellään oman asuinpaikkakunnan ulkopuolella.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 18:23"]
Yhdessä aiemmassa ketjussa joku mainitsi olleensa Lapissa tekemässä 2 kk keikan. Mistä noita pätkiä löytyy? Pitääkö vain alkaa soitella terkkareita ja sairaaloita läpi? Olen juuri jäänyt vakituisesta työstä pois ja haluaisin kokeilla tuontyyppistä työntekoa eli pätkä silloin, toinen tällöin ja mielellään oman asuinpaikkakunnan ulkopuolella.
[/quote]
Tulee liian kalliiksi olla ns. itsenäisesti keikkalaisena kun joutuu hankkimaan itse asunnot jne. En tiedä mitä ketjua olet aikaisemin lukenut mutta itse olen kahdessa eri henkilöstövuokrafirmassa keikkahoitajana ja parhaat keikat tulee niiden kautta. Esimerkiks just tuollainen 2-4 kuukauden sijaisuus jossain huitsinnevadan terveyskeskuksessa raukoilla rajoilla ja jossa on miljoona virkaa auki eikä sijaisia vaan ole eikä tule, mut lain mukaan toimintoja on pakko pyörittää tietyssä mitassa kesänkin ajan ja mihinkäs ne hoidettavat sieltä muka katois..... Mun työnantaja maksaa silloin asunnon jolle lasketaan ihan muodollinen verotusarvo ja minimaalinen vuokra. Hyvä palkka perustuu siihen että aika harva perheellinen on valmis lähtemään tuollaiselle keikalle joten niillä harvoilla jotka suostuvat, on varaa pyytää korkeampaa palkkaa siltä ajalta. Tietysti vuokrafirma sitten laskuttaa hoitajasta kunnalta korkeimman päälle mut pakkohan se on kunnan maksaa kun muutakaan vaihtoehtoa hoitajien saamiseen ei ole.