pienimunaset vs pienitissiset
Mua naurattaa, kun täällä tapellaan pienimunasten ja pienitissisten välillä :)
Se on aivan yks ja sama minkä kokoiset rinnat ovat. Ne pystyvät samanlailla tuottamaan maitoa poikasille silloin kun tarvis on. Ja siihen ne on luotu: maidontuotantoon poikasille!
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 05:04"]
[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 04:04"]
Se on aivan yks ja sama minkä kokoiset rinnat ovat. Ne pystyvät samanlailla tuottamaan maitoa poikasille silloin kun tarvis on. Ja siihen ne on luotu: maidontuotantoon poikasille!
[/quote]
Väärin meni. Mitä isompi meijeri niin sitä enemmän sieltä tulee litroja.. Pikku tisseistä saa just nipin napin kahvimaidot. Vastaavasti mitä isommat pallit sitä enemmän siittiöitä, mikäli normaalit ja terveet ovat.
[/quote]
Maitoa tarvitaankin enemmän, mutta siittiöitä on yhdessä ejakulaatiossa aina reilusti liikaakin yli tarvittavan eli yhden. Eli isommalta menee enemmän hukkaan.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 04:04"]
[/quote]
Väärin meni. Mitä isompi meijeri niin sitä enemmän sieltä tulee litroja.. Pikku tisseistä saa just nipin napin kahvimaidot. Vastaavasti mitä isommat pallit sitä enemmän siittiöitä, mikäli normaalit ja terveet ovat.