Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pienimunaset vs pienitissiset

Vierailija
23.11.2013 |

Mua naurattaa, kun täällä tapellaan pienimunasten ja pienitissisten välillä :)

Se on aivan yks ja sama minkä kokoiset rinnat ovat. Ne pystyvät samanlailla tuottamaan maitoa poikasille silloin kun tarvis on. Ja siihen ne on luotu: maidontuotantoon poikasille!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 04:04"]

Se on aivan yks ja sama minkä kokoiset rinnat ovat. Ne pystyvät samanlailla tuottamaan maitoa poikasille silloin kun tarvis on. Ja siihen ne on luotu: maidontuotantoon poikasille!

[/quote]

Väärin meni. Mitä isompi meijeri niin sitä enemmän sieltä tulee litroja.. Pikku tisseistä saa just nipin napin kahvimaidot. Vastaavasti mitä isommat pallit sitä enemmän siittiöitä, mikäli normaalit ja terveet ovat.

Vierailija
22/22 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 05:04"]

[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 04:04"]

[/quote]

Väärin meni. Mitä isompi meijeri niin sitä enemmän sieltä tulee litroja.. Pikku tisseistä saa just nipin napin kahvimaidot. Vastaavasti mitä isommat pallit sitä enemmän siittiöitä, mikäli normaalit ja terveet ovat.

[/quote]

Maitoa tarvitaankin enemmän, mutta siittiöitä on yhdessä ejakulaatiossa aina reilusti liikaakin yli tarvittavan eli yhden. Eli isommalta menee enemmän hukkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi