Haluaisin suhteeseen noin 60-vuotiaan naisen kanssa -- miten etenisin?
Miten voisin treenata itseäni parisuhdekelpoisemmaksi? Mitä kaikkea pitäisi tehdä ja miten toimia ihastukseni seurassa? Olisiko keinoja, joilla flaksini paranisi aivan huomattavasti. Haluaisin siis itsevarman, haastavan ja fyysisesti erittäin kauniin naisen omaksi puolisokseni. Edellinen aloitukseni harmillisesti poistettiin.
Kommentit (42)
Ap hyvä, pyrkimuksesi suhteeseen vaikeiden ihmisten kanssa on suoraan seurausta mt-ongelmastasi. Hakeudu intensiiviseen terapiaan ja mieti sitten uudestaan.
Tämän nimenomaisen henkilön tavoittelu menee jo harhaisen puolelle. Ihan oikeasti ap. Delusional on sana jota englanniksi käytettäisiin, en osaa sanoa mikä se on suomeksi.
Vierailija kirjoitti:
Tämän nimenomaisen henkilön tavoittelu menee jo harhaisen puolelle. Ihan oikeasti ap. Delusional on sana jota englanniksi käytettäisiin, en osaa sanoa mikä se on suomeksi.
Kuinka niin? Hän on oikeasti todella hyvännäköinen ja kiinnostava nainen. Ei kukaan muu kiinnosta aidosti. Mitä harhaista sellaisessa muka on? Miksi pitäisi tyytyä huonompaan? Mieluummin olen yksin kuin jonkun vaihtoehto B.:n seurassa.
T. Ap
Liian helpot eivät kiinnosta. Eivät myöskään liian mukavat tai sellaiset, jotka olisivat minusta kiinnostuneita. Mietin aina, että ihmisessä on oltava jotain vikaa, jos minusta pitää. Pidän hänestä osittain siksi, kun hän on niin etäinen ja jopa tyly minua kohtaan. Saatan vain palvoa häntä etäältä siis. Miten voisin kääntää hänet myötämieliseksi minua kohtaan? Tosin olen sellaistakin miettinyt, että hän lakkaisi siinä vaiheessa olemasta haaste ja hänen arvokkuutensa häviäisi.
Vierailija kirjoitti:
Moro ap, täällä minä olen. 😉
-Hän
Miten tekisin vaikutuksen Sinuun, oi upea ihastukseni? 🙂
T. Ap
Ap, asia on niin, että valitsen itse mieheni. Jos en ole selvästi osoittanut kiinnostusta juuri sinuun, voit unohtaa asian. Minulla on hyvä itsetunto, eikä mikään päälleliimattu käytös tai "treenattu sopivuus" imartele yhtään. Tunnistan nopeasti minulle sopivan miehen. Heitä on harvassa, sinkkuna etenkin.
Vierailija kirjoitti:
Liian helpot eivät kiinnosta. Eivät myöskään liian mukavat tai sellaiset, jotka olisivat minusta kiinnostuneita. Mietin aina, että ihmisessä on oltava jotain vikaa, jos minusta pitää. Pidän hänestä osittain siksi, kun hän on niin etäinen ja jopa tyly minua kohtaan. Saatan vain palvoa häntä etäältä siis. Miten voisin kääntää hänet myötämieliseksi minua kohtaan? Tosin olen sellaistakin miettinyt, että hän lakkaisi siinä vaiheessa olemasta haaste ja hänen arvokkuutensa häviäisi.
Kuvasit juuri miten mt-ongelmainen havainnoi maailmaa ja ihmissuhteita. Sinulta ei tule onnistumaan mikään parisuhde ennen kuin saat apua.
Vierailija kirjoitti:
Ap, asia on niin, että valitsen itse mieheni. Jos en ole selvästi osoittanut kiinnostusta juuri sinuun, voit unohtaa asian. Minulla on hyvä itsetunto, eikä mikään päälleliimattu käytös tai "treenattu sopivuus" imartele yhtään. Tunnistan nopeasti minulle sopivan miehen. Heitä on harvassa, sinkkuna etenkin.
Millaisia ominaisuuksia unelmiesi miehessä on? Tuli vain näin ohimennen mieleeni. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Nythän on kyse siitä että ap:n ihastus on 60 v naimisissa oleva hetero nainen, joka on vieläpä ap:n terapeutti tms ja siten ap on hänen asiakkaansa. Samalla kun ap teki tämän ketjun, hän tuolla kyselee mitä tapahtuu jos terapeutti ihastuu asiakkaaseensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvasit juuri miten mt-ongelmainen havainnoi maailmaa ja ihmissuhteita. Sinulta ei tule onnistumaan mikään parisuhde ennen kuin saat apua.
Ehkä hieman yleistät. On minulla ollut muutama suhde aiemmin ihan näillä samoilla spekseillä kuitenkin. Ja ihmisillä on erilaisia taustoja ja tilanteita. En ole varmaan ainoa, joka koettaa tavoitella ns. kuuta taivaalta.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nythän on kyse siitä että ap:n ihastus on 60 v naimisissa oleva hetero nainen, joka on vieläpä ap:n terapeutti tms ja siten ap on hänen asiakkaansa. Samalla kun ap teki tämän ketjun, hän tuolla kyselee mitä tapahtuu jos terapeutti ihastuu asiakkaaseensa.
Nyt tuli huti. En ole mistään tuollaisista kysellyt. Kyselin vain naisenpokausvinkkejä täällä. 🙂
Naiset rakastavat kikkelikuvia, etenkin feministit. Se on hyvä tapa murtaa jää ja saada yhteinen puheenaihe.
odota 25 vuotta ja sitten treffaat sen pesutuvassa. ai niin ethän sinä olisikaan enää 22vee
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö ap missä nainen asuu ?
Zinc
En tiedä. Miksi kysyt tuollaista?
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
odota 25 vuotta ja sitten treffaat sen pesutuvassa. ai niin ethän sinä olisikaan enää 22vee
Miksi tapaisin hänet pesutuvassa? 😮 Ihan muualla, kaukana kotoa, olen häntä joskus nähnyt.
Feministityttönen kirjoitti:
Naiset rakastavat kikkelikuvia, etenkin feministit. Se on hyvä tapa murtaa jää ja saada yhteinen puheenaihe.
Tällaisia antivinkkejä näköjään satelee.
Joitain muitakin olen joskus sivusilmällä katsellut, mutta sellaisia superhottiksia on vain yksi ja hänet haluaisin vaimokseni.
T. Ap