Olen iloinen, että henkilötunnusaloite meni läpi. :)
Tänään meni 50 000 rikki. Toivottavasti hallitus kuuntelee kansaa ja ei tuhlaa rahaa turhuuksiin.
Kommentit (16)
Just don't ask me what it was
Just don't argue anymore
Just don't argue anymore
Just don't argue anymore
Minäkin olen iloinan samasta asiasta.
Mutta tuota asiaa on jo niinkauan ajettu ja jo valmisteltukin, ettei siitä enää luovuta.
Mitä väliä sillä on mitkä neljä numeroa/kirjainta siellä tunnuksen lopussa on?! Hallituksella paljon tärkeämpiäkin asioita mietittävänä.
Jep, tämä on niitä harvoja Sipilän perssuporvarihallituksen puuhasteluja joka on a) järkevä b) ei lainvastainen ja c) mahdollinen, koska se ei jäänyt perssuporwarihjallituksen varaan.
Korona vie rahat, tähän ei vain ole varaa. Helsingissä tuhlataan nyt miljoonia sukupuolineutraaleihin liikennemerkkeihin samalla kun liike-elämä taistelee olemassa olon puolesta. Nämä punavihreät eivät ymmärrä taloudesta mitään ja se on tämmöisinä aikoina vaarallista.
Miksi sukupuoli on niin tärkeä ihmisille??? Sukupuoli on ällöttävä asia.
Aivan turha aloite. Luulis olevan oikeitakin asioita mitä kannattaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ällöttävää sukupuolessa on? Sehän on ihan neutraali asia. Juuri tuollainen ylidramatisoiva ja vääristynyt suhtautuminen sekä sanojen ylimerkityksellistäminen on kaiken hullutuksen alku ja juuri.
Ei nuo kansalaisaloitteet toteudu.
Pakkoruotsinpoistoloitekin meni läpi. Kuin vittuiluna pakkoruotsia ei suinkaan poistettu, vaan se aikaisettiin ala-asteelle.
Kansalaisaloitteet on demokratian irvikuva. Niillä pyyhitään eduskuntatalon vessassa takapuolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ällöttävää sukupuolessa on? Sehän on ihan neutraali asia. Juuri tuollainen ylidramatisoiva ja vääristynyt suhtautuminen sekä sanojen ylimerkityksellistäminen on kaiken hullutuksen alku ja juuri.
En voi sille mitään että se ällöttää minua. Olen helpottunut kys. uudistuksesta.
No tuo on minun tietojeni mukaan mennyt läpi jo 10 wuotta sitten ..
Zinc
Että kyllä se läpi tulee menemään, ainakin ennenpitkää.
Ylellä harmittaa. Ensiksi susi-aloite ja nyt tämä!
Ei ylittänyt uutiskynnystä Ylellä. Luulisi, että jokainen kansalaisaloite joka ylittää 50000 rajan on uutinen, koska se on käsiteltävä eduskunnassa.
https://www.kansa
laisaloite.fi/fi/aloite/6455
jes!