Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin suhteeseen noin 60-vuotiaan naisen kanssa -- miten etenisin?

Vierailija
22.09.2020 |

Miten voisin treenata itseäni parisuhdekelpoisemmaksi? Mitä kaikkea pitäisi tehdä ja miten toimia ihastukseni seurassa? Olisiko keinoja, joilla flaksini paranisi aivan huomattavasti. Haluaisin siis itsevarman, haastavan ja fyysisesti erittäin kauniin naisen omaksi puolisokseni. Edellinen aloitukseni harmillisesti poistettiin.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitain muitakin olen joskus sivusilmällä katsellut, mutta sellaisia superhottiksia on vain yksi ja hänet haluaisin vaimokseni.

T. Ap

Vierailija
2/42 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hyvä, pyrkimuksesi suhteeseen vaikeiden ihmisten kanssa on suoraan seurausta mt-ongelmastasi. Hakeudu intensiiviseen terapiaan ja mieti sitten uudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän nimenomaisen henkilön tavoittelu menee jo harhaisen puolelle. Ihan oikeasti ap. Delusional on sana jota englanniksi käytettäisiin, en osaa sanoa mikä se on suomeksi.

Vierailija
4/42 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän nimenomaisen henkilön tavoittelu menee jo harhaisen puolelle. Ihan oikeasti ap. Delusional on sana jota englanniksi käytettäisiin, en osaa sanoa mikä se on suomeksi.

Kuinka niin? Hän on oikeasti todella hyvännäköinen ja kiinnostava nainen. Ei kukaan muu kiinnosta aidosti. Mitä harhaista sellaisessa muka on? Miksi pitäisi tyytyä huonompaan? Mieluummin olen yksin kuin jonkun vaihtoehto B.:n seurassa.

T. Ap

Vierailija
5/42 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moro ap, täällä minä olen. 😉

-Hän

Vierailija
6/42 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian helpot eivät kiinnosta. Eivät myöskään liian mukavat tai sellaiset, jotka olisivat minusta kiinnostuneita. Mietin aina, että ihmisessä on oltava jotain vikaa, jos minusta pitää. Pidän hänestä osittain siksi, kun hän on niin etäinen ja jopa tyly minua kohtaan. Saatan vain palvoa häntä etäältä siis. Miten voisin kääntää hänet myötämieliseksi minua kohtaan? Tosin olen sellaistakin miettinyt, että hän lakkaisi siinä vaiheessa olemasta haaste ja hänen arvokkuutensa häviäisi.

Vierailija
7/42 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moro ap, täällä minä olen. 😉

-Hän

Miten tekisin vaikutuksen Sinuun, oi upea ihastukseni? 🙂

T. Ap

Vierailija
8/42 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, asia on niin, että valitsen itse mieheni. Jos en ole selvästi osoittanut kiinnostusta juuri sinuun, voit unohtaa asian. Minulla on hyvä itsetunto, eikä mikään päälleliimattu käytös tai "treenattu sopivuus" imartele yhtään. Tunnistan nopeasti minulle sopivan miehen. Heitä on harvassa, sinkkuna etenkin.

Vierailija
9/42 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian helpot eivät kiinnosta. Eivät myöskään liian mukavat tai sellaiset, jotka olisivat minusta kiinnostuneita. Mietin aina, että ihmisessä on oltava jotain vikaa, jos minusta pitää. Pidän hänestä osittain siksi, kun hän on niin etäinen ja jopa tyly minua kohtaan. Saatan vain palvoa häntä etäältä siis. Miten voisin kääntää hänet myötämieliseksi minua kohtaan? Tosin olen sellaistakin miettinyt, että hän lakkaisi siinä vaiheessa olemasta haaste ja hänen arvokkuutensa häviäisi.

Kuvasit juuri miten mt-ongelmainen havainnoi maailmaa ja ihmissuhteita. Sinulta ei tule onnistumaan mikään parisuhde ennen kuin saat apua.

Vierailija
10/42 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, asia on niin, että valitsen itse mieheni. Jos en ole selvästi osoittanut kiinnostusta juuri sinuun, voit unohtaa asian. Minulla on hyvä itsetunto, eikä mikään päälleliimattu käytös tai "treenattu sopivuus" imartele yhtään. Tunnistan nopeasti minulle sopivan miehen. Heitä on harvassa, sinkkuna etenkin.

Millaisia ominaisuuksia unelmiesi miehessä on? Tuli vain näin ohimennen mieleeni. 🙂

Vierailija
11/42 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nythän on kyse siitä että ap:n ihastus on 60 v naimisissa oleva hetero nainen, joka on vieläpä ap:n terapeutti tms ja siten ap on hänen asiakkaansa. Samalla kun ap teki tämän ketjun, hän tuolla kyselee mitä tapahtuu jos terapeutti ihastuu asiakkaaseensa.

Vierailija
12/42 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvasit juuri miten mt-ongelmainen havainnoi maailmaa ja ihmissuhteita. Sinulta ei tule onnistumaan mikään parisuhde ennen kuin saat apua.

Ehkä hieman yleistät. On minulla ollut muutama suhde aiemmin ihan näillä samoilla spekseillä kuitenkin. Ja ihmisillä on erilaisia taustoja ja tilanteita. En ole varmaan ainoa, joka koettaa tavoitella ns. kuuta taivaalta.

T. Ap

Vierailija
13/42 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nythän on kyse siitä että ap:n ihastus on 60 v naimisissa oleva hetero nainen, joka on vieläpä ap:n terapeutti tms ja siten ap on hänen asiakkaansa. Samalla kun ap teki tämän ketjun, hän tuolla kyselee mitä tapahtuu jos terapeutti ihastuu asiakkaaseensa.

Nyt tuli huti. En ole mistään tuollaisista kysellyt. Kyselin vain naisenpokausvinkkejä täällä. 🙂

Vierailija
14/42 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset rakastavat kikkelikuvia, etenkin feministit. Se on hyvä tapa murtaa jää ja saada yhteinen puheenaihe.

Vierailija
15/42 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Go 4 it Boy, Go 4 it !

Zinc

Vierailija
16/42 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö ap missä nainen asuu ?

Zinc

Vierailija
17/42 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

odota 25 vuotta ja sitten treffaat sen pesutuvassa. ai niin ethän sinä olisikaan enää 22vee

Vierailija
18/42 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö ap missä nainen asuu ?

Zinc

En tiedä. Miksi kysyt tuollaista?

T. Ap

Vierailija
19/42 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

odota 25 vuotta ja sitten treffaat sen pesutuvassa. ai niin ethän sinä olisikaan enää 22vee

Miksi tapaisin hänet pesutuvassa? 😮 Ihan muualla, kaukana kotoa, olen häntä joskus nähnyt.

Vierailija
20/42 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministityttönen kirjoitti:

Naiset rakastavat kikkelikuvia, etenkin feministit. Se on hyvä tapa murtaa jää ja saada yhteinen puheenaihe.

Tällaisia antivinkkejä näköjään satelee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi