Tahkon mökkibileissä koronaa: Paikalla ainakin 80 nuorta, joista osa kävi myös baareissa
Kommentit (30)
Olkaa te kateelliset vaan hiljaa! Olen ihan varma, että itsekin olisitte halunneet olla mukana jos vaan vuosia olisi - 30 ja kiloja -40!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas siellä isoja mökkejä.
Ei, vaan ne on yhessä kasassa, vierekkäin ja päällekkäin. Typerykset.
Onko sulla huono päivä . En tajua miksi pitää olla noin tyly jossain höpöpalstan keskustelussa.
Onko itelläs? Musta toi oli ihan normaali kommentti. -eri
On kiitos. Koronakaranteensissa olen ja lueskelen palstaa tylsyyden tap pamiseksi. Minusta taas keskustelunsääntöihin ei kuulu nimitellä keskustelukumppania, vaikka hänen vastaukset eivät miellyttäisikään.
Mutta ehkä osalle ihmisille tällainen palsta antaa luvan unohtaa alkeelliset käytöstavat.
Käsitit viestin väärin. Sana typerykset viittasi mökkibilettäjiin, ei keskustelukumppaneihin.
Vierailija kirjoitti:
Olkaa te kateelliset vaan hiljaa! Olen ihan varma, että itsekin olisitte halunneet olla mukana jos vaan vuosia olisi - 30 ja kiloja -40!
Tottakai
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla huono päivä . En tajua miksi pitää olla noin tyly jossain höpöpalstan keskustelussa.
Onko itelläs? Musta toi oli ihan normaali kommentti. -eri
On kiitos. Koronakaranteensissa olen ja lueskelen palstaa tylsyyden tap pamiseksi. Minusta taas keskustelunsääntöihin ei kuulu nimitellä keskustelukumppania, vaikka hänen vastaukset eivät miellyttäisikään.
Mutta ehkä osalle ihmisille tällainen palsta antaa luvan unohtaa alkeelliset käytöstavat.
Käsitit viestin väärin. Sana typerykset viittasi mökkibilettäjiin, ei keskustelukumppaneihin.
Joo, tajusinkin tyhmyyteni, kuten tuolla aiemmin kirjoitin. Joten olisipa nyt sopinut kyllä minuunkin tuo viittaus tässä yhteydessä :D
"Toisessa mökissä oli 50 hengen porukka ja toisessa 20 henkeä."
No ohan nuo isoja. Mun mökkiin mahtuu vaan 4.
Vierailija kirjoitti:
Hahhah, jää lukiolaisilta kirjoitukset väliin 😄😄😄
Ikävintä jos jää niiltäkin, jotka altistuu näiden toopejen vuoksi vaikka eivät ole edes olleet paikalla.
Olipas taas köyhiä opiskelijoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin, pösilö. Siellä on oikeasti yksittäisiä jättimökkejä, joissa on vuoteet usealle kymmenelle.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä käsittämättömän tyhmää sakkia. Ihan oikein noille typeryksille, etteivät pääse kirjoittamaan. Tällaisten taulapäiden vuoksi kaikki saavat kärsiä, kun rajotukset iskevät taas päälle.
YTL voisi suoraan ilmoittaa, että ei tarvitse tulla kirjoituksiin pariin vuoteen. Tuollaisiin juhliin osallistuminen kertoo aika paljon osallistujista. Osaaminen ei selvästikään ole ylioppilaalta vaadittavalla tasolla.
Joo, eikä ihme. Ihmiset ei välitä täällä mistään. Pitäisi kaupungin tehdä jo toimenpiteitä, koska ihmiset eivät osaa noudattaa suosituksia. Heille pitää olla pakko.